0/5 - (0امتیاز)
06 دی 1398 ساعت :12:37 1147

بهترین زمان برای سفر به اسپانیا

زمان بدی برای بازدید از اسپانیا وجود ندارد... بنابراین چگونه تصمیم بگیریم که چه زمانی به اسپانیا سفر کنیم؟

اسپانیا از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار است و این بدان معنی است که می توان روزها و شب های دلپذیری را در بین ماه های ژوئن و آگوست در این کشور زیبا سپری نمود. بیشتر روزهای بارانی (و بارش برف در کوه) در اسپانیا از دسامبر تا فوریه است. بهار و پاییز عموماً محبوب ترین اوقات بازدید از اسپانیا هستند زیرا دمای هوا و شرایط جوی برای گشت و گذار مساعد است.

به لطف چشم انداز های  و جاذبه های گردشگری متنوع، اسپانیا به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تور اروپا تبدیل شده است. سواحل بکر و پارک های ملی ایبیزا، آلیکانته و سان سباستین در تابستان در بین دوستداران طبیعت و مناطق ساحلی محبوب است. همچنین ساختمان های زیبای ساخته شده به سبک معماری گوتیک و رنسانس در بارسلونا و مادرید در فصل پاییز، هلاقه مندان به تاریخ و هنر را به خود جلب می کنند. در واقع بهترین زمان سفر به اسپانیا تا حد زیادی به تفریحاتی که می خواهید در این کشور زیبا داشته باشید بستگی دارد.

بهترین زمان برای سفر به سواحل اسپانیا

سواحل جزایر قناری، ایبیزا، آلیکانته، بارسلونا و سن سباستین به طور معمول در طول تابستان با توریست ها پر می شوند. بین ماه های ژوئن و آگوست، در اسپانیا جشنواره های منحصر به فردی مانند La Tomatina در والنسیا و پراید مادرید برگزار می شود. درجه حرارت روز در شهرهای جنوب اسپانیا به ویژه در ماه های جولای و آگوست می تواند بسیار بالا باشد. برای سفر خود حتماً ضد آفتاب، لباس سبک و عینک آفتابی را به همراه داشته باشید و همچنین هنگام بیرون آمدن مقدار زیادی آب بنوشید. اگر روزهای خنک تر را در طول تعطیلات تابستانی خود ترجیح می دهید، سفر به شهرهایی در شمال اسپانیا مانند سانتیاگو کمپوستلا (Santiago de Compostela ) و بیلبائو (Bilbao ) را پیشنهاد می کنیم.

بهترین زمان برای سفر به اسپانیا

بهترین زمان برای گشت و گذار در شهرها

برای مسافرانی که به دنبال لذت بردن از یک استراحت شهری در اسپانیا هستند، بارسلونا و مادرید گزینه های مناسبی در تور ارزان اسپانیا به شمار می آیند. بهترین زمان برای گشت و گذار در این شهرها بدون خطر آفتاب سوختگی، در پاییز (سپتامبر تا نوامبر) است که میانگین دمای آن در حدود 26 درجه سانتیگراد در بالاترین حد و 5 درجه سانتیگراد در کمترین میزان آن است. یکی دیگر از مزیت های بازدید اسپانیا در این دوره از سال این است که شما نیازی به تحمل خطوط صف طولانی در هنگام بازدید از موزه ها، گالری های هنری و ساختمان های تاریخی ندارید!

شلوغ ترین زمان برای بازدید از اسپانیا

ژوئیه و آگوست به طور معمول شلوغ ترین دوره در اسپانیا، به ویژه در ساحل جنوبی است.

پروازهای و هتل ها نیز اغلب در طول تابستان مملو از مسافران هستند، بنابراین اگر قصد سفر به شهرهایی مانند بارسلونا، کاستا دل سول و سن سباستین را دارید، از قبل هتل و هواپیما رزرو کنید. این کار را می توانید به توریاب بسپارید تا صفری مقرون به صرفه و لذت بخش به اسپانیا را تجربه نمایید. سواحل وسیع و گسترده اسپانیا امکان فعالیت در فضای باز از قبیل بادبادک بازی، قایقرانی، شنا و گشت و گذار را فراهم می کنند.

بهترین زمان برای سفر به اسپانیا

ارزانترین زمان برای سفر به اسپانیا

ارزانترین زمان برای بازدید از اسپانیا معمولاً از ماه دسامبر تا مارس است، هرچند در اوایل بهار و اواخر پاییز نیز می توانید از پروازهای ارزان قیمت و هتل ها لذت ببرید. ماه های زمستان بسیاری از بازارها و فعالیت های پر جنب و جوش در اسپانیا شامل جشن های سالانه مانند کریسمس و کارناوال های مختلف می باشند. برای لذت بردن از شرایط عالی برای ورزش های زمستانی مانند اسکی و اسنوبورد می توانید به مناطق کوهستانی گرانادا و پیرنه بروید.

بهترین مکان ها برای سفر به اسپانیا در زمستان

اگر به دنبال لذت بردن از ورزش ها و خورشید ملایم زمستانی هستید، تنریف و جزایر قناری باید در صدر لیست بازدید شما قرار بگیرند. دمای روز در این مناطق به ندرت از 20 درجه سانتیگراد پایین می آید و حتی در شب نیز فقط به یک ژاکت نازک نیاز خواهید داشت. گرانادا در جنوب اسپانیا به لطف ترکیب عجیب سواحل اطراف و کوه های پوشیده از برف، یکی دیگر از مکان های محبوب زمستانی است. همچنین این منطقه دارای دیدنی های تاریخی جذاب و غذاهای خوشمزه محلی می باشد که باید امتحان کنید!

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    شیما
    هتلش باحال بود تو شهره ویوش خیلی باحال بود کل شهرو میشد دید