4.5/5 - (1امتیاز)
04 دی 1398 ساعت :12:29 7620

اروپا پارک (بزرگترین پارک موضوعی آلمان)

اروپا پارک (Europa-Park) یک پارک خانوادگی با تفریحات بی شمار در نزدیکی شهر روست آلمان است و یکی از بزرگترین پارک های تفریحی در اروپا محسوب می گردد.

پنهان در میان جنگل سیاه در آلمان، اروپا پارک یک پارک موضوعی است که با همتایان خود تفاوت های عمده ای دارد. جالب است بدانید که هر منطقه از این پارک بر اساس یک کشور اروپایی متفاوت ساخته شده است! در کنار پارک اصلی مجموعه ای از هتل های مهم، تفرجگاه ها  وکمپ ها، کابین های تفریحی و یک اردوگاه قرار دارد. حتی یک دریاچه با آب زلال و طبیعتی دیدنی در این پارک وجود دارد که آن را بسیار دیدنی و حیرت انگیز نموده است. این پارک تفریحی زیبا در نزدیکی شهر روست آلمان قرار دارد.

تفریحات بی شماری در این پارک موضوعی زیبا وجود دارد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. از هیجان سواری ترن هوایی گرفته تا بازدید از تونل های وحشتی که دیدار از آن ها دل و جرات می خواهد! شهر بازی اروپا پارک دارای برخی از مدرن ترین و هیجان انگیزترین امکانات تفریحی و سواری ها می باشد که در نوع خود بی نظیر است. همچنین از تکنولوژی روز نیز در ساختار تفریحات هیجان انگیز این پارک مانند واقعیت مجازی استفاده شده است که جذابیت و هیجان آن را دوچندان می کند. جالب است بدانید که پس از دیزنی لند پاریس، این پارک دومین پارک پربازدید در سراسر قاره اروپا به شمار می رود که همه ساله بیش از 6 میلیون نفر بازدید کننده دارد. در این پارک 12 ترن هوایی هیجان انگیز وجود دارد که محبوب ترین و قدیمی ترین آن ها یک ترن هوایی با نام Alpenexpress Mine Train می باشد. بخشی از این ترن هوایی از یک معدن الماس می گذرد. از دیگر ترن هوایی های هیجان انگیز این پارک می توان به ترن هوایی آرتور اشاره کرد که با ترکیب فضای باز و سرپوشیده به همراه تونل وحشت، تجربه ای هیجان انگیز و به یادماندنی را برای شما رقم می زند.

تفریحات این پارک فقط برای کودکان نیست!

اروپا پارک آلمان یک پارک موضوعی است که می توان گفت برای تمام اقشار سنی مناسب است و تفریحات جالبی را ارائه می دهد. شهربازی بزرگ این پارک برخی از سریعترین و هیجان انگیزترین وسایل تفریحی مانند رولر کوستر را در اختیار دارد. این پارک همچنین میزبان برنامه های عصرانه ای می باشد که فقط برای بزرگسالان است. همه هتل های این پارک عظیم دارای امکانات اسپا هستند و حتی یک رستوران با ستاره میشلن (نظام رتبه بندی رستوران های برتر) نیز در این پارک زیبا وجود دارد. اگر با یک گروه بزرگسالان در تور آلمان سفر می کنید، بازدید از این پارک فوق العاده را از دست ندهید!

لباس شنا را فراموش نکنید!

برای بچه ها استخرهای شنا کوچکی در این پارک وجود دارد که می توانند از آن لذت ببرند. بنابراین به یاد داشته باشید که لباس شنا مناسب را برای کودکان خود به همراه بیاورید. این استخرها برای آبتنی در یک روز گرم بسیار عالی است و آنها می توانند برای سرگرم نگه داشتن کودکان سرگرم کننده باشند. همچنین یک دریاچه طبیعی شنا در کمپ توچال این پارک وجود دارد.

یک پارک عالی برای استراحت و آرامش

اروپا پارک یکی از زیباترین و آرامش بخش ترین پارک ها در آلمان می باشد. مطمئناً می توانید یک روز در آنجا بدون اینکه وارد بخش شهربازی شوید در آرامش کامل از مناظر پارک لذت ببرید. همچنین می توانید یک مسافرت تفریحی بر آب های روان این پارک با قایق های ملکه آفریقا یا کلک های جنگلی انجام دهید. در این پارک می توانید در زیر اشعه خوشایند آفتاب و در میان مناظر طبیعی اطراف استراحت کنید، از نوشیدن یک نوشیدنی محلی خوشمزه در کافه ایرلندی لذت ببرید و یا در میان طبیعت زیبای اروپا پارک آلمان قدم بزنید. اگر در هتل اقامت دارید، می توانید از استخر و امکانات اسپا نیز استفاده نمایید. برای آرامش بیشتر می توانید یک جلسه ماساژ درمانی را نیز از قبل رزرو نمایید.

واقعیت مجازی را امتحان کنید

اروپا پارک به جدیدترین تکنولوژی واقعیت مجازی روز دنیا مجهز شده است. برای استفاده از هدست های VR در بخش Coastiality این پارک باید چند یورو هزینه اضافی بپردازید و صف این تفریح می تواند کمی طولانی تر از سایرین باشد زیرا فقط چند صندلی برای استفاده از VR تنظیم شده است. اما این تجربه کاملا ارزشش را دارد!

امکانات تفریحی لذت بخش

امکانات استراحت لوکس، تماشای نمایش های جذاب گوناگون، غذا خوردن در یک رستوران روباز، شنا در یک دریاچه یا حتی یک درمان آبگرم به معنای این است که می توانید یک روز کامل و به یادماندنی را در این پارک محبوب تور اروپا تجربه کنید. البته با توجه به مقیاس گسترده پارک اروپا، شما هرگز موفق به انجام همه کارها نخواهید شد. بنابراین تحقیقات خود را از انجام دهید. قبل از رفتن به وب سایت نگاهی بیندازید و تصمیم بگیرید که کدام جاذبه ها را به طور قطع نمی خواهید از دست دهید. شما حتی می توانید یک برنامه اندرویدی یا برنامه iOS را بارگیری کنید تا به شما در برنامه ریزی کمک کند. آنها همچنین وقتی در پارک هستید از ویژگی های بسیار خوبی نیز برخوردار هستند، مانند اینکه به شما اجازه می دهد زمان انتظار در صف را بدانید.

کل پارک را از یورو برج ببینید

با وجود همه سواری های هیجان انگیز و فناوری سطح بالا در قسمت شهربازی اروپا پارک، به راحتی می توان از Euro-Tower غافل شد. با این حال این برج مکانی بسیار زیبا و دیدنی برای مشاهده اروپا پارک و جنگل های زیبایی که آن را احاطه کرده می باشد. برج به آرامی می چرخد، بنابراین شما واقعاً می توانید از مناظر استفاده کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران