0/5 - (0امتیاز)
03 آذر 1398 ساعت :10:11 2004

دریاچه کووادونگا (تکه ای از بهشت در اسپانیا)

مانند یک چراگاه گاو ها در بهشت، دریاچه کووادونگا در میان مراتع زیبای اسپانیا جا خوش کرده است...

دریاچه کووادونگا بسیار زیبا و دیدنی بوده و محیطی عالی برای پیاده روی و کمپینگ می باشد. همچنین در حین بازدید خود از این دریاچه گاوهایی را در حال چرا در مراتع اطراف دریاچه مشاهده خواهید نمود که بر جذابیت طبیعی این دریاچه زیبا می افزایند. در اینجا غذا خوردن حال و هوای دیگری دارد! پیاده روی به دریاچه کووادونگا نیز آسان بوده و دارای مسیری زیبا است. تمام گردشگران تور اسپانیا، از بچه های کوچک گرفته تا افراد مسن می توانند این کار را انجام دهند. اما برای پوشش ابری در منطقه و باران های گاه گاه آماده باشید و تجهیزات لازم را همراه بیاورید. منطقه آستوریاس در شمال اسپانیا یکی از زیباترین رشته کوه های این قاره را دارد: رشته کوهی به نام Picos de Europa. دریاچه کوادادونگا و مناطقی که در اطراف آنها قرار دارد، بدون داشتن درجه حرارتی ناخوشایند، احساس حضور در میان رشته کوه های آلپ را به ما ارائه می دهند.

در قلب قدیمی ترین پارک ملی اسپانیا، مکانی خارق العاده و شگفت انگیز وجود دارد که به قول گردشگران تور ارزان اروپا گوشه ای از بهشت است: دریاچه های کوادادونگا. این زیبایی تمام عیار با جاده ای پر پیچ و خم و پیچ پیچ که به دریاچه منتهی می شود آغاز می شود و با فضایی زیبا از آب های آرام، زمین های سبز غیرقابل تصور و قله های کوهستانی در دسترس تکمیل می شود.

جدا از آبشار های Picota ، Enol و Ercina دو دریاچه واقع در این گوشه از اسپانیا، یکی از معروف ترین و زیباترین جاذبه ها در آستوریاس هستند. ما از شما دعوت می کنیم در پارک ملی Picos de Europa که تنها در 27 کیلومتری شهر Cangas de Onis واقع شده و با مناظر باشکوه اطراف دریاچه های کوادادونگا آشنا شوید. قله های چشمگیر کوه های اطراف دریاچه ها و بازتاب های زیبا در آب ها یکی از فراموش نشدنی ترین موارد در طول اقامت شما خواهد بود. این همه زیبایی در تمام اوقات سال جذاب است. می توانید در میان برف های زمستان یا رنگ های زیبا و چشمگیر بهار، تابستان و پاییز در اطراف این دریاچه قدم بزنید.

جاده این دریاچه ها 12 کیلومتر خم و منحنی پیچ خورده دارد که آرام آرام چشم انداز طبیعی شگفت انگیز را نشان می دهد. وقت خود را برای پیمودن در این جاده خارق العاده همراه با چشیدن طعمی از شگفتی های پیش رو بگذرانید. نیمی از راه رسیدن به دریاچه ها به Mirador de la Reina خواهید رسید و در آنجا می توانید منظره های وصف ناپذیری را مشاهده کنید که تا انتهای جاده شما را همراهی می کنند.

دریاچه انول اولین دریاچه ای است که در ارتفاع 1.070 متری از سطح دریا قرار دارد. گاوها، اسبها و گوسفندان با آرامش در مراتع بی پایان سبز اطراف دریاچه به چرا مشغولند و هیچ توجهی به گردشگران ندارند. همچنان که تا ارتفاع 1،108 متر بالاتر از سطح دریا می روید، از مناظر اطراف لذت ببرید. جایی که دریاچه Ercina با طیف گسترده ای از رنگ ها در انتظار شما است: به دلیل گیاهان موجود در آب و ایجاد تغییر در نور، آب دریاچه از آبی به رنگ سبز تیره تغییر می کند.

مسیر رسیدن به دریاچه

دریاچه کووادونگا در شمال غربی رشته کوه های پیکوس اروپا ( Picos de Europa ) واقع شده است. در واقع کووادونگا متشکل از دو دریاچه است، دریاچه Enol و دریاچه Ercina. در طول مسیر و پیست پوشش گیاهی کمی وجود دارد، به این معنی که می توانید مراتع و مناظر زیبای صدها متر در مقابل خود را ببینید. مسیر رسیدن به ناحیه بکر دریاچه هم آسفالت شده است. بر خلاف همچنین، مسیر دریاچه کووادونگا اسپانیا بسیار امن است. یک موزه کوچک نیز در این مسیر وجود دارد که گیاهان و جانوران منطقه را با جزئیات توضیح می دهد. از جمله شگفتی های این موزه کوچک می توان به نقشه پنیر اشاره نمود. درست است: نقشه پنیر! که نقشه های مختلف پنیر های اسپانیایی خوشمزه تهیه شده در منطقه را به همراه آدرس فروش آن ها نشان می دهد.

چگونه به دریاچه های کوادونگونا برسیم؟

در فصول طولانی سال مانند تابستان، شما نمی توانید با یک ماشین شخصی به منطقه دسترسی پیدا کنید. در عوض، می توانید یک اتومبیل اجاره ای تهیه کرده و آن را در نزدیکی ایستگاه اتوبوسی در ناحیه Congas de Onis به قیمت 2 یورو پارک نموده و سوار یک اتوبوس عمومی به مقصد دریاچه کووادونگا شوید. همچنین می توانید دوچرخه نیز اجاره نموده و با دوچرخه به این مکان سفر نمایید.

هزینه بازدید از دریاچه های کوادونگا

بلیط رفت و برگشت با هزینه 8 یورو برای هر بزرگسال، 4 یورو برای بچه های زیر 12 سال و رایگان برای بچه های زیر 3 سال است. در مسیر برگشت از دریاچه های کوادونگونا، می توانید برای بازدید از شهر Covadonga پیاده شوید که مناظر بسیار زیبایی از طبیعت دارد.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران