0/5 - (0امتیاز)
19 مرداد 1398 ساعت :19:48 5653

باغ پرندگان مشهد(بزرگترین باغ پرندگان شرق ایران)

باغ پرندگان مشهد بزرگترین و اولین باغ پرندگان شرق کشور

شهر مشهد مقدس، شهری زیبا و وسیع در استان خراسان رضوی و در شرق ایران است که در تمام طول سال، جمعیت زیادی از گردشگران و زائران و مسافران را به خود جذب می‌کند. از آنجا که این شهر، دومین شهر پرجمعیت کشور ایران به شمار می‌رود، و همچنین سالانه میلیون‌ها زائر و توریست، از گوشه و کنار ایران زمین و از سایر کشورهای جهان به این شهر می‌آیند، باید دارای امکانات تفریحی و خدمات گردشگری مناسب و کافی برای رفاه گردشگران و زائران باشد. خدمات و امکاناتی که سفر به این شهر زیبا را به یک سفر خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی در ذهن مسافران تبدیل کند. خوشبختانه، شهر مشهد مقدس، به یمن وجود حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام و قبور سایر علمای دینی و مشاهیری که در این شهر به خاک سپرده شده اند، و همچنین جاذبه‌های گردشگری و توریستی دیگر همچون منابع طبیعی و زیست‌بوم‌های ویژه‌ی این استان، و همچنین، شیوه‌ی معماری و شهرسازی ویژه و مدرن شهر مشهد و احداث مراکز خدماتی و تفریحی بسیار زیاد و مجهز همچون هتل‌ها و میهمانسراها، پارک‌هایی نظیر پارک کوهسنگی، پارک‌های آبی همچون پارک آبی سرزمین موج‌های خروشان، سرزمین موج‌های آبی ، این شهر را به یک شهر بسیار پر جاذبه و زیبا و توریست پذیر تبدیل کرده است‌. همچنین وجود مراکز تجاری و خرید بی‌شمار و مدرن همچون ویلاژتوریست و الماس شرق و بسیاری از بازارچه‌های سنتی با معماری‌های قدیمی، این شهر را به یک شهر عالی برای گردشگران و مسافران تور مشهد و علاقمندان به خرید کردن مبدل ساخته است.تجهیزات و امکانات گردشگری این شهر در مقایسه با سایر شهرهای اطراف و یا حتی ایران، بسیار به روز تر و مدرن تر می‌باشد. مسافران و گردشگرانی که از تور مشهد استفاده می‌کنند، سفری خاطره انگیز و جالب و به یاد ماندنی را پشت سر می‌گذارند.

باغ پرندگان سپاد مشهد

سفر به این شهر، همچنین برای کودکان و نوجوانان نیز دلچسب و لذت‌بخش خواهد بود. چرا که در شهر مشهد مقدس، به همان اندازه که برای بزرگسالان تفریحات و سرگرمی وجود دارد، برای کودکان، نوجوانان و جوانان نیز امکانات تفریحی وجود دارد. مکان‌هایی چون شهربازی پارک ملت مشهد و باغ وحش وکیل آباد مشهد. این شهر، همچنین بزرگترین باغ پرندگان شرق کشور را در خود جای داده است. باغ پرندگان شهر مشهد، پر از زیبایی و شگفتی است و برای تمام افراد و در تمام سنین و برای همه‌ی سلیقه‌ها، می‌تواند جذاب و دوست داشتنی باشد.این باغ پرندگان زیبا و دلنشین، که به باغ پرندگان سپاد مشهد شهرت دارد، در فاصله‌ نزدیکی از مرکز خرید الماس شرق و در سال هزار و سیصد و نود و سه ساخته شد، و امروزه یکی از پربازدید ترین مناطق گردشگری شهر مشهد به حساب می‌آید. باغ پرندگان سپاد مشهد، در خود بیش از هفتصد گونه‌ی پرنده‌، در شکل‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع و با ملیت‌ها و زیستگاه‌های گوناگون از نقاط مختلف دنیا جمع‌آوری شده اند و در معرض دید تماشاچیان و علاقمندان و مسافران تور مشهد قرار گرفته شده اند. علاوه بر این هفتصد نوع پرنده، گونه‌هایی کمیاب از پرندگان ایرانی و آفریقایی نیز در این باغ زندگی می‌کنند که تماشایش برای گردشگران به ویژه کودکان بسیار جذاب و لذت‌بخش خواهد بود.معماری و شیوه‌ی ساخت این باغ پرندگان، بسیار جذاب و جالب توجه است. سنگ‌فرش‌های کف این باغ که شما را به محل بازدید از پرندگان هدایت می‌‌کند، آبشارهای مصنوعی و صدای خروشان آب، فضای سرسبز و انبوه از گیاه این باغ، پل‌ها و کلبه‌های چوبی کوچک و بسیاری چیز‌های دیگر که برای مسافران تور مشهد جذاب و تماشایی خواهد بود‌.در این پارک، کودکان و نوجوانان علاوه بر لذت بردن از تماشای پرندگان گوناگون و شگفت‌انگیزی که می‌بینند، می‌توانند با وسایل بازی و سرگرمی که در این پارک برای بازی کودکان فراهم شده، مشغول به بازی شوند. در مجموعه‌ی تفریحی سپاد، در بخش باغ پرندگان، شما می‌توانید از لحظات شاد و مفرحی که می‌گذرانید، عکس و فیلم تهیه کنید. در این باغ پرندگان، بوفه وجود دارد و در نزدیکی آن نیز، فودکورت و رستوران هست پس نگران تهیه غذا و تنقلات نباشید. مجموعه‌ی باغ پرندگان سپاد شهر مشهد مقدس همه روزه از ساعت ده صبح الی هشت شب پذیرای مسافران و گردشگران تور مشهد می‌باشد‌.

آدرس باغ پرندگان سپاد

مشهد، میدان خیام، مرکز تفریحی سپاد، جنب مجتمع تجاری الماس شرق

شما عزیزان، اگر برای سفر خود نیازمند یک برنامه ریزی منظم هستید و همینطور می‌خواهید یک سفر ارزان و به صرفه را تجربه کنید، با مراجعه به صفحه‌ی تور ارزان مشهد می‌توانید از قیمت‌های استتثنایی این تور بهره‌مند شده و ضمن انتخاب تور دلخواه و مناسب خود، یک سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران