0/5 - (0امتیاز)
21 مرداد 1398 ساعت :07:33 2838

مجتمع تفریحی توریستی وصال مشهد(خرید، بازی، سرگرمی)

مرکز خرید 6 طبقه جوابگوی تمام نیازهای خرید همراه یک هایپر مارکت و آبنمای موزیکال که در ورودی مجتمع وصال میباشد

مشهد یک قطب گردشگری و زیارتی در خاورمیانه نیز به حساب می‌آید. اگر اهل سیر و سفر هستید و به شهر‌های زیادی سفر می‌کنید، متوجه می‌شوید که شهر مشهد مقدس، یکی از زییا ترین و بهترین شهرهایی است که به آن سفر کرده اید. به یمن وجود حرم مبارک و نورانی امام رضا علیه‌السلام در این شهر، مشهد مقدس همواره در تمام طول سال یکی از شلوغ ترین و پربازدید ترین شهرهای ایران است، و نه تنها گردشگران و زائران از داخل کشور ایران، بلکه عده‌ی زیادی توریست و زائر خارجی نیز از خارج از کشور به این شهر زیبا سفر می‌کنند تا علاوه بر زیارت حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام، از قبور افراد مشهور دیگری که در این شهر به خاک سپرده شده اند، نیز بازدید کنند. همچنین، این شهر، از نظر کیفیت خدمات توریستی و امکانات رفاهی و گردشگری که داراست، یکی از بهترین و پیشرفته ترین شهر‌های ایران زمین می‌باشد. این شهر برای افراد مختلف، در تمامی سنین و با تنوع سلیقه‌های گوناگون، همواره جالب توجه و زیبا است و کمتر کسی را می‌توان یافت که به این شهر سفر کند و از جاذبه‌های آن لذت نبرد. منابع و جاذبه‌های طبیعی، روستاهای زیبای اطراف شهر مشهد، مناطق تفریحی طبیعی همچون طرقبه و شاندیز، همچنین، وجود تفریحات مدرن و گوناگون برای افراد جوان و کودکان و نوجوانان همچون شهربازی‌ها و پارک هایی نظیر شهربازی پارک ملت مشهد، استخرها و پارک‌های آبی که از نظر کیفیتی همیشه با یکدیگر در رقابت هستند همانند سرزمین موج‌های خروشان مشهد، باغ وحش‌ها و موزه‌ها و همچنین، مراکز تجاری و خرید بیشمار و زیبا با عرضه‌ی کالاهای باکیفیت همچون الماس شرق و ویلاژ توریست و یا بازارهای سنتی این شهر زیبا، همه و همه جاذبه‌هایی هستند که اجازه نمی‌دهند مسافران تور مشهد ناراضی از این سفر بازگردند.

مجتمع تفریحی توریستی وصال مشهد

همانطور که گفته شد، در شهر مشهد، مراکز خرید بیشماری وجود دارند که در رقابت با یکدیگر، همواره کیفیت کالاها و خدماتی که عرضه می‌کنند، بهبود می‌یابد و مسافران و گردشگران تور مشهد که از این مراکز خرید بازدید می‌کنند، می‌توانند کالاهای با کیفیت و با تنوع بسیار بالا را خریداری کنند. مجتمع تفریحی و توریستی وصال مشهد، یکی از آن مراکزی است که بازدیدکنندگان در آنجا با حجم جالب توجهی از کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب مواجه می‌شوند که این تنوع در قیمت و کیفیت، دست آنان را برای خرید رهاورد و سوغاتی باز می‌گذارد.این مجموعه  در شش طبقه‌ی مجزا از هم و حدود چهارصد واحد تجاری ساخته شده است که انواع کالاها را عرضه می‌کند. کالاهایی همچون انواع آیینه و شمعدان، مصنوعات چوبی همچون سرویس خواب و میز و ...، لوازم الکتریکی، انواع پوشاک باکیفیت ایرانی و خارجی، انواع عطر و ادکلن، ساعت، کفش و کیف و لوازم کودک و نوجوان، صنایع دستی و همچنین غرفه‌های عرضه کننده‌ی سوغات مخصوص مشهد را در این مجتمع تجاری می‌توانید به راحتی بیابید. مجتمع تجاری وصال، مکان بسیار مناسبی برای زوج‌های جوان که به تازگی ازدواج کرده اند و یا در شرف ازدواج کردن هستند، می‌باشد. چرا که این مکان یک مرکز خرید عالی برای خرید جهیزیه و یا کالاهای مخصوص عروس و داماد در شهر مشهد به حساب می‌آید.در مجتمع خرید وصال، یک هایپرمارکت بزرگ وجود دارد، که می‌توانید کالاهای اولیه مورد نیاز خود را نیز از آنجا تهیه کنید.

امکانات مرکز تفریحی و خرید وصال مشهد

در این مجتمع تفریحی که مساحت 11 هزار و 270 متر مربع دارد البته در طبقات مختلف(شش طبقه) زیربنا 48 هزار متر مربع شما می‌توانید کودکان خود را برای بازی به شهر بازی این مجموعه ببرید تا علاوه بر اینکه خودتان از خرید لذت می‌برید، بچه‌ها را هم سرگرم کنید. در این مجموعه یک مکان به نام کلبه وحشت وجود دارد که برای تفریح و سرگرمی نوجوانان و جوانانی که تفریح را به خرید کردن ترجیح می‌دهند، مکان مناسبی است. در عکاسخانه‌ی مجتمع خرید و تفریح وصال، در یک دکوراسیون زیبا می‌توانید از سفر خود به این مکان عکس‌های زیبا بگیرید‌. همچنین، جوانان و نوجوانانی که به این مرکز خرید می‌آیند حتما از گیم نت پرهیجان و جالب آن لذت خواهند برد.

در مجتمع تفریحی وصال، فودکورت و کافی‌شاپ نیز وجود دارد که مسافران تور مشهد می‌توانند پس از یک خرید طولانی، در آنجا استراحت کنند و انرژی از دست رفته‌ی خود را بازیابند.همچنین، برای کودکان خردسال که معمولا از راه رفتن در چنین مکان‌هایی خسته می‌شوند، ماشین مخصوص حمل کودک نیز وجود دارد. زائران تور مشهد در هنگام بازدید از این مجتمع نگران یافتن مکانی برای نماز خواندن نباشند چرا که نمازخانه‌ی مجهز و پاکیزه‌ی این مکان، پذیرای آنان است.

آدرس مجتمع خرید و تفریح وصال مشهد:

بلوار خیام شمالی، بلوار بهارستان، جنب مجتمع خرید الماس شرق

برای داشتن یک سفر خوب و با قیمت‌های مناسب و بسیار به صرفه، به صفحه‌ی تور ارزان مشهد مراجعه کنید و از قیمت‌های استثنایی این تور‌ها بهره‌مند شده و یک سفر به یادماندنی را به خود هدیه دهید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران