5/5 - (1امتیاز)
07 مهر 1398 ساعت :12:21 5694

مجتمع تجاری و تفریحی آرمان مشهد

خرید در خیابان خیابان نواب مشهد (خرید و تفریح و سرگرمی درمشهد)

در شهر مشهد مقدس، تقریبا در هر گوشه و کنارش می‌توانید یک مکان عالی برای تفریح و سرگرمی و بازی و خرید پیدا کنید. از مجتمع‌های خرید و بازی و سرگرمی گرفته تا شهربازی‌ها و پارک‌ها و پارک‌های آبی و آثار تاریخی و ملی. به همین خاطر در شهر مشهد مقدس افراد به غیر از زیارت حرم مطهر و نورانی امام رضا علیه‌السلام، می‌توانند از خدمات عالی و بی‌نظیر تفریح و سرگرمی در این شهر استفاده کنند تا یک سفر کامل و عالی و به یاد ماندنی داشته باشند. از جمله مکان‌هایی که افراد در هنگام سفر به هر شهر و دیاری حتما به آن سر می‌زنند و ساعاتی را در آنجا می‌گذرانند، مراکز خرید و بازی و سرگرمی است. شهر مشهد هم از این نظر بسیار غنی است چرا که مراکز خرید بسیار عالی و مجهزی همچون مرکز خرید ویلاژتوریست و الماس شرق مشهد را دارا است که علاوه بر اینکه یک مکان عالی برای خرید کردن مسافران و گردشگران تور مشهد است، یک مکان بی نظیر برای بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان نیز به حساب می‌آید. در این مطلب قصد داریم یک مرکز خرید و سرگرمی عالی و بی نظیر دیگر در شهر مشهد مقدس به شما معرفی کنیم که در طول اقامت خود در شهر مشهد، حتما از بازدید آن لذت خواهید برد.

مرکز خرید آرمان، خرید در فضایی زیبا و چشم نواز

مرکز خرید و سرگرمی آرمان در ابتدای خیابان نواب صفوی مشهد ساخته شده است. این مرکز خرید با حرم نورانی امام رضا علیه‌السلام، فاصله‌ی بسیار کمی دارد. به طوری که با پیمودن تقریبا ده دقیقه می‌توانید به این مرکز خرید برسید و یک خرید عالی را در یک مکان بی‌نظیر و زیبا تجربه کنید. مجاورت این مرکز خرید به حرم سبب شده که شما برای خرید کردن و یا سرگرم کردن فرزندانتان مجبور نباشید فاصله‌ی زیادی را تا مراکز خرید دیگر طی کنید.

چرا آرمان؟

این مرکز خرید دارای یک پارکینگ طبقاتی بسیار وسیع با گنجایش تقریبی چهارصد و چهل و پنج عدد خودرو است که از ویژگی‌های عالی یک مرکز خرید به حساب می‌آید. همچنین اگر احتیاج داشتید که غذا بخورید و انرژی از دست رفته‌ی خود را بازیابید، در مجتمع خرید و سرگرمی آرمان یک فودکورت بسیار عالی و مجهز با ظرفیت بیش از هزار و سیصد نفر وجود دارد که انواع فست‌ فود‌ها را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد. این فودکورت در فضایی زیبا و عجیب شبیه به یک دالان ساخته شده که از زیبایی‌های این مرکز خرید به حساب می‌آید و برای مسافران به ویژه برای کودکان و نوجوانان بسیار جالب و دیدنی است. کافی‌ شاپ و رستوران نیز در این مکان ساخته شده است که خستگی خرید و راه رفتن را از تن شما به در می‌کند. آسانسور‌های مناسب و با ظرفیت بالا و بسیار ایمن در این مرکز خرید، رفتن به طبقات مختلف را برای شما آسان می‌کند.

کالاهای موجود در مرکز خرید آرمان

 این مرکز خرید زیبا، یک مرکز خرید کامل و مجهز به شمار می‌آید که انواع کالاهای مختلف نظیر لوازم خانگی، پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی، لوازم الکتریکی، کالای خواب، سیسمونی، کالای کودک، انواع لوازم آرایش، انواع عطر و ادکلن‌ با بهترین برندها و مواد خوراکی را با بالاترین کیفیت ممکن به خریداران عرضه می‌کند.

جاذبه‌های مرکز خرید آرمان

 مرکز خرید آرمان در مقایسه با سایر مراکز خرید شهر مشهد مقدس، بسیار متمایز است چرا که ظاهر زیبا و عجیب و شگفت انگیزی که فضای داخلی این مرکز خرید دارد، آن را برای مسافران و گردشگران به یک مکان دیدنی تبدیل کرده است. آبشار مصنوعی مرتفع، رعد و برق‌های مصنوعی، صخره‌های عجیب و زیبا و شگفت انگیز، چشمه‌های مصنوعی جاری در این مرکز خرید و مجسمه‌ای بسیار زیبا و غول پیکر در کنار برکه‌ی این مرکز خرید و درختان نخل بسیار بلند قامت از دیگر جاذبه‌های این مرکز خرید است. همچنین در این مکان برای کودکان و نوجوانان وسایل بازی و سرگرمی زیادی وجود دارد که بازدید از این مکان را به یک خاطره‌ی به یاد ماندنی در ذهن آنان تبدیل می‌کند.

سفر به شهر مشهد مقدس، همانقدر که یک سفر عالی و خاطره انگیز است، می‌تواند ارزان قیمت و به صرفه نیز باشد. اگر قصد دارید سفر به مشهد را با قیمتی عالی و استثنایی تجربه کنید، از صفحه‌ی تور ارزان مشهد بازدید کنید و با انتخاب تور دلخواه و مناسب خود از میان تورهای متنوع در این صفحه، یک سفر عالی و به یاد ماندنی و با قیمتی عالی و به صرفه داشته باشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران