0/5 - (0امتیاز)
10 مرداد 1398 ساعت :17:42 3325

پارک ساحلی آفتاب مشهد(بزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان)

پارک ساحلی آفتاب در شهر مشهد، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های جهان و بزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان شناخته می‌شود.

شهر مشهد مقدس، دومین شهر پرجمعیت کشور ایران، به خاطر وجود داشتن حرم مطهر امام رضا علیه‌ السلام، و همچنین وجود تعدادی مقبره‌های سیدان دینی و امام زاده‌ها و آثار ملی و تاریخی و همینطور محیط جغرافیایی ویژه‌ی خود با آب و هوای مطبوع و دلپذیر و دارا بودن جاذبه‌های توریستی طبیعی همچون طبیعت روستاها و دشت‌ها و کوه‌ها، هرساله جمعیت بسیار زیادی از گردشگران و علاقمندان به دیدن این جاذبه‌های دل‌انگیز شهر را به خود جذب می‌کند. این شهر، به خاطر وجود حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام، نه تنها گردشگران و مسافران ایرانی تور مشهد ، بلکه جمعیت زیادی از گردشگران و زائران خارجی از کشورهای اطراف با ملیت‌های گوناگون را نیز پذیرا است. شهری بزرگ و زیبا، که همزمان برای افراد زائری که به قصد زیارت حرم امام‌ رضا به این شهر می‌آیند، و همچنین گردشگرانی که برای تفریح و بازدید از جاذبه‌های دیگر مشهد، به این شهر سفر می‌کنند، بسیار لذت‌بخش و دوست داشتنی است.در شهر مشهد و شهرهای اطراف آن همچون طرقبه‌ی سرسبز و نیشابور زیبا، جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی وجود دارند که دیدنشان سرشار از لذت و هیجان خواهد بود. همچنین در خود شهر مشهد، بازارچه‌های قدیمی همچون بازار رضا و بازار امین و مراکز خرید لوکس همچون ویلاژتوریست و الماس شرق، وجود دارند که برای آن دسته از گردشگران تور مشهد که به خرید کردن در طول سفر علاقمند هستند، مکان‌های مناسبی هستند. پس می‌دانیم که شهر مشهد، از آنجا که قطب مذهبی جهان اسلام است، باید از هرنظر پاسخگوی نیاز مسافران و گردشگران و زائرانی باشد که به این شهر سفر می‌کنند. در این قسمت قصد داریم برای مسافرانی که میخواهند از فرصت استثنایی تور ارزان مشهد استفاده کنند و به بازدید از این شهر زیبا بیایند، به معرفی دو پارک آبی در شهر مشهد بپردازیم.

پارک ساحلی آفتاب مشهد:
پارک ساحلی آفتاب درهفت طبقه ساخته شده است که از نظر زیربنا و تعداد طبقات بزرگترین پارک آبی طبقاتی دنیا به شمار می آیداین پارک آبی دارای امکانات و خدمات متنوعی همچون خدمات ماساژ، بازی‌های هیجان انگیز، کافی شاپ و... است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد پارک ساحلی آفتاب ،استفاده همزمان بانوان و آقایان از این پارک است که مسافران تور مشهد نگرانی از بابت تایم ندارند. بر روی پشت بام پارک ساحلی آفتاب مکانی برای سولاریوم و حمام آفتاب گرفتن بانوان ساخته شده است که یکی از جذابیت های این مجموعه به شمار میرود.
وجود استخر نمک با خواص درمانی مختلف در این پارک آبی برای اولین بار در سطح منطقه خاورمیانه،یک امکان ویژه به حساب می‌آید که میهمانان این مجموعه آبی میتوانند از آن استفاده نمایند.

در پارک ساحلی آفتاب در شهر مشهد، امکانات تفریحی زیادی از جمله:

وجود سه استخر برای آقایان و بانوان و یک استخر ویژه، یک سرسره‌ی دوقلو به ارتفاع هجده متر، استخر موج به طول سی و پنج متر، چاله فضایی به ارتفاع هفده متر، سرسره‌ی آهسته به ارتفاع سی و پنج متر، یک رودخانه‌ی بزرگ که دور تا دور مجموعه‌ی پارک وجود دارد و سقف آن چیزی شبیه به یک غار طبیعی است به همراه دو تونل سنگی به طول صدوهفتاد متر، سرسره‌ی پیج به طول شانزده متر، سرسره‌ی سرعتی با ارتفاع هجده متر، و همینطور یک استخر ویژه‌ی غواصی با عمق دوازده متر، یک مجموعه‌ی کامل را برای بازدید کنندگان به وجود آورده است.یک بخش دیگر که در این مجموعه و برای اولین بار در خاورمیانه ساخته شده است، خدمات سونای ماسه‌ای است که برای تسکین دردهای عضلانی و مفصلی بسیار مفید است و طرفداران زیادی دارد.پارک ساحلی آفتاب همچنین دارای بخش‌های متنوع دیگری نظیر سالن یوگا، هیدروتراپی، آروماتراپی، ایروبیک، بدنسازی، و ارائه ی خدمات ماساژ نیز میباشد که این مجموعه را به یک مجموعه کامل تبدیل میکند.گردشگران برای حضور در این مجموعه میتوانند از وسایل حمل و نقل عمومی و یا خودروی شخصی خود، به راحتی به این مکان دسترسی پیدا کنند چرا که ایستگاه مترو و اتوبوس و نیز پارکینگ در نزدیکی این مکان وجود دارد.ساعات کاری مجموعه‌ پارک ساحلی آفتاب برای آقایان از ساعت هشت الی بیست و سه و برای بانوان از ساعت ده الی بیست و سه می‌باشد.

آدرس مجموعه پارک ساحلی آفتاب:

 مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب مجتمع تجاری الماس شرق

اگر از علاقمندان به بازدید از زیبایی های شهر مشهد و زیارت هستید، می‌توانید با مشاهده‌ی تور ارزان مشهد و انتخاب تور مورد نظر خود، یک سفر دل‌انگیز و لذت بخش را تجربه کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران