3/5 - (1امتیاز)
05 آذر 1398 ساعت :10:19 4346

پارک گل و گیاه هامبورگ (زیباترین پارک هامبورگ آلمان)

در قلب شهر زیبای هامبورگ، پلنتن اون بلومن ( Planten un Blomen ) یا پارک گل و گیاه هامبورگ با جاذبه های دیدنی خود می درخشد!

پارک گل و گیاه هامبورگ، خیابان های مناسب برای خرید داخلی شهر را با مراکز همایش و نمایشگاه های هامبورگ، دانشگاه هامبورگ و کافه ها و بارهای سنت پائولی پیوند می زند. به عبارت دیگر، این پارک زیبا و آکنده از گل ها و گیاهان زیبا، به عنوان اتصال دهنده ای بین دریاچه Outer Alster و رودخانه Elbe در هامبورگ عمل می کند. این پارک با پوشش 450،000 متر مربع از استحکامات قرون وسطایی ترمیم شده، محیطی تاریخی و دیدنی را برای بازدید گردشگران تور آلمان فراهم می سازد. Planten un Blomen یک واژه اصیل آلمانی است و به "گیاهان و گل ها" ترجمه می شود. این پارک دارای درشکه های تزئین شده با گل های زیبا، باغ های گیاهان منحصر به فرد و چمنزارهای وسیع است. حوضچه های ایدیلیک و همچنین باغچه های این پارک همه روزه یک مکان تفریحی محبوب برای کارمندان و دانشجویان آلمانی است. علاوه بر این، با وجود داشتن دسترسی به مرکز شهر هامبورگ، پارک گل و گیاه در مکان مناسبی قرار دارد. آلمانی ها همه روزه به علت وجود مراکز خرید، رستوران ها و دانشگاه، از مناطق سنت پائولی و کارولیننویورتل به سمت محله نوستاد و پارک گل و گیاه هامبورگ قدم می زنند. همچنین در حال قدم زدن از ناحیه Landungsbrücken تا ضلع جنوبی پارک گل و گیاه نیز می توانید به نمایشگاه Messehallen سری بزنید و از محصولات آن دیدن نمایید. مهم نیست از کجا وارد پارک می شوید، همیشه چیزی برای اکتشاف وجود دارد!

جاذبه های پارک گل و گیاه هامبورگ

در این پارک جاذبه های بسیاری برای گشت و گذار، تماشا و حتی خرید وجود دارد که می تواند برای گردشگران تور ارزان اروپا بسیار دیدنی و جذاب باشد. یکی از مشهورترین جاذبه های این پارک، باغ Apothekiculture (باغچه داروسازان) می باشد که طیف گسترده ای از گیاهان دارویی و گیاهان خانگی را ارائه می دهد که می توانید از آنجا دیدن نموده، گیاهان دارویی تهیه کنید یا گیاهانی تزئینی را به عنوان یادگاری از هامبورگ آلمان همراه خود ببرید. باغ Bürgergarten (باغ شهروندان روشن) نیز مملو از گل های رنگارنگ و فوق العاده است و قسمتی از این باغ به نام Rosengarten مخصوصاً در پرورش گل های رز تخصص دارد. در باغ رز ها می توانید عکس های زیبایی را هم به یادگار بگیرید. در تابستان، برای دیدن بیش از 300 گونه گل و گیاه در شکوفه کامل می توانید به این باغ مراجعه نمایید که در این دوره از سال بسیار دیدنی می شود. یکی از نکات برجسته این پارک باغ های ژاپنی است. این باغ ها با گیاهان و درختان عجیب و غریب، سازه ها و مجسمه های سنگی جذاب، حوضچه های کوچک و یک کلبه ژاپنی زیبا، یک اثر هنری واقعی هستند. در تمام مناطق مرکزی هامبورگ به سختی مکان دنج تر و آرام تری مانند باغ ژاپنی  وجود دارد. آفتابی ترین مکان در پارک Planten un Blomen هامبورگ، منطقه ای است که کاملاً مناسب با شرایط مدیترانه ای ساخته و تعبیه شده است. تخته سنگ کدری در این مکان گرمای ساطع شده از نور خورشید را ذخیره می کند و باعث می شود درختان انجیر و لیمو و بامیه در آب و هوای خنک تر هامبورگ رشد کنند.

تفریحات تابستانی و زمستانی به سبک هامبورگ!

برای بازدید از گیاهان و درختان عجیب و غریب نیز، گلخانه های پارک گل و گیاه هامبورگ در تمام سال باز هستند. از آب و هوا و گیاهان جنگل های بارانی گرمسیری و بیابان های خشک در تابستان گرفته تا پارک پوشیده از برف و دریاچه های یخ زده در زمستان را می توانید در فضای این پارک تجربه کنید و لذت ببرید.

دریاچه یخزده تنها جاذبه زمستانی پارک گل و گیاه هامبورگ نیست، بلکه به محض افت دما، اسکی روی یخ در این مکان همراه با حضور افراد محلی و اهالی هامبورگ برگزار می شود. در تابستان نیز، می توانید به بازی گلف مینیاتوری یا شطرنج در فضای باز بپردازید. سرانجام، وقتی خورشید در هامبورگ غروب کند، می توانید یک شام پیک نیک همراه بیاورید، روی چمن ها دراز بکشید و گیاهان و آب های زیبای اطراف را تماشا کنید. ترکیبی از فواره های روشن و موسیقی کلاسیک یک تجربه به یاد ماندنی را در سفر به هامبورگ برای شما ایجاد می کند. همچنین آگاه باشید، اگر خیلی نزدیک فواره ها بنشینید ممکن است خیس شوید!

نشانی

منطقه کلوستروال (Klosterwall) هامبورگ

ساعات کار

ماه مه تا سپتامبر: از 7 بامداد تا 11:00 شب.

ماه اکتبر تا مارس:  از 7 بامداد تا 8:00 بعد از ظهر.

ماه آوریل: 7:00صبح تا 10:00 شب.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    رامین
    هتلش نسبت به 3 ستاره خوبود و به ساحل خیلی نزدیک بود .. علاوه بر تون چقدر دید قشنگی داشت