0/5 - (0امتیاز)
21 مرداد 1398 ساعت :13:06 5096

روز پدر در آلمان(عروج عیسی مسیح به بهشت)

روز پدر در آلمان Father's Day in Germanyبسیار بیشتر از دادن کراوات است. این تعطیلات عمومی یک روز مرخصی برای همه است و فرصتی برای آقایان است که مانند پسران رفتار کنند.

روز پدر در آلمان همچنین به عنوان " Vatertag " یا "Mannerta " شناخته می شود ، شامل نوشیدن ، یافتن برخی از چرخ ها ، و رهایی و بدون مسئولیت در تعطیلات است. دریابید که چگونه می توانید از روز پدر در آلمان نهایت استفاده را ببرید.

تاریخ روز پدر در آلمان

در حقیقت این تعطیلات از قرون وسطا به عنوان یک مراسم مذهبی برای تجلیل از گوت دن واتر است. 40 روز پس از عید پاک روز عروج عیسی مسیح در کشورهای مسیحی تعطیل مناسبتی است و این روز در آلمان روز پدر است.روزی که به افتخار پدر خانواده مردان به مرکز روستا میروند و پدری با بیشترین فرزند پاداش می گرفت ، غالباً یک ژامبون بزرگ. اما در قرن نوزدهم روز پدر به عنوان Mannerta  بازگشت. با از دست دادن تمرکز بر پدر قدیمی عزیز ، آن را به عنوان "روز پسران" یا با سرخوشی مثبت تر آن برای " آقایان" نامگذاری شد. اینکه چگونه این امر به جشنهای امروز تبدیل شده است و در آنجا آقایانی وجود دارند که دیده می شوند ، هنوز یک سوال است.

روز پدر در آلمان کی است؟

روز پدر آلمان Vatertag مصادف است در چهل روز بعد از عید پاک در پنجشنبه ماه مه که این یک تعطیلات ملی در سراسر کشور است و یک آخر هفته 4 روزه را فراهم می کند. این بدان معنی است که شما می توانید یک روز سرخوش و 3 روز برای بهبودی داشته باشید.در سال 2019 ، Vatertag در تاریخ 30 ماه مه است.

چگونه روز پدر را در آلمان جشن بگیریم:

در حالی که جشن ها عموما فقط برای مردان است اما فقط به پدران محدود نمی شود. هر مرد با männlichkeitswahn (machismo) و تمایل به افراط در سمت غارنشین خود می تواند در Vaterstag شرکت کند.

فعالیتهای مردمی برای روز پدر در آلمان:

  • تور کافه های مورد علاقه خود
  • نوشیدن نوشیدنی ها و جوی مانند بسیاری از مهد کودک های آلمان
  • دوچرخه سواری گروهی با بولورواگن (واگن دستی) یا دوچرخه آبجو
  • در پارک با بازی هایی مانند Boules

اگر می خواهید به پدرتان احترام بگذاریدقطعاً هدایا مورد استقبال قرار می گیرد. اما چیزی بیش از یک تماس تلفنی در آن انتظار می رود باید با زیرکی به پدران احترام بگذارید

نکته منفی روز پدر در آلمان:

براساس تحقیقات موسسه حوادث بیمه گذاران آلمانی UDV سه برابر حوادث ترافیکی مرتبط با الکل در روز پدر در آلمان وجود دارد. مجله محبوب آلمانی ، بیلد ، حتی به طرز زیرکی روز پدر را Ascension Day ، "روز تصادف" لقب داده است.به نظر می رسد که احتمال محدود کردن رفتار بطور رسمی احتمال کمی وجود دارد ، بنابراین هر کجا که روز شما را می برد - این مسئولیت شماست. از کلیه قوانین و مقررات پیروی کنید و به مسئولین احترام بگذارید. Männertag تنها یک روز در سال است. شما نمی خواهید هزینه آن را با 364 روز دیگر بپردازید.برای برگزاری روز پدر در آلمان میتوانید از منو تور اروپا و تور آلمان توریاب اقدام کنید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران