0/5 - (0امتیاز)
19 آبان 1398 ساعت :17:22 1951

وایت واتر رفتینگ پوکت(هیجان خالص)

قایقرانی در آبهای سفید در خلیج فانگ نا پوکت(White Water Rafting in Phang Nga)

احساس کمی هیجان برای تغییر روزهای تنبل در سواحل پوکت و شبهای وحشی بنگلارود پوکت دارید؟ در اینجا فعالیتی وجود دارد که یک تزریق جدی آدرنالین را به شما منتقل می کند! قایقرانی در آبهای سفید بر روی رودخانه Song Preak در جنگل فانگ نا پوکت و پس از آن برخی از قسمت ها را با فیل در جنگل راه می روید. مطمئناً هیچ چیز برای مقایسه با گراند کانیون پوکت نیست ، اما از طرف دیگر برای لذت بردن از آن نیازی به تجربه یا حتی مناسب بودن نیست. حتی بچه ها می توانند بپیوندند.

تجربه قایقرانی در آبهای سفید در خلیج فانگ نا پوکت

این رودخانه در خارج از پوکت در خائوسوک در استان فانگ نا پوکت قرار دارد و یک مینی بوس ما را به آنجا برد. هنگام ورود به ما وسایل این ماجراجویی را دادند: یك كفش و كلاه ایمنی و همچنین مختصری درباره ایمنی و دست و پا زدن. در حقیقت ، یک راهنما بیشتر کارها را انجام می دهد ، بنابراین اگر تصوری ندارید که چگونه کار می کند ، فقط روی طناب ها آویزان شوید ، فریاد بزنید و لذت ببرید. وقتی همه آماده شدند ، سوار قایق ها شدیم و به آرامی شروع به دور شدن از رودخانه ، خوب و آسان کردیم ، و همین که فکر کردیم "آه این خیلی بد نیست! خیلی ساده تر از چیزی است که فکر می کردم. "، آب ناگهان شروع به بالا آمدن کرد ، قایق را چپ کرد و ما با سرعت کامل زیر قایق گرفتار شدیم! راهنما ما متخصص هدایت قایق ها از معابر رودخانه بود و بیشتر مسافران برای انجام کارهای زیادی به شدت جیغ می زدند و می خندیدند.بعد از مدت کوتاهی که برای بعضی از افراد بسیار طولانی به طرز عجیبی احساس می شد ، سرانجام قایق ها به آبهای آرامتری رسیدند که ما توانستیم از همه هیجان شنا کنیم و آرام باشیم.

ترفندی که بعداً فهمیدم یک سد کوچک است که چندین ساعت آب را در مزارع مرتفع نگه می دارد. با شروع حرکت قایق ها ، سیلاب ها باز می شوند و مقدار زیادی آب به طور همزمان آزاد می شوند ، از این رو افزایش ناگهانی سرعت درون رودخانه بوجود می آید من در حال گرفتن این عکس های سفر این موضوع را فهمیدم: روی یک صخره جدا شده و درست یک قدم از کنار آب ایستاده بودم ، که ناگهان دیدم آب در اطرافم بالا می آید ، و ناگهان رودخانه شد.آن روز ، رکورد جهانی "پرش طولانی با دوربین" را شکستم. و خود را به خشکی رساندم

کامیون ها همه مسافران خیس را به سمت یک آبشار کوچک در همان نزدیکی بردند که کمی وقت بیشتری برای بازی کردن داشتیم تا زمان آن بود که دوباره به اردوگاهی برگردیم که در آن ناهار تایلندی خوب سرو می شد. تور پوکت ما حال و هوا بسیار شاد و خوشحال داشت زیرا هیجان جای بسیاری از لاف زدن کاملاً ناعادلانه را فراهم کرد.بعداً ما سی دقیقه سفر فیل را در یک جنگل سبز تجربه کردیم و از جریانی کوچک عبور کردیم. طبیعت بسیار متراکم تر از جزیره پوکت است. زمان خیلی سریعتر از آنچه پیش بینی می شد گذشت و ما مجبور شدیم که سوار مینی بوس به سمت پوکت شویم.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران