0/5 - (0امتیاز)
04 آذر 1398 ساعت :13:09 1998

ویلا مارکت پوکت(سفارش آنلاین و سوپر مارکت)

ویلا مارکت(Villa Markets) یک برند مشهور برای داشتن طیف چشمگیر از محصولات با کیفیت بالا و کالاهای وارداتی است از سال 1973در تایلند بوده اند و حدود ده سال پیش اولین شعبه پوکت را در چالونگ افتتاح کردند.

اخیراً دو سوپرمارکت دیگر در خیابان قایق در Laguna Phuket و Boat Lagoon در ساحل شرقی پوکت اضافه شده اند.اگر قصد دارید مدت طولانی در جزیره بمانید و دوست دارید آشپزی کنید به احتمال زیاد همه چیزهایی را که می خواهید در ویلا مارکت پوکت پیدا خواهید کرد.

هم اکنون می توانید آنلاین سفارش دهید!

خرید و فروش آنلاین ویلا مارکت یک استقبال خوب بود و قیمت های آنلاین همانند قیمت های فروشگاه است. ترافیک پوکت به ویژه در طول فصل بسیار بد است ، به ویژه در فصلی که مسافران تور ارزان پوکت از همه جا وارد شهر میشوند و هنگامی که متوجه شدید این سرویس جدید چقدر مناسب است ، به سرعت به یک روال راحت برای خرید تبدیل می شود.خرید آنلاین امروزه یک علم پیچیده نیست و به یک روال بسیار عادی تبدیل شده است. وب سایت Villa Markets به خوبی طراحی شده است ، و شما به سرعت همه موارد مورد نیاز خود را با یک نگاه تشخیص خواهید داد. عملکرد جستجو هنوز کمی ضعیف است ، بنابراین بهتر بر اساس دسته بندی ها مرور می شود.پس از افزودن تمام مواد غذایی خود در سبد خرید با کارت اعتباری خود پرداخت کرده یا با استفاده از کیف پول VPlus (و جمع آوری امتیاز) ثبت نام کنید. سپس آدرس خود را وارد کرده یا مکان خود را بر روی نقشه علامت گذاری کرده و منتظر تحویل اجناس خود بمانید. اگر ترجیح می دهید ، می توانید بروید ، و خودتان آن را انتخاب کنید اما به نظر می رسد هدف را شکست می دهد.(اتلاف زمان و هزینه و ترافیک آزار دهنده) تحویل کالا با پیک Villa Markets 120 تا 180 بات هزینه خواهد داشت.فقط به یاد داشته باشید که این یک خرید 24 ساعته نیست. این یک سوپر مارکت واقعی است و شما باید زمان مشخصی را برای تحویل کالاهای خود اختصاص دهید. در منطقه چالونگ ، آخرین سفارش ساعت 7 عصر و حوالی تالاب قایق ، آخرین سفارش ساعت 6 بعد از ظهر است. اگر خیلی دیر سفارش دهید ، باید روز دیگر صبر کنید ، بنابراین بهترین کار این است که قبل از ساعت 2 بعد از ظهر سفارش دهید.هر سه سوپرمارکت با بیش از آنچه شما نیاز دارید بسیار گسترده و با کیفیت تهیه شده اند. بخش سبزیجات تازه فوق العاده است و ترکیبی از سبزیجات محلی و وارداتی است. گوشت و غذاهای دریایی با انتخاب بسیار خوبی برای همه بودجه ها تهیه و به خوبی ساماندهی می شوند. تیم پشتیبان همواره خوشحال و به شما کمک می کند یا به شما توصیه ای می کند. ما اغلب در ویلا مارکت استیک یا گوشت گوسفندی محلی یا وارداتی خریداری می کنیم و هرگز ناامید نشده ایم ، و لازم نیست که برای تهیه گوشت عالی ، گرانترین قیمت را خریداری کنید.

آدرس 3 سوپر مارکت ویلا مارکت پوکت

  • شماره یک: 61/9 Moo 10 Tambon Chalong، Amphoe Mueang Phuket، Chang Wat Phuket 83130
  • شماره دو: 14/1 Thepkrasattri Rd، Tambon Ko Kaeo، อำเภอ เมือง ภูเก็ต Chang Wat Phuket 83000
  • شماره سه: 49/13 Bandon-Cherngtalay Rd Cherngtalay Phuket 83110

شما در تور تایلند براحتی در شهر پوکت از این سه شعبه Villa Markets استفاده کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران