0/5 - (0امتیاز)
13 دی 1397 ساعت :17:30 1960

ساحل پنسی یا ساحل پانسی پوکت Pansea Beach

ساحل پنسی یا ساحل پانسی پوکت Pansea Beach

ساحل پنسی بیچ پوکت تایلند ساحل واقع در شمال ساحل  سورین Surin  در ساحل غربی پوکت است. تقریبا 400 متر طول دارد، یکی از زیباترین سواحل در پوکت است. مانند یک تصویر نوستالژی واقعی گرمسیری، در کنار درختان نارگیل و دیگر درختان و گیاهان عجیب و غریب قرار دارد. Pansea Beach با آبهای فیروزه ای دریای اندام، در هر دو طرف یک موقعیت فوق العاده دست نخورده ارائه می دهد و توریستهای تور پوکت شبهای خیره کننده ای را درساحل پانسی تجربه می کند. راه دسترسی به ساحل پانسه از یک سوراخ سنگی کوچک که در آن یک مسیر ساخته شده قابل دسترسی است ولی این مسیر متاسفانه در سال 2014 با حصار بسته شد، و تقریبا غیر قابل عبور بود.مسیر پنهانی که منجر به دسترسی به ساحل می شود سخت است و کمی شیب دار است.هر دو استراحتگاه طیف خوبی از ورزش های آبی، قایقرانی، بادکنک بازی در ساحل، اسکی روی آب و تخته های برد روی آب را ارائه می دهند. 

ساحل پنسی یا ساحل پانسی پوکت

ساحل پانسه دارای 2 ساحل خصوصی Surin Phuket و Amanpuri Phuket  که به ترتیب 80 و 20 درصد از ساحل پنسی را تشکیل میدهند اما خصوصی سازی خط ساحلی در تایلند غیر قانونی است، بنابراین برای استفاده عمومی عملا رایگان است. با  فرض عمومی بودن ساحل سورین Surin Phuket تقریبا میتوان گفت ساحل پانسی  Pansea Beach  به رغم کیفیت بالاتر، بسیار ساکت تر از ساحل سورین است. منطقه اختصاص داده شده به هتل Amanpuri، با راه پله بزرگ ساحلی و  تخته سنگ های غول پیکر شروع می شود.

 ساحل پنسی یا ساحل پانسی پوکت Pansea Beach

ساحل پنسی علاوه بر دو استخر ساحلی دارای چترهای خورشیدی و مراکز ورزشی آبی میباشد چند شرکت تجاری محلی در Pansea در سمت جنوب ساحل، یک وانت کوچک پر از نوشیدنی ها و میوه های را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار میدهند در مقابل سوئیت استریت ساحل پنسی پوکت تعدادی از ماساژورهای masseuses  محلی در انتظار مهمانانی که می خواهند از یک روغن آرامش بخش یا ماساژ تایلندی در ساحل لذت ببرند میباشند و بین سورین که در زبان محلی ساحل سارین  وساحل آمان پوری، مهمانان می توانند جت اسکی را اجاره کنند تا بتوانند محیط اطراف را با لذت درک کنند. خلاصه ساحل پانسی یک قطعه منحصر به فرد از بهشت است.

در رابطه با تور تایلند و راهنمای سفر به پوکت و جاذبه های گردشگری پوکت و همچنین انتخاب هتل های پوکت میتوانید از مطالب توریاب استفاده کنید و یا سفرنامه پوکت را خوانده و نظرات خود را پس از سفر از تور پوکت به ما بگوئید.

حتما بخوانید:👇

بهترین ساحل های پوکت تایلند کدام است؟

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران