0/5 - (0امتیاز)
01 مهر 1398 ساعت :08:43 1625

پل ساراسین پوکت(عبور وسایل نقلیه موتوری)

پل ساراسین ، جزیره پوکت را به استان Phang Nga در سرزمین اصلی تایلند متصل می کند. پل به طول 600 متری در سال 1967 ساخته شد و به عنوان صحنه ای از داستان عشق غم انگیز شناخته می شود.

در آن زمان این پل زیادی وجود نداشت و سالهاست برای قایق های بزرگی که باید برای رسیدن به دریای آندامان به سراسر جزیره می روند ، مشکلی ایجاد نمی کرد. در سال 2010 ، یک پل جدید بالاتر از موازات آن با نام (Thepkasattri)ساخته شد ، که امکان عبور بیشتر جاده ها از بالا و کشتی های بزرگتر را از زیر آن می گرفت.برخلاف تصور ما ، این پل قدیمی خراب نشد و در عوض آنها با یک قطعه مرکزی بلند به یک پل عابر پیاده هوشمند تبدیل شده اند و امکان برگزاری عکس های زیبا از خلیج و رویدادهای ویژه را فراهم می کنند.

در پل ساراسین کجا غذا بخوریم؟

دو رستوران عالی تایلندی در ساراسین وجود دارد که هر یک در انتهای پل وجود دارد. Thaonoon و Rimpan هر دو غذاهای دریایی محلی و غذای تایلندی را در یک مکان ساحلی بسیار آرام ارائه می دهند.

  • رستوران غذاهای دریایی تانون(Thaonoon) بزرگ و تازه است و دارای سقف های بتونی و یک آشپزخانه بزرگ است. این رستوران در طول روز ساکت است اما ساعت 5 بعد از ظهر گذشته چند دستگاه قایق موتوری وارد شده و جمعیت زیادی از گردشگران تور پوکت را تخلیه می کنند. خوشبختانه این جمعیت زیاد از ساختمان دور می ماند تا شام شما خراب نشود.
  • رستوران غذاهای دریایی ((Rimpan بسیار سرگرم کننده و بسیار محلی است. به معنای واقعی کلمه در ساحل ریز و درشت کنار پل ، در سمت پوکت پنهان شده است. در اینجا می توانید در کلبه های بامبو باستانی قدیمی در کنار دریا بنشینید و کانال آبی زیبا پوکت از سرزمین اصلی را مشاهده کنید. این رستوران در سایه درختان در ساحل است و غذاهای دریایی بسیار خوبی را با قیمت بسیار مناسب سرو می کند.

در نزدیکی پل چه باید کرد؟

گذشته از این پل ، در سرزمین اصلی ، یک خط از غرفه های کنار جاده ای محلی است ، روشی که دوست دارند در تایلند انجام دهند. هر غرفه اساساً چیزهای مشابهی را به فروش می رساند ، که در اینجا بیشتر آنالیکهای معروف پوکت و خرچنگهای نارسناک عظیم است.ساحل ناتایی و ساحل Pilai چند سواحل خارق العاده است نزدیک هستند که هیچکی روی آنها نیست.قبل از پل ، در سمت پوکت می توانید در "دروازه پوکت" ، روستای خرید کوچکی متوقف شویدبه این امید که مردم در راه یا خارج از جزیره متوقف شوند. دقیقاً همانطور که انتظار دارید ، هیچ کسی در آنجا متوقف نمی شود: اگر تازه وارد پوکت شدید فقط می خواهید به مقصد خود برسید. اگر جزیره را ترک می کنید نیز اینجا متوقف نمی شوید. کاوش در سواحل کوچک کنار پل نیز سرگرم کننده است. اولین مورد کوچک ، همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد ، خانه دریایی Rimpan Sea است. دومی، به نام ساحل پاک Phra است که در آن مردم شستشو و استحمام  میکنند.کمی دورتر ساحل خارق العاده و متروک سائو کاوه است. کمی پیاده روی دارد اما ارزشش را دارد که در تور ارزان پوکت به آن سفر کنید.پل ساراسین به خاطر تمجید از یک (سیاستمدار و تاجر قرن 19 چینی تایلندی) به اسم او نامگذاری شد.این پل یک تراژی را شاهد بوده که در داستان غم انگیز پل ساراسین پوکت میتوانید در مورد آن بیشتر بخوانید.تور تایلند مملو از جاذبه ها و داستانهای شگفت انگیز است.

مطلب مرتبط: تراژدی پل ساراسین (Sarasin Bridge)

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران