0/5 - (0امتیاز)
10 مهر 1398 ساعت :12:15 2082

برج پارک پاتایا(Pattaya Park Tower)

پارک پاتایا یک آهنربای توریستی است که دارای ساحل ، پارک آبی و برج پارک است. طرفداران اکشن و پرجرات می توانند پرش از برج از ارتفاع 170 متری را تجربه کنند.

برج پارک پاتایا در ساحل پاتایا واقع شده است ، 240 متر ارتفاع دارد ، فقط برای نشان دادن تمام زیبایی های ساحل و شهر پاتایا میباشد.برج پاتایا در تایلند اولین برج ساحلی است که دارای یک رستوران گردان است. این برج ساختمانی 55 طبقه است و دارای Apex Observation ، Panorama Revolving و یک رستوران معروف Pinnacle Revolving است. فعالیت های زیادی در اینجا برگزار می شود ، بنابراین برای لذت بردن از اکثر آنها آماده شوید. می توانید شاتل Sky ، Shuttle Speedtle یا مثلاً Tower Jump را امتحان کنید. این همچنین بهترین نکته برای نمایش خیره کننده شما از تمام خلیج در تور پاتایا است ، البته با چالش هیجان انگیزتری می توانید از برج 170 متری پرش کنید ، یا زیپ لاین آسمان را به ساحل تست کنید یا چیزی سریعتر را آزمایش کنید شاتل سرعت.

برج پارک پاتایا دارای منظره ای نفس گیر است ، وعده های غذایی شاد و پرمخاطره ای را ارائه می دهد ، بهترین تجربه را برای شما رقم می زند ، اولین و بالاترین برج ساحلی با رستوران هیجان انگیز در شهر پاتایا است. بیایید از این تجربه شگفت انگیز در Panorama یا Pinnacle در رستوران Meridian Revolving در طبقه 52 ، 53 و 54  را تجربه و طعم ناهار بوفه بین المللی شام عالی با انتخاب غذاهای دریایی را در تور تایلند بچشید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران