0/5 - (0امتیاز)
21 مهر 1398 ساعت :17:34 2447

مرکز خرید سنترال فلورستا پوکت (Central Floresta)

سنترال فلورستا پوکت Central Floresta ، مرکز خرید جدید عظیم که تازه در خیابان جشنواره مرکزی ساخته شده است.

مرکز خرید سنترال فلورستا یکی از معدود مراکز مگا در این جزیره است (یکی دیگر از معروف ترین آنها Jungceylon) و یک توقف جالب برای یک روز بارانی است. کمی شروع آرام داشت اما خیلی زود محبوبیت پیدا کرد. آنها بزودی شعبه دیگری در خیابان را باز کردند که بیشتر آنها میزبان Home Works ، برترین فروشگاه های مبلمان بودند. در سال 2018 مرکزی شعبه دوم بزرگ را که در آن رستوران معروف مشهور تایلندی Naan قبلاً وجود داشت افتتاح کرد.

مناطق سنترال فلورستا پوکت:

  • فروشگاه مرکزی: فروشگاهی به خودی خود که دارای بخش گسترده ای در پنج طبقه است.
  • گالری خرید مرکزی: منطقه ای دایره ای با مارک های شناخته شده و رویدادهای خاص.
  • تالار غذا مرکزی: یک رستوران بزرگ و سوپر مارکت با کالاهای وارداتی بالا.
  • غرفه غذا: یک مفهوم فست فود در آسیا مرسوم ، مد روز است.
  • SFX Cinemas با 6 اتاق شامل مبل های فوق العاده VIP

فروشگاه مرکزی :

در اینجا است که بیشتر مارک های طراحان را پیدا خواهید کرد ، و لوازم آرایشی ، معروف ترین و گران ترین آنها همانطور که در طبقه همکف انتظار می رود است ، اما توجه داشته باشید که "فروشگاه مرکزی" یک فروشگاه در فروشگاه است ، غالباً دارای تبلیغات عالی است. فروشگاه های موجود در گالری اصلی در این تبلیغات شرکت نمی کنند.

طبقه زیرزمینی:

لوازم خانگی ، دکوراسیون خانه ها ، ابزار و تجهیزات برقی.

طبقه همکف:

  • لباس: CK ، CK Jeans ، Armani Exchange ، دیزل ، DKNY (یکی خوب) ، همیشه فروش وجود دارد ، بنابراین ارزش دیدن دارد. اکثر مارک ها قیمت های جذابی دارند به جز دیزل که گران تر از اروپا است.
  • لوازم آرایشی: L’Occitane ، Chanel ، Estee Lauder ، Shiseido و بسیاری از مارک های معمول
  • ساعت: صفحه نمایش بسیار بزرگی از ساعتهای لوازم جانبی ، اما بسیاری از مارک های سطح بالا نیست
  • کفش زنانه: انتخاب بسیار بزرگی نیست طبقه دوم:
  • مد زنانه ، موجی ، زین منطقه در حال فروش کالاهای جالب برای نوجوانان است.

طبقه سوم:

  • مد ، کفش ، چمدان ، B2S یک فروشگاه کتاب گسترده. بانک ها و تمام رستوران ها در این طبقه قرار دارند.

طبقه چهارم:

  • طبقه بچه ها با تعداد زیادی لباس ، اسباب بازی و موارد مفید. همچنین اخیراً ده ها فروشگاه لوازم آرایشی و فروشگاه رژیم غذایی به سطح برتر منتقل شده اند. اگر به صورت یا مدل مو نیاز دارید.

گالری خرید سنترال فلورستا:

طبقه همکف اغلب میزبان رویدادها است ... رویدادهای بلند. این معمولاً در آخر هفته اتفاق می افتد و حتی در پایان ماه حتی بلندتر می شود. نمایش موتورها و نمایش املاک متداول ترین آنهاست. در اوقات فراغت ، منطقه نمایشگر وسایل تخفیف گسترده ای است. معمول "فروشگاه های مد طبقه زیرین" در اطراف منطقه مرکزی است: مانند ، زارا ، اسپریت و (MNG)

 غذا در سنترال فلورستا پوکت:

اکنون آنچه که واقعاً باعث موفقیت جشنواره مرکزی پوکت شد ، بسیاری از رستوران های معروف فرنچایز هستند. در ابتدا ، ممکن است مدیریت تصور کند که مردم به خرید می آیند و هنگامی که با آن انجام شد ، ناهار یا شام میل کنند. با نوسازی سال 2010 ، می توانید ببینید که چگونه این روند تغییر کرده است. مردم برای غذا می آیند ... و شاید آنها یک بار چیزی بخرند! محبوب ترین گزینه های جدید ،غذای خوب و قیمت مناسب و رستوران ذن ژاپنی در طبقه همکف است. در طبقه سوم ، رستوران های ژاپنی MK Suki و Fuji همیشه مکانهای محبوب هستند. همچنین S&P ، Sizzler ، Yaam Sap ، Hachi Ban Ramen و سایر موارد مشهور هستند.

نکاتی مفید برای پوکت مرکزی

پایان هفته پر از بازدید کنندگان تور پوکت ارزان است و یک پارکینگ برای پیدا کردن آن دشوار است ، اما بدترین حالت وجود دارد: یک روز بارانی در پایان ماه که حقوق پرداخت شده است! تصور کنید که همه در این جزیره تصمیم گرفتند مقداری از حقوق تازه به دست آورده خود را (عمدتا در مورد غذا) بپردازند و چون باران می بارد ، جای دیگری نمی تواند برود. بنابراین اگر رانندگی می کنید ، ابتدا سعی کنید از زمان وعده های غذایی خودداری کنید و دوم اینکه در کنار جاده در Homeworks پارک کنید. فقط کمی پیاده روی با استفاده از پل آسمان صد برابر بهتر از رانندگی در محافل در پارکینگ زیرزمینی دودی در تور تایلند است!

اطلاعات فلورستا پوکت پوکت

مکان: شهر پوکت

آدرس: 74-75 Wichitsongkran Road ، پوکت 83000

باز: ساعت 10.30 صبح - 10 شب

تلفن: 076 291 111

فاصله از فرودگاه: 31.7 کیلومتر

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    افشین
    سیستم سرما و گرما در اتاق خیلی بد اتاق بسیار کوچک
  • avatar
    Mad max

    هتل اپارتمان مثلا،ولی واقعا افتضاح..دوتا دختر بچه رو گذاشتن رزرویشن،پر از سر و صدا، خیلی ناجوره..ادرسشم اوسمان بی،نیشانتاشیه.. ما اردیبهشت رفتیم شبا قندیل میبستیم از سرما،اصلا گرمایشش کار نمیکرد،تلویزیونشونم که کلا تعطیل بود، تنها حسنش این بود که محلش خوب و باکلاس بود .همین.پیشنهادش نمیکنم.با تشکر

  • avatar
    فرزانه
    به نظر من این هتل از نظر موقعیت جای خیلی خوبی قرار گرفته تو خیابون استقلال و نزدیک میدون تکسیم هست. هتل کوچیکیه ولی تمیز و برای کسی که تمام وقتش رو بیرون هتل سپری می کنه، هتل خوبیه.
  • avatar
    الهام
    یه هتل بسیار افتضاح ...در حد مسافرخونه....گرم ...بدون هیچ جوابگویی و مسولیت پذیری....افتضاااااح
  • avatar
    رضا
    با سلام. هتل مولتون بی اغلو در استانبول یکی از هتل های سه ستاره خوب ولی در سایت ها چهار معرفی شده در حوالی خیابان استقلال می باشد. اتاق های این هتل تمیز و از لحاظ دما، دمای مطلوبی دارد. کارکنان این هتل از لحاظ خدمات دهی، سطحی متوسط دارند. صبحانه هتل در حد هتل 4 ستاره خوب بوده که شامل سه نوشیدنی گرم، دو نوشیدنی سرد، کره ، پنیر، ژانبون 4 مدل، سوسیس، عسل، کرم کارامل، نوتلا، سالاد اولویه، انواع مغزها، فاقد میوه، سه مدل نان، انواع مربا و ... می باشد. فاصله از هتل تا خیابان استقلال حدود 150 متر و تا میدان تکسیم حدود 500 متر می باشد. در کوچه هتل مغازه های زیادی از جمله: غذا خوری های دریایی، کافی شاپ، مغازه های خرید سوغات، چند سوپر مارکت، میوه فروشی و ... وجود دارد. معایب هتل رو میشه اول از همه به صدای بلند کلاب های اطراف هتل اشاره کرد که دقیقا از ساعت 23 شب تا 4 صبح ادامه دارد که باعث مشکلاتی مثل عدم خوابیدن با آرامش و عدم تمرکز می نماید. همچنین این هتل فاقد استخر بوده و همچنین جکوزی هتل هیچ وقت کار نمیکند.ولی حمام ترکی و سونا به صورت رایگان بوده ولی قیمتهای ماساژ این هتل سرسام آور بوده که از حدود 70 یورو شروع و تا 200یورو می باشد.در مجموع برای انتخاب، این هتل یک هتل مناسب و از لحاظ مکانی هتلی خوب محسوب می شود.
  • avatar
    امير علي
    مسافر خونه اي تميز هستش كه تقريبا شبيه به عكساشه اما هتل نيست و اتاقاش بسيار بسيار كوچيكه و موقعيت خيلي بدي داره چون اطرافش پر از ديسكو هستش و تا صبح انگار صداي موزيك تو خود اتاق با صداي خيلي بلند پخش ميشه دسترسي به مترو و اتوبوس خيلي كمه و تقريبا تا مترو ١٥-٢٠ دقيقه سر بالايي راه هستش واقعا بهتةن پيشنهاد نميكنم اين هتل رو
  • avatar
    فرناز م
    به هیچ عنوان این هتل رو پیشنهاد نمیکنم بهتون چون در واقع هتل نیست فقط میتونید صبح بخوابید چون تا خود صبح انگار توی کلاب خوابیدین با اینکه پنجره ها ۲ جدارس اما صدا کاملا میاد داخل اتاق و اینکه اتاقا بسیار کوچیکن ۲ نفر به زور جا میشن صبحانه قابل خوردن هست و هر روز همون تکرار میشه و یه میز خیلی کوچیکه در واقع یه مسافر خونه بسیار ضعیف با موقعیت افتضاح ....
  • avatar
    عسل صادقی

    ما توسط آژانس ز.س به ناچار این هتل را انتخاب کردیم چون هتل خوب پیشنهاد دادن و اول پول رو از ما گرفتن بعد گفتن هتل تایید نکرده و این هتل رو تحمیل کردن در حال حاضر ما اینجا هستیم اتاق ۳ تخته که در واقع برای ۲ نفر تعبیه شده و‌حتی پتو برای نفر سوم نداره صدای دیسکو اطراف هتل مارو دیونه کرده و در کل افتضاح هستش و‌ کلا ایرانیای دیگه ای اینجا هستن خیلی ناراضی هستن

  • avatar
    وحید
    هتل خوبیه برخورد کارکنان عالیه به هر حال 3 ستاره است صبحانه از 7 صبح اماده است مخصوصا اقایه ادم یکی از کارکنان هتل بسیار برخورد خوب و با اطلاع از شرایط ایران است..فقد چون در وسط جاده استقلال قرار داره شنبه شبها تا صبح خواب ممنوع اسست ولی تجربه خوبی بود...