0/5 - (0امتیاز)
31 شهریور 1398 ساعت :09:33 1882

رستوران موم آروی پاتایا(بهترین رستوران غذای دریایی پاتایا)

رستوران موم آروی پاتایا(Moom Aroi) شهرت عالی خود را با یک منوی غذاهای دریایی تایلندی ، نمای جلوی اقیانوس و سرگرمی های زنده از یک گروه تحت پوشش با استعداد بدست آورده است.

این رستوران ساحل را در آغوش می گیرد و روباز است ، شام ها شامل خرچنگ تازه ، میگو و ماهی که به سبک های مختلفی تهیه می شوند.نمای بیرونی این رستوران مدرن تقریباً بدون وصف ناپذیر است ورودی اقیانوس با قایق های تفریحی مجهز شده که در امواج ملایم حرکت میکنند و چراغ های شهر پاتایا که در سمت چپ می درخشد در مقابل شما قرار می گیرد. اگر در غروب خورشید وارد رستوران میشوید ، میزی در سمت چپ این رستوران طولانی و باریک قطعاً توصیه می شود زیرا شما را به یک غروب زیبا و یک پناهگاه نمادین حقیقت و یک شبح تزئینی زرق و برق در برابر آسمان می برد. همچنین گزینه های صندلی با تهویه مطبوع داخلی وجود دارد ، هرچند اینها نمای چشمگیر ندارند.

منوی رستوران غذاهای دریایی Moom Aroi

منو تلفیقی از غذاهای اقیانوس با غذاهای مختلف منطقه ای تایلند است. غذاهای توصیه شده شامل خرچنگ کاری تند زرد ، غذاهای دریایی som tam (سالاد پاپایا) و سه بشقاب غذای میگو است. سس های غوطه وری با هر ظرف و مرکزی در اطراف آن طعم و مزه کلاسیک فلفل و لیموترش آورده شده است ، اما طعم های دیگر برای کسانی که نمی توانند سس تند غذای دریایی تایلندی را تحمل کنند در دسترس هستند. هر روز ماهیان تازه ای از ماهیگیران آورده می شود می توانید آکواریوم ها که ماهیان زنده و خوشمزه هستند جستجو کنید و سپس درخواست کنید که ماهی شما چگونه دوست دارید پخته شود( کباب شده ، بخارپز یا سرخ شده ) یا می توانید مستقیماً از فهرست انتخاب کنید.

موسیقی

گروه بلافاصله بعد از غروب آفتاب شروع به کار می کند و آهنگهای مختلفی را اجرا می کند ، با موسیقی محلی ایرلندی به ویژه محبوب است. جشن گرفتن غذاهای دریایی تازه هنگام تماشای قایق های ماهیگیری باید به بخشی از تجربه تور پاتایا تمام بازدیدکنندکان تور تایلند تبدیل شود و هیچ جایی بهتر از تجربه Moom Aroi نیست. کمی با مرکز پاتایا فاصله دارد ، اما مطمئناً ارزش سفر را دارد.

آدرس رستوران موم آروی پاتایا:

رستوران(Moom Aroi)در شمال خلیج پاتایا ، در خلیج ناکلوا ، در حدود 8 کیلومتری شمال منطقه مرکز شهر واقع شده است. هرچند که پیدا کردن آن آسان است: کافی است به بزرگراه سوخومویت برسید سپس جاده ناکلوا را از خیابان دلفین وارد شوید و آن را تا آخر دنبال کنید. Moom Aroi در Naklua Soi 4 است اما نشانه آنها به زبان تایلندی است ، بنابراین به دنبال یک مثلث بنفش درخشان با نوشته های سبز باشید. این رستوران دارای بیش از 100 میز است ، بنابراین یک ساختمان بزرگ در ساحل است.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    آیلار
    مکان عالی می توانید کل شهر را ببینید. محله اش کمی شیب دار منوی رستوران بسیار خوب بود کیفیت و ارائه عالی. نقشه های شهر ، محیط اطراف و ارمنی در پذیرش. خدمات مفید و دوستانه.هتلی دنج در مکانی آرام. بالکن های بزرگ با چشم انداز شهر شیک. کارکنان بسیار دوستانه محوطه ای با محوطه سازی زیبا و Wi-Fi در اتاق.