0/5 - (0امتیاز)
19 دی 1398 ساعت :12:21 1608

مجتمع تفریحی شهر هنر و علم والنسیا (میزبان بزرگترین آکواریوم اروپا!)

مجتمع تفریحی شهر هنر و علم والنسیا (City of Arts and Sciences) مهمترین مقصد گردشگری مدرن در شهر والنسیا و یکی از 12 گنجینه برتر گردشگری اسپانیا به شمار می رود.

هنگام سفر به والنسیا اسپانیا، بازدید از شهر هنر و علوم ضروری است. ساخت این مجتمع تفریحی اسپانیایی کار معمار والنسیایی سانتیاگو کالاتراوا  می باشدچندین ساختمان آن به نمادی در شهر تبدیل شده است. شهر هنر و علم یک مجموعه تفریحی علمی و فرهنگی است که می تواند در کنار خانواده یا دوستان از آن لذت ببرید و در حدود دو کیلومتری بستر رودخانه سابق رودخانه توریا را پوشش داده است. برای ورود به Hemispèric، موزه علوم و Oceanogràfic به بلیط نیاز خواهید داشت و می توانید برای ساختمان هایی که دوست دارید از آنها دیدن کنید به صورت جداگانه یا ترکیبی بلیط خریداری کنید. حتماً سفر خود را به شهر هنر و علوم برنامه ریزی کنید، زیرا چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. برای اطلاع از آخرین قسمت تور های اروپایی، قیمت تور اروپا را ببینید.

شهر هنر و علم در انتهای بستر رودخانه سابق رودخانه توریا واقع شده است که پس از طغیان فاجعه بار در سال 1957 تخلیه و تجدید ساخت شد. بستر این رودخانه قدیمی به یک پارک تفریحی زیبا تبدیل شده که اطراف آن را آب فرا گرفته است. پروژه ساخت این مجتمع تفریحی در اسپانیا با طراحی سانتیاگو کالاتراوا و فلیکس کاندلا، اولین مراحل ساخت را از ژوئیه 1996 آغاز کرد و در 16 آوریل 1998 با افتتاح L'Hemisfèric به طور رسمی بازگشایی شد.

بخش های مختلف مجتمع تفریحی شهر علم و هنر

این مجتمع تفریحی اروپایی بخش های دیدنی بسیاری دارد که به ذکر موارد زیر بسنده می کنیم:

  • آکواریوم Oceanogràfic

بدون شک سفر به والنسیا همراه با تور اسپانیا بدون بازدید از آکواریوم اوشنوگرافیک، بزرگترین آکواریوم اروپا، کامل نیست. با هفت محیط دریایی متفاوت، تقریباً 45000 نمونه از 500 گونه مختلف ماهی ها و جانوران دریایی در این آکواریوم حیرت انگیز دیده می شود، مانند دلفین ها، بلگواها، گردوها، شیرهای دریایی ، پنگوئن ها و کوسه ها. نمایشگاهی که هر روز در بخش دلفیناریوم این آکواریوم غول پیکر برگزار می شود را از دست ندهید. حداقل یک ساعت برای بازدید از این جاذبه گردشگری اسپانیا زمان لازم است.

  • سینمای سه بعدی Hemisfèric

همیسپریک یک سینمای دیجیتال سه بعدی است و دارای یک آمفی تئاتر بزرگ 900 متری است که تقریبا تماشاگران را تحت پوشش قرار می دهد. روزانه چندین فیلم در این سینما به نمایش در می آیند که عمدتا مستندهای آموزشی 45 دقیقه ای می باشند که برای همه مخاطبان مناسب است. شما می توانید یک جفت عینک سه بعدی مدرن همراه با بلیط خود دریافت کنید که به شما امکان می دهد زبان نمایش را تغییر دهید. اگر همراه با کودکان به اسن مکان سفر می کنید، معمولاً روزی یک بار پخش فیلم وجود دارد که به کودکان اختصاص دارد. توصیه می کنیم قبل از شروع بازدید خود از ساختمان های دیگر شهر هنر و علم والنسیا، لیست فیلم ها را بررسی کرده و بلیط آن فیلمی را که دوست دارید مشاهده کنید را رزرو کنید.

  • موزه علوم Príncipe Felipe

با این فلسفه که "دست زدن به اشیا ممنوع است" تصور کنید این موزه چه ساختاری دارد! موزه علوم Príncipe Felipe نمایشگاه های تعاملی مختلفی را در مورد علم و فناوری ارائه می دهد. می توانید به هنگام ورود به طبقه همکف، جایی که معمولاً یک نمایشگاه موقت وجود دارد، از برخی مغازه ها، حمام ها و رستوران بازدید کنید. برای بقیه نمایشگاه ها به تهیه بلیط نیاز دارید. این موزه زیبا در اسپانیا همچنین کارگاه های علمی برای همه بازدید کنندگان ارائه می دهد که برای بازدید از آن ها در تور ارزان اروپا مجبور خواهید بود بلیط جداگانه خریداری کنید.

  • خانه اپرا Palau de les Arts Reina Sofía

اگر عاشق موسیقی هستید، Palau de les Arts محلی مناسب شما در شهر هنر و علم والنسیا است. از اکتبر تا نوامبر، برنامه این خانه اپرا در اروپا شامل مراسم اپرا، کنسرت، زرزوئلا و باله است. در صورت عدم تمایل به شرکت در اجراها، می توانید با رزرو قبلی در وب سایت موسسه از ساختمان اپرا بازدید کنید.

  • باغ زیبای امبرلاک

Umbracle یک باغ بزرگ و با دسترسی آزاد است که بیش از 17000 متر مربع مساحت دارد و در آنجا می توانید با آن قدم بزنید و از دیدار گیاهان زیبای مدیترانه ای به همراه مجسمه های معاصر لذت ببرید. کافه زیبای Terraza Mya نیز در شب های تابستانی شب نشینی ها و مراسم ویژه ای دارد، جایی که می توانید در زیر مهتاب نوشیدنی بنوشید و از مراسم لذت ببرید. پارک اتومبیل شهر هنر و علم والنسیا نیز دقیقاً در زیر امبرلاک واقع شده است.

  • ساختمان Ágora

آگورا جدیدترین ساختمان در شهر هنر و علم والنسیا می باشد که یک ساختمان همه کاره و میزبانی برای انواع مختلفی از رویدادها به شمار می رود. بازدید از این ساختمان زیبا معمولاً برای عموم آزاد نیست و تنها به هنگام برگزاری فستیوال ها و نمایشگاه ها در دسترس قرار می گیرد.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران