0/5 - (0امتیاز)
19 آذر 1398 ساعت :13:56 1583

چگونه سوار اتوبوس هوشمند پوکت شویم؟

اتوبوس هوشمند Phuket راهی بسیار راحت و مقرون به صرفه برای رفتن از ساحل به ساحل با قیمت بسیار مناسب است. در جزایر بسیار خوب انجام می شود و بازدید کنندگان آن را دوست دارند.

روشهای مختلفی برای استفاده از بسیاری از خدمات اتوبوس محلی پوکت وجود دارد. همه ارزان هستند و همه آنها کند هستند ، اما اگر با بودجه اندکی به پوکت سفر می کنید و اگر زمان مسئله ای نیست ، می توانید با استفاده از این گزینه های اتوبوس ، صرفه جویی کمی را انجام دهید.

اتوبوس هوشمند پوکت ، که جالب ترین مورد برای شماست ، شما را از ساحل به ساحل می برد و با تمام وجود از فرودگاه پوکت تا ساحل راوائی سوار می شود و برمی گردد. این اتوبوس از فرودگاه بین المللی پوکت به ساحل Rawai می رود و تقریباً در هر ایستگاه و در مجموع 12 ایستگاه متوقف می شود ، تقریباً در سواحل غربی: ساحل بانگتائو ، ساحل سورین ، کامالا ، ساحل پاتونگ ، کارون و ساحل کاتا و سرانجام Rawai.

  • اتوبوس هوشمند را در فرودگاه کجا می توانم پیدا کنم؟

یک Smart Bus هنگام خروج در سمت چپ پایانه داخلی پارک شده است.

  • چند بار اتوبوس اجرا می شود؟

یک اتوبوس هوشمند بسته به ترافیک به طور میانگین هر یک ساعت در فرودگاه حرکت میکند.

  • چگونه می توانم هزینه اتوبوس را پرداخت کنم؟

برای پرداخت کرایه ، یک کارت هوشمند قابل شارژ مجدد خریداری کنید.

بیشتر بدانید: لیست تمامی سواحل پوکت

هزینه اتوبوس هوشمند پوکت چقدر است؟

نرخ فوق العاده ارزان است ، از 50 بات برای کمترین فاصله و 170 بات برای طولانی ترین مسیر. برای پرداخت کرایه یک کارت هوشمند قابل شارژ مجدد خریداری کنید (کرایه را نمی توان مستقیماً به صورت نقدی پرداخت کرد). شارژ کردن مجدد کارت هوشمند در مغازه ها یا رستوران های معین در جزیره موجود است.

توجه: اتوبوس برای بچه های زیر هفت سال رایگان است! لطفاً یک گذرنامه نشان دهید و به کارکنان فرودگاه یا راننده اطلاع دهید.

برنامه سفر هوشمند اتوبوس

  • بانگتائو: در خیابان قایق
  • پاتونگ: در مسیر از فرودگاه ، اتوبوس به عنوان مرکز خرید Jungceylon متوقف می شود. در راه رسیدن به فرودگاه ، در ابتدای جاده Bangla در ساحل متوقف می شود.
  • کامالا: در BIG C و Phuket Fantasea
  • کارون: در دایره معروف کارون
  • کاتا: پشت Club Med

اتوبوس قدیمی در حال حاضر کجاست؟

قدیمی ترین و مشهورترین اتوبوس محلی ، اتوبوس آبی (معروف به Song Taew) است. همانطور که می دانید اغلب بیشتر شبیه یک کامیون چوبی است تا یک اتوبوس. آنها فقط شما را از شهر پوکت به یک ساحل یا یک مجموعه کوچک از سواحل می برند ، اما بین سواحل تردد ندارند. آن اتوبوس آبی تقریباً هر 30 دقیقه از ساعت 6 صبح تا 6 بعدازظهر حرکت می کند و 30 تا 50 بات هزینه آن را طی می کند.یک سفر معمولی از شهر پوکت به پاتونگ می تواند 50 تا 60 دقیقه طول بکشد ، اما شما باید زمان بیکار بودن در انتظار رسیدن اتوبوس را اضافه کنید ، به علاوه مشکلات مکرر در ترافیک. از طرف دیگر ، می تواند یک تجربه سرگرم کننده در اتوبوس باشد که فضای باز دارد و این احساس را به شما می دهد.

  • جایگاه: بازار مرکزی ، رانونگ: ساعت 6 صبح - 6 بعد از ظهر قیمت: 30 تا 50 بات
  • مسیرهای اتوبوس آبی :ساحل پاتونگ: 30 بات کارون ، کاتا و کاتا نوئی 30 بات کامالا ، سورین و بنگ تائو 40-50 بات راوایی ، نای هارن 35 بات چالونگ30 بات

اتوبوس صورتی:

Phuket Pink Bus یک کامیون تبدیل شده است که تنها در اطراف شهر پوکت گردش می کند و از چهار مسیر مختلف استفاده می کند که در نقشه نشان داده شده است. کرایه تنها 5 بات در هر مسیری که استفاده می کنید.هزینه سواری 50 بات برای کمترین مسافت و 170 بات برای طولانی ترین زمان سوار است.

نتیجه: برای لذت بردن از سفر به تور تایلند کافیست از آژانسهای توریاب یک تور ارزان پوکت را رزرو نمائید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران