0/5 - (0امتیاز)
12 مهر 1398 ساعت :09:25 1506

مراکز خرید لوکس مشهد، خرید، بازی، سرگرمی

مرکز تجاری خورشید، مرکز خرید کاسپین مد، مرکز خرید آلتون

شهر مشهد مقدس، از زیباترین و پر طرفدار ترین شهر‌های ایران زمین در بین علاقمندان به سیر و سفر و زیارت است. این شهر زیبا، علاوه بر اینکه به خاطر وجود حرم مطهر و نورانی امام رضا علیه‌السلام و نیز قبور متبرک دیگر، قطب زیارتی و مذهبی ایران زمین به حساب می‌آید، دارای اقلیمی متفاوت، زیبا، چشم نواز و چهار فصل است که موجب شده مسافران و گردشگران و زائران، در تمام طول سال، چه در فصل گرما و چه در سرما، به این شهر سفر کنند و از جاذبه‌های بی‌مانند آن استفاده کنند. اما آنچه که شهر مشهد را به یکی از بهترین مکان‌های گردشگری در ایران زمین تبدیل کرده است، وجود خدمات مسافری و گردشگری و امکانات رفاهی توریستی می‌باشد، که در این شهر با بالاترین و بهترین و به روزترین تکنولوژی و کیفیت در اختیار مسافران و زائران تور مشهد قرار گرفته است. از جمله‌ی این خدمات و امکانات می‌توان به هتل‌ها، میهمانسراها، پارک‌ها و پارک‌های آبی شهر مشهد مقدس، و همچنین مراکز خرید لوکس و بی‌نظیر این شهر اشاره کرد.در قسمت‌های پیشین به معرفی مختصری از دو مرکز خرید لوکس در مشهد یعنی مرکز خرید الماس شرق  و ویلاژ توریست پرداختیم.

در ادامه به معرفی چند مرکز خرید دیگر می‌پردازیم.

خرید آسان کالای با کیفیت در مرکز تجاری خورشید مشهد

اگر به دنبال خرید کالای اصل، لوکس، و برند هستید، مرکز تجاری خورشید یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. این مرکز تجاری بزرگ و لوکس، در نه طبقه و چهل و هشت واحد تجاری در شهر مشهد مشغول به فعالیت است و انواع کالاهای مورد نیاز برای مسافران و گردشگران همچون کیف و کفش، لوازم آرایش، لوازم خانگی، عطر و ادکلن، خوراکی، کالای کودک، کالای خواب، اسباب بازی، و بسیاری کالاها و اجناس دیگر را در بهترین کیفیت عرضه می‌کند.شعبه‌های عرضه‌ی کالای برند همچون منگو، کت، دایمند، کوتون و ... در این مرکز خرید فعال هستند. همچنین در مرکز تجاری خورشید، یک کافی شاپ لوکس و عالی وجود دارد که مکان مناسبی است برای از تن به در کردن خستگی خرید و پیاده روی. پس حتما به این مرکز خرید در خیابان احمد آباد مشهد سری بزنید.

مرکز خرید کاسپین مد، خرید کالای برند و اصل

اگر برند بودن کالاهایی که خریداری می‌کنید، برای شما مهم است، حتما به مرکز تجاری کاسپین مد مشهد سری بزنید. در این مرکز خرید بهترین و لوکس‌ترین کالاها عرضه می‌شوند. شعبه‌های برند‌هایی چون دیزل، منگو، اسپرینگ فیلد، دبنهامز، جینوکس و ... در این مرکز خرید فعال هستند. آدرس این مرکز خرید در بلوار امام سجاد، خیابان بزرگ مهر می‌باشد.

مرکز خرید آلتون، خرید و پیاده روی در محیطی زیبا

مرکز خرید آلتون هم یکی از مراکز خرید عرضه کننده‌ی کالای برند در شهر مشهد می‌باشد. برج آلتون یکی از زیباترین و چشم نوازترین بناهای تجاری مدرن در شهر مشهد می‌باشد. این مرکز تجاری در بیست طبقه ساخته شده است که اکنون چهار طبقه‌ی آن به عنوان مرکز خرید فعال است. در این مرکز خرید، بزرگ ترین پارکینگ طبقاتی ایران ساخته شده است و خریداران و بازدید کنندگان نگرانی برای پیدا کردن جای پارک برای خودروی خود نخواهند داشت. همچنین در بخش بیرونی مجتمع تجاری آلتون، فضای سبز زیبا و مناسبی برای استراحت خریداران وجود دارد که به زیبایی این مجتمع افزوده است‌.در این مرکز خرید، بهترین و باکیفیت ترین کالاها از جمله انواع برند‌های مشهور لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، پوشاک زنانه و مردانه و بچگانه، انواع کالای کودک و اسباب بازی، و ... وجود دارد. همچنین در طبقه‌ی منفی یک این مجتمع تجاری، مرکز پیانو و نمایندگی برند سونی مشغول به فعالیت هستند.این مرکز خرید با دارا بودن بهترین امکانات رفت و برگشت، تاکسی‌های آماده در خروجی مرکز خرید و همچنین نزدیکی به حرم امام رضا علیه‌السلام، از بهترین گزینه‌ها برای گشت و گذار و خرید است چرا که محیط داخلی مرکز خرید آلتون آنچنان زیبا و چشم نواز است که حتی اگر خرید نکنید، قطعا از گشت و گذار در این مرکز خرید لذت خواهید برد.

اگر علاقمندید از سایر زیبایی‌ها و جاذبه‌های شهر مشهد با کمترین قیمت و هزینه، دیدن کنید، کافیست به صفحه‌ی تور لحظه آخری مشهد سری بزنید و با مشاهده‌ی لیست قیمت‌ها و شرایط تور‌ها، تور دلخواه و مناسب خود را انتخاب کرده و یک سفر عالی را در پیش رو داشته باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران