0/5 - (0امتیاز)
09 آذر 1398 ساعت :13:54 1458

ساحل فرندشیپ پوکت (Beach Friendship Beach)

ساحل فرندشیپ پوکت یا ساحل دوستی یک ساحل طولانی زنگ زده در ضلع جنوبی جزیره از قسمت خلیج چالونگ در مسیر به سمت ساحل راوی می گذرد.

خلیج چالونگ Chalong Pier مکان اصلی سفر برای غواصی ، ماهیگیری و سفرهای دریایی در جزایر جنوبی پوکت است.آب در خلیج چالونگ کم عمق است و هنگامی که جزر و مد کم است ، می تواند به اندازه یک کیلومتر بازگردد که یک بستر شن و ماسه و گل های پر از سنگ را آشکار کند.مانند بیشتر سواحل جنوبی ، مناسب استحمام نیست. ساحل فرندشیپ پوکت (Beach Friendship Beach)ماسه ای است و برای پیاده روی و لذت بردن از مناظر جزایر کوه لون و کوه هی (جزیره مرجانی) یک ساحل زیبا است. چند استراحتگاه ییلاقی خوب و چند رستوران که به ساحل پشت می کنند وجود دارد.کلوپ سواری پوکت در نزدیکی شما قرار دارد و می توانید یک اسب سواری 2 ساعته را در کنار ساحل با قیمت 1250 بات ترتیب دهید. جاده Chao Fa East به موازات ساحل چند صد متری پشت سر هم قرار دارد. بین جاده و ساحل برخی از استراحتگاه ها و پروژه های مسکونی وجود دارد.رستوران محبوب Kan Eang نزدیک اسکله در ساحل فرندشیپ است.

چگونه به ساحل فرندشیپ پوکت برسیم؟

با توجه به اینکه یک ساحل طولانی است ، پیدا کردن مسیری برای آن به طرز عجیبی دشوار است. بسیاری از جاده های کوچک که به سمت ساحل حرکت می کنند بن بست هستند یا از املاک خصوصی عبور می کنند و علائم "ورود ممنوع" دارند.اگر به دنبال راه باشید ، مسیرهای ساحلی وجود دارد. می توانید خط غربی را در انتهای غربی که به رستوران Laemkanoi نشان داده شده است را امتحان کنید یا از انتهای Chalong Pier شروع کنید. همچنین ، جاده ای از نقطه بلند جاده Chao Fa East از طریق برخی از جنگل های سبک دسترسی دارد.

محل اقامت در ساحل فرندشیپ پوکت

در نزدیکی اسکله چالونگ اقامتگاهای زیادی وجود دارد. همچنین برخی از استراحتگاه های ییلاقی خوب در کنار ساحل وجود دارد. به خصوص Beach Friendfor Beach Resort بسیار عالی است. در سمت دیگر جاده Chao Fa East واقع شده است بازار مجلل  برای خرید سوغاتی در تور پوکت که میتوانید تا سالیان سال در ذهن شما باقی بماند.

حتما بخوانید:👇

بهترین ساحل های پوکت تایلند کدام است؟

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران