5/5 - (2امتیاز)
31 شهریور 1398 ساعت :08:54 2871

زیپ لاین گیبون پاتایا(بهترین زیپ لاین بانکوک و پاتایا)

نه فقط در پاتایا بلکه در بین راه بانکوک به پاتایا زیپ لاین گیبون واقع شده است ، یک ماجراجویی کامل برای تمام خانواده. فرصتی عالی برای تفریح و تماشا جنگل است.

زیپ لاین گیبون پاتایا (gibbon zipline pattaya)به طول سه کیلومتر و شامل بیست و دو خط و همچنین دو ایستگاه قابل استفاده است. با داشتن یک رکورد ایمنی بی عیب و نقص ، این مکان در تور تایلند است که در آن باید کاملاً ایمن باشید.یک پرواز از مسیر زیپ لاین گیبون پاتایا برای ماجراجویی و هیجان طراحی شده است. این دوره شامل ترکیبی از Ziplines ، Double Ziplines ، abseils ، Skybridges و پله های مارپیچی است. این مدل به گونه ای طراحی شده است که در هنگام پرواز از یک درخت به درخت دیگر ، حداکثر لذت خود از محیط جنگل های بارانی را ببرید. هر گروه با دو رنجر باتجربه در آسمان همراه است. آنها از ایمنی شما مراقبت می کنند و همچنین شما را در زمینه گیاهان و جانوران محلی آموزش می دهند.

ایمنی زیپ لاین گیبون پاتایا

با کلیه دوره های پرواز Gibbon که مطابق با استانداردهای ایمنی بین المللی سخت گیر می توانید اطمینان داشته باشید که امنیت شما دراولویت است.تجهیزات باکیفیت اروپایی از استانداردهای ایمنی بین المللی فراتر می روند. Zipline مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط سازمان آمریکایی و انجمن فناوری چالش دوره (ACCT) تائید شده است.

مسئول محیط زیست گردشگری

وقتی با Flip of Gibbon زیپ می شوید بخشی از تجربه حفاظت از محیط زیست می شوید. تعدادی برنامه حفاظت در تایلند وجود دارد تا به محیط زیست آسیب وارد نشود و دخالت جامعه محلی در این برنامه ها بسیار مهم است.

بدون تجربه لازم - همه می توانند شرکت کنند!

زیپ زدن با پرواز از گیبون برای همه سنین مختلف از کودکان گرفته تا افراد سالخورده مناسب و ایمن است. هیچ آموزش ویژه ای لازم نیست و مهمانانی که توسط کارکنان Sky Rangers بسیار آموزش دیده مراقبت می شوند.

در زیپ لاین گیبون پاتایا چند قانون و توصیه دارد:

  • شرکت کنندگان باید حداقل 1 متر قد داشته باشند
  • حداکثر وزن مجاز افراد 125 کیلوگرم است.اگرچه تجهیزات در واقع برای هزاران کیلوگرم طراحی شده است.

آموزشی

زیپ لاین گیبون به گونه ای طراحی شده است که با توقف در هر یک از ایستگاه های طبیعت ، به بازدید کنندگان تور پاتایا این فرصت را می دهد تا درباره گیاهان محلی ، جانوران و حیوانات وحشی اطلاعات بیشتری کسب کنند. پروازکنندگان از آموزش در مورد اکو سیستم محلی لذت می برند و بسیار آگاه هستند.

قیمت گذاری

شما ممکن است در طول زندگی خود یک فرصت برای زیپ لاین داشته باشید ، و به یادماندنی ترین ، ایمن ترین و مهیج ترین ماجراجویی با هزینه مناسب در اختیار شماست.

آدرس زیپ لاین گیبون پاتایا:

در مرزهای پناهگاه حیات وحش Chompoo و در داخل پارک Safo Open Khao Kheow واقع شده است. در تور  زیپ لاین گیبون شما شامل یک تراموای در پارک Khao Kheow Open Safari است که در آن میمون ها ، گیبون ها ، شیرهای سفید ، کرگدن ها ، زرافه ها ، فیل ها ، فلامینگوها و موارد دیگر را مشاهده خواهید کرد (حتی می توانید بعضی از حیوانات را با دست خود تغذیه کنید)

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران