0/5 - (0امتیاز)
14 دی 1397 ساعت :17:13 2026

ساحل نیتون بیچ پوکت تایلند Naithon Beach phuket

ساحل نیتون بیچ پوکت تایلندNaithon Beach phuket ساحل کمتر توسعه یافته پوکت است.

ساحل نای تون ساحلی شن و ماسه ای زیبا است که به دلایلی ناشناخته، توسط توسعه دهندگان بزرگ روستاهای ساحلی تایلند نادیده گرفته شده است. بنابراین، این یک نقطه ایده آل برای دور شدن از جمعیت است و لذت بردن از شنا کردن آرام است. سفر به ساحل تقریبا لذت بخش تر از خود ساحل است. در سفر به جنوب به ساحل نای تون، جاده باریک و برخی از جنگل های باقیمانده جزیره را مشاهده می نمائیدفعالیت هایی که در طول اقامت در ساحل نای تون از آن لذت می برید عبارتند از: کشف سنگ های و صخره  که فقط توسط قایق های بلند و غواصی قابل دسترسی هستند.این ساحل در فصل شلوغ دارای رستورانهای سیار میشود ولی در بیشتر ماههای ساحل حالت بکر و دست نخورده و وحشی خود را حفظ نموده و مناسب نیست.و بیشتر مسافران تور پوکت به این ساحل سفر نمیکنند. ساحل Naithon در ساحل غربی پوکت است، دور از سواحل شلوغ مانند ساحل پاتونگ Patong Beach یا و ساحل کاتا Kata Beach  یک روستای مسالمت آمیز با رستوران ها و هتل های مجلل نمیباشد اما هنوز امکانات لازم برای تعطیلات عالی را دارند. در جزیره پوکت شما همواره می توانید یک ماشین را اجاره کنید و به ساحل Patong برای یک شب سرگرم کننده بروید.

ساحل نیتون بیچ پوکت تایلند Naithon Beach phuket

ساحل Naithon جایی است که شما می توانید جنگل پنهان و محبوب پوکت را پیدا کنید. جایی که شما می توانید به فیل ها  غذا بدهید، آنها را خیس کرده و آنها را بشورید

در رابطه با تور تایلند و راهنمای سفر به پوکت و جاذبه های گردشگری پوکت و همچنین انتخاب هتل های پوکت میتوانید از مطالب توریاب استفاده کنید و یا سفرنامه پوکت را خوانده و نظرات خود را پس از سفر از تور پوکت به ما بگوئید.

حتما بخوانید:👇

بهترین ساحل های پوکت تایلند کدام است؟

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران