0/5 - (0امتیاز)
01 آذر 1398 ساعت :20:26 1969

باغ انگلیسی مونیخ (یادگار انگلستان در مونیخ)

یک باغ دیدنی و کلاسیک در مونیخ که تحت تاثیر پارک های انگلیسی طراحی شده و هم اکنون یکی از گسترده ترین پارک های اروپا می باشد.

باغ انگلیسی مونیخ یکی از بزرگ ترین و زیباترین پارک های اروپا محسوب می گردد. این باغ در قرن هجدهم میلادی و با الهام از معماری پارک های کلاسیک انگلیسی و نیز باغ های سنتی چینی در شرق آسیا احداث شد. در مدت زمان کوتاهی پس از احداث آن، این باغ زیبا در میان اروپایی ها و سایر گردشگران بومی و غیر بومی معروف گردیده و بر سر زبان ها افتاد. این باغ در طول تاریخ خود همواره مکانی محبوب در نزد خانواده ها، زوج های جوان و گردشگران تور اروپا بوده است. همچنین باغ انگلیسی مونیخ با مناظر طبیعی بدیع و کم نظیر خود الهام بخش بسیاری از نقاشان و هنرمندان بوده است که هنوز هم عده از آن ها گاه به گاه به این باغ می آیند تا با الهام از مناظر دیدنی آن به خلق آثار هنری و تابلو های نقاشی بپردازند.  نقاشی هایی که تا کنون از ماظر این پارک صورت گرفته شامل مناظری از فضای چمن ها و درختان پراکنده در آن، دریاچه های زیبا، صومعه های کهن، پل هایی بر فراز دریاچه و خرابات گوتیک می باشند که بخشی از مناظر بی نظیر این باغ به شمار می روند.

جاذبه های باغ انگلیسی

باغ انگلیسی مونیخ  که هم اکنون بیش از 200 سال از تاریخ احداث آن می گذرد، دارای مساحتی به میزان حدود چهل هکتار می باشد و در قلب شهر مونیخ ارتباط ویژه ای با جاذبه های کهن انگلستان برقرار نموده است! این پارک بین المللی توسط سر بنجامین تامپسون که فردی انگلیسی تبار بود طراحی و احداث شده و با الهام خود از مناظر طبیعی پارک های انگلیسی نام "باغ انگلیسی" را اختیار نموده است.

این باغ با ساختار و ویژگی های منحصر به فرد خود توجه بسیاری از گردشگران تور لحظه آخری آلمان را به خود منعطف نموده است. از جمله این ویژگی ها می توان به میزبانی از مراتع زیبا و زمین های کشاورزی در این باغ بزرگ اشاره نمود که مناظر دیدنی و بسیار زیبایی را خلق نموده است. چمن ها و مراتعی که زیر آفتاب عصر می درخشند و حیواناتی که گاه گاه در میان آن می گردد و به چرا می پردازند، همگی فضایی منحصر به فرد را برای طبیعت گردی، آرامش و تفکر در میان این پارک زیبا برای گردشگران و مخاطبین عزیز وبسایت توریاب فراهم ساخته است. رودخانه ای به نام ایسار (Isar) نیز در میان این مراتع وجود دارد که به جاذبه های آن زیبایی دوچندان می بخشد.

یک آمفی تئاتر زیبا نیز در میان این باغ وجود دارد که به خصوص در فصل بهار و تابستان میزبان اجراهای هنری و کنسرت های موسیقی می باشد. همچنین مکان های مناسبی نیز برای حمام آفتاب، پیاده روی، دوندگی و بندبازی روی طناب نیز در این پارک تعبیه شده که می توانید از آن ها استفاده نموده و لذت ببرید. این جاذبه ها در بخش جنوبی باغ انگلیسی قرار داشته و در مقایسه با بخش شمالی آن دارای تعدد گردشگران بیشتری هستند و در نتیجه شلوغ تر می باشند.

باغ ژاپنی!

باغ ژاپنی شامل یک برج چینی و یک کافه ژاپنی می باشد که چای ها و نوشیدنی های مخصوصی سرو می کند. کافه ژاپنی به طور مرتب مراسم نوشیدن چای را برگزار می کند که توصیه می کنیم در آن شرکت نموده و علاوه بر چشیدن طعم به یادماندنی چایی های مخصوص ژاپنی، با فرهنگ و آدام رسوم ملل نیز آشنایی جالبی پیدا کنید. همچنین رستورانی سنتی به نام Hirschau نیز در مرکز باغ ژاپنی وجود دارد که استیک های خوشمزه ای را به همراه نوشیدنی های محلی ارائه می دهد. جالب است بدانید که باغ ژاپنی و کافه آن در سال 1972 مصادف با مسابقات المپیک که آن سال در لندن برگزار شد بنا شده اند. از آن جایی که در همان سال مسابقات المپیک زمستانی ساپورو در ژاپن نیز برگزار می گردید، مسئولین امر در آن سال ها به نشانه صلح و دوستی آلمان و ژاپن تصمیم به احداث این باغ نمودند.

برج چینی نیز یک بنای چوبی زیبا و دوست داشتنی به طول تقریبی 25 متر در مکان این باغ می باشد که به سبک و سیاق سنتی پاکودا چینی ساخته شده است. این ساختمان در سال 1790 ساخته شد اما در جریان جنگ سال 1944 بارها مورد یورش قرار گرفته و قسمت هایی از آن تخریب و بعد ها بازسازی شد. اواخر هر سال میلادی در این مکان یک بازار کریسمس مخصوص برگزار می شود که بسیار دیدنی است و می توانید سوغاتی های جالبی را از آن جا تهیه نمایید. 

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران