4/5 - (1امتیاز)
19 خرداد 1399 ساعت :13:36 1302

رستوران کاوه پوکت(Cove Phuket)

رستوران کاوه پوکت جواهر پنهان در ساحل Ao Yon است

رستوران کاوه پوکت یک استراحت کوچک و دوست داشتنی است که در ساحل آ ئو یون پوکت(Ao Yon) در نزدیکی ساحل پان وا بیچ پوکت تایلند Panwa Beach phuket ، قسمت زیبایی از تور پوکت واقع شده است ، جایی که تعداد کمی از گردشگران تور پوکت پا به پای او می گذارند. این رستوران و فضای باز تفریحی کوچک با فضای باز با داشتن منظره ساحلی زیبا و پر برکت ، و آن را راهی عالی برای فرار از جمعیت برای ناهار یا شام می کند. این غذا بسیار خوب و آماده است ، مانند اغلب رستوران های دیگر ، نوشیدنی نیست.

ساحل آ ئو یون پوکت(Ao Yon)

این رستوران به دو منطقه تقسیم می شود: تراس ساحلی و فضای بار پوشیده شده. تراس به وضوح جایی است که همه ترجیح می دهند در آن بنشینند ، در سایه نخلستان ها و مجموعه ای از چترهای بزرگ. اگر خوش شانس باشید ، حتی ممکن است شاهد یک غروب زیبا باشید.از تجربه ما ، Cove Phuket مکانی عالی برای یک صبحانه آرام است. قهوه صبح خود را جرعه بزنید یا به صبحانه کامل بروید و از تماشای دریا آرام لذت ببرید زیرا نسیم خنک در میان درختان جاری می شود.

ساحل پان وا بیچ پوکت تایلند Panwa Beach phuket

ناهار به همان اندازه لذت بخش است و غذا حتی بهتر از چیزی است که پیش بینی می کنید. غذا واقعا خوب است ، با مواد بسیار تازه تهیه شده و به خوبی ارائه می شود. این منو نسبتاً بزرگ و متنوع اما بدون عکس است ، بنابراین مجبور خواهید بود از تخیل خود استفاده کنید. خواندن و انتخاب آن آسان بودیم. شما می توانید انتخاب خوبی از غذاهای تایلندی ، بین المللی و حتی پیتزاهای پخته شده در اجاق چوب را انتخاب کنید. هر کس می تواند درمان خود را پیدا کند. رستوران(Ao Yon) انتخاب مناسبی از سالادها ، غذاهای دریایی و گوشت ها را به همراه لیست مناسبی از نوشیدنی ها برای انتخاب نیز در اختیار شما قرار می دهد.

به عنوان یک خوراکی ، ماهی مرکب فلفل نمکی (260 بات) داشتیم که بسیار تازه و لطیف بود. غلتک های بهاری تازه ویتنامی (220 بات) با جو و هوای گرم کامل بود. ما همچنین یک دستور سام تام گونگ ساده (سالاد پاپایا با میگو ، 270 بات) سفارش دادیم و واقعاً خوب بود. فقط فکرش را می کنم می دانم دفعه دیگر دوباره سفارش خواهم داد. در کل قیمت ها اندکی بالا هستند اما کیفیت و مهارت آشپزی سرآشپز کاملاً توجیه شده است و تیم بسیار دوستانه و توجه بود.

یک نکته ویژه در مورد رستوران Cove :تنها مکانی است که در پوکت با استفاده از نی های بامبو به جای نی پلاستیکی استفاده میکند.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران