0/5 - (0امتیاز)
30 مهر 1398 ساعت :12:21 2257

جزیره جیمز باند پوکت چرا معروف شد؟

جزیره جیمز باند (Khao Ping Kan) یکی از مکانهای دیدنی در خلیج Phang Nga است که مردم می خواهند لیست خود را هنگام حضور در پوکت تیک بزنند.

جزیره جیمز باند (Khao Ping Kan) یکی از مکانهای دیدنی در خلیج Phang Nga است که مردم می خواهند لیست خود را هنگام حضور در پوکت تیک بزنند.نظرات مثبت و منفی زیادی در مورد این جزیره نمادین وجود دارد و بیشتر آنها موجه هستند. قبل از آن فیلم قدیمی باند در سال 1974 "مرد با اسلحه طلایی" با بازی راجر مور و کریستوفر لی را به یاد داشته باشید "تعداد دراکولا" و "سارومان" در ارباب حلقه ها؟ قبل از نمایش این فیلم ها هیچ کس از جزیره جیمز باند در خلیج فانگ نا پوکت خبر نداشت.

مرد با تفنگ طلایی

فیلم حتی خوب نبود (به لطف تصاویر حیرت انگیز جزیره مشهور شد). البته ، جزیره جیمز باند قبل از آن نام محلی داشت: کوه تاپو ، به معنی "جزیره ناخن" برای سنگ صخره ای ، و کوه فی خان برای جزیره اطراف آن ، به معنی "تپه هایی که به یکدیگر متکی هستند".بعد از فیلم محبوبیت این جزیره دورافتاده به معنای واقعی کلمه منفجر شد.

قایق های Longtail در خلیج فانگ نا پوکت

جزیره جیمز باند مکانی خارج از این جهان است! جزیره جیمز باند در خلیج Phang Nga است و حتی سفر از جزیره پوکت از میان صخره های سنگ آهک فوق العاده نفس گیر است.جزیره جیمز باند خود بسیار دیدنی است. مکان یک کنجکاوی طبیعی و یک فرصت عکس عالی است ، دلیل انتخاب آن برای فیلم.دیدن یک چیز واقعی از یک فیلم ، حتی قدیمی ، همیشه سرگرم کننده است.تورهای جزیره جزیره جیمز باند بخشی از یک سفر روزانه زیبا به خلیج افسانه ای فوق العاده Phang Nga است ، و معمولاً شامل ناهار در دهکده غافلگیر کننده کوه پانی است.شما می توانید برخی از ماهی مرکب خشک شده تخت (Pla Mook Haeng) بخرید و بخورید. اگر این نوع رفتارهای محلی را دوست دارید.جزیره جیمز باند یک جاذبه بزرگ توریستی تور پوکت است و این مکان پر از فروشندگان است که انواع سوغات را می فروشند ، فقط به روشی که در همه جای دنیا وجود دارد.این مکان در فصلی شلوغ است ، با قایق های دم بلند و تعداد زیادی از مردم در جلوی صخره نشسته اند.پس از دیدن ویدیو بالا اگر تصمیم به سفر به جزیره پوکت گرفتید کافیست به قیمت تور پوکت و یا قیمت تور تایلند توریاب مراجعه کنید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران