0/5 - (0امتیاز)
18 بهمن 1398 ساعت :12:50 1242

بازار سن میگوئل مادرید (غذاهای سنتی اسپانیایی)

بازار سن میگوئل (Mercado de San Miguel) یک بازار مواد غذایی جذاب و سرپوشیده است که ساختار اصلی آهنی قرن بیستمی خود را حفظ نموده است.

در چند قدمی منطقه پلازا، برای دیدن یک مجموعه خیره کننده از کالاهای محلی، از بازار سن میگوئل دیدن کنید. محصولات ارگانیک، غذاهای دریایی تازه، نان های برشته و غیره از بهترین های این بازار زیبا و دوست داشتنی در مادرید اسپانیا هستند. اگر گرسنه هستید، می توانید غذاهای آماده موجود در این بازار را امتحان کنید تا لذت غذاهای سنتی اسپانیایی را بچشید!

بازار سن میگوئل در مادرید دارای بیش از 30 غرفه موادغذایی و آشپزی دارد که هرکدام از آن ها چیز جدیدی برای ارائه دادن دارند. محلی که بازار مواد غذایی سن میگوئل مادرید در حال حاضر در آن قرار دارد زمانی در کلیسای San Miguel de los Octoes واقع شده بود که به دیوارهای شهر متصل بود. در سال 1790 معبد توسط یک آتش سوزی هولناک نابود شد و در سالهای بعد دوباره مرمت شد، اما در سال 1809 یک بار برای همیشه تخریب شد زیرا هنوز به خوبی از آن مراقبت نشده بود. در ادامه، فضای به جا مانده از کلیسا به یک میدان عمومی تبدیل شد. به زودی این مکان توسط یک بازار مواد غذایی در فضای باز، جایی که فرآورده های غذایی گوناگون در جعبه های چوبی و غرفه ها قرار داده شده بود، اشغال شد. در اواسط قرن نوزدهم، مقامات می خواستند شرایط ناسالم بازار را تغییر دهند، زیرا باعث ایجاد ترافیک در خیابان های اطراف می شد. راه حل این بود که یک بازار سرپوشیده با یک سازه آهنی طراحی شود که در سال 1916 افتتاح شد.

در سال 1999 بازار سن میگوئل مادرید همانند نسخه اولیه خود احیا شد. با این وجود، تاسیسات آن به اندازه کافی بزرگ نبود تا بتواند با سوپر مارکت ها و مراکز خرید مدرن رقابت کند، و به همین دلیل محکوم به شکست شد. خوشبختانه، گروهی از شهروندان جامعه گروهی را برای نجات آن تشکیل دادند، تلاش کردند تا فعالیت خرید سنتی خود را بهبود بخشند و بازار سن میگوئل را به یک جاذبه توریستی دیدنی در مرکز مادرید تبدیل کنند.

بازار امروزی

در حال حاضر، بازار سن میگوئل تنها بازار مادرید با چارچوب آهنین است! این بازار که امروزه به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری تور مادرید تبدیل شده است،  دارای چندین غرفه با سبزیجات و میوه و نیز خوراک اسپانیایی محلی "تاپا" است. ساختمان آهنی و شیشه ای زیبا، غرفه های مخصوص غذاهای لذیذ اعم از گوشت و ماهی و پنیر، آجیل، شیرینی های رنگارنگ، پاستاهای خوشمزه و نوشیدنی های محلی گوارا از بهترین های بازار سن میگوئل به شمار می آیند. غرفه های زیبا و رنگارنگ بازار به همراه جنب و جوش بازار مناظر زیبایی را در سن میگوئل، این بازار محبوب در تور ارزان اروپا به وجود آورده است.

غرفه هایی با غذاهای خوشمزه!

این بازار کوچک در نزدیکی منطقه پلازا واقع شده است و مملو از غذاهای لذتبخش است تا امتحان کنید. شما می توانید برخی از محصولات غذایی پروتئینی یا شیرینی ها را برای چشیدن در این بازار انتخاب کنید، همچنین توصیه می کنیم کروکت سنتی اسپانیایی را در غرفه Delicias de Caza امتحان کنید. یکی از خوشمزه ترین غذاهای موجود در این بازار ژامبون بلوتا (bellota ham) است که در غرفه کاراسکو (Carrasco) بازار سن میگوئل مادرید فروخته می شود. همچنین شما می توانید از نوشیدنی های محلی گوارای ریوجا (Rioja) را در کافه این مرکز خرید مادرید لذت ببرید. همچنین می توانید از چشیدن تاپاهای خوشمزه در میان غرفه های رنگارنگ بازار لذت ببرید.

غرفه کروکتس (croquettes) دارای ژامبون های خوشمزه، مرغ، میگو، انواع پنیر های خوشمزه و غیره می باشد. همچنین غذاهای دریایی خوشمزه ای نیز در این بازار ارائه می شوند. در میانه بازار یک غرفه U شکل وجود دارد که خوشمزه ترین تاپاهای بازار سن میگوئل را ارائه می دهد.

آدرس: Plaza de San Miguel

نحوه رسیدن به بازار:

  • مترو: ایستگاه Ópera ( لاین های 2 و 5) و ایستگاه SOL (لاین های 1 و 2 و 3)
  • اتوبوس: لاین های 3 و 148

ساعات فعالیت بازار:

دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، یکشنبه: 10 صبح تا نیمه شب.

پنجشنبه، جمعه، شنبه: 10 صبح تا 2 بامداد.

برای اطلاع از آخرین هزینه سفر به اروپا، قیمت تور اروپا را ببینید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    مسعود
    هتل متوسط و خوبی است. برخورد کارکنان مناسب است.سرویسهای هتل منظم انجام میشود.موقعیت هتل طوریست که دسترسی به مراکز خرید خوبی دارد.