0/5 - (0امتیاز)
28 مرداد 1398 ساعت :19:17 2676

قلعه های دره لوآر (باغ های جادویی پاریس)

خانه های تفریحی لوآر (Loire) مکانی سرسبز معروف به "باغ فرانسه" به عنوان میراث جهانی یونسکو ذکر شده است.

سفر از طریق دره لوآر مانند برگرداندن صفحات کتاب داستان کودکان است.برخی از قلعه های دره Loire قرون وسطایی هستند که بر روی تپه ها ساخته و احاطه شده اند. با این حال معروف ترین خانه های Loire قلعه های مجلل رنسانس هستند که صرفاً برای تفریح و سرگرمی به عنوان یک زندگی درباری در خارج از پاریس طراحی شده اند.مانند قلعه Château de Chambord  که برای پادشاه فرانسیس اول ساخته شده است که با شکوه ترین مجسمه است. قلعه Château de Chenonceau از سبک زنانه مشخصی برخوردار است. و قلعه Cheverny یک خانه مسکونی جذاب در محیط های بتونی است.در سال 2000 یونسکو کلیساهای دره Loire را به لیست میراث جهانی خود اضافه کرد. این منطقه از سلی سورلیر تا Chalonnes در امتداد رودخانه رود لیر و شاخه های آن امتداد دارد. در دوره رنسانس ، پادشاهان فرانسه ترجیح می دادند در منطقه Loire سکونت کنند ، از این رو صدها خانه مجلل در آنجا بنا شد . دره Loire اغلب به زمین بازی پادشاهان و گهواره زبان فرانسوی و(شهر تورها ) مشهور است . منظره دره Loire از زمان دوره رنسانس و عصر روشنگری در اندیشه و طراحی اروپای غربی می باشد. در 2 دسامبر سال 2000 ، یونسکو بخش مرکزی دره رودخانه Loire ، بین ماین و Sully-sur-Loire را به لیست معتبر خود در میراث جهانی معرفی کرد. در انتخاب این منطقه که شامل بخش های فرانسه Loiret ، Loir-et-Che ، Indre-et-Loire و Maine-et-Loire فرانسه است ، کمیته میراث جهانی اعلام کرد که دره Loire عبارت است از "یک منظره استثنایی فرهنگی از زیبایی های عالی "که باعث جذب مسافران تور اروپا به فرانسه میشود. قدم زدن در دره Loire مانند قدم زدن در یکی از افسانه های والت دیسنی است. زمین بازی نجیب زاده ها و زنان ، بیش از 300 خانه مجلل زرق و برق دار ، برج ها و تپه ها ، چشم انداز سرسبز و تصاویری از شاهکارهای تاریخی فرانسه و داستان های عاشقانه را به تصویر می کشد. باغهای بسیار زیبا با بناهای باشکوه دوره رنسانس احاطه شده اند و سه رودخانه گسترده به آرامی و روان از این منطقه جادویی عبور می کنند.

غذا در دره Loire  چی بخوریم ؟

غذاهای Loire سرشار از مواد و طعم دهنده ها مختلف است و از مواد تازه ای که در منطقه رشد می کنند تشکیل می شود. طیف گسترده ای از میوه و سبزیجات که در اینجا پرورش می یابد شامل: مارچوبه سفید و سبز ، کاهو نانت ، تره فرنگی ، تربچه ، کنگر فرنگی ، قارچ دکمه ای ، گیلاس ، توت فرنگی ء سیب و موارد دیگر است .ریلت که شامل گوشت خوک به سبک پیت با کره ذوب شده یا پنیر بز که یکی از غذاهای محلی و سنتی است را می توانید در رستوران ها و بازارهای این منطقه پیدا کنید غذای دیگر در یک اجاق چوبی پخته می شود و طعم آن را بیشتر شبیه طعم مرغ می کند . ماهی آب شیرین بخش مهمی از رژیم غذایی Loire Valley است و از زمان های قبل از روم توسط محلی ها مورد توجه قرار گرفته است. Sandre  و brmeme (bream) از محبوبیت خاصی برخوردارند. اینها دارای طعمی لطیف هستند ، و با سس تکمیل می شود مانند بلور لوبیا. این سس با کره ، صدف و سرکه تهیه می شود.

دسترسی از پاریس تا دره لوار:

برای عبور از پاریس به Loire Valley با قطار ، اتوبوس و ماشین امکان پذیر است . توصیه می کنیم قطار را از پاریس مونپارنس 1 Et 2 در خیابان سنت پیر دس Corps سوار شوید، که سریع ترین گزینه است و در حدود یک ساعت و سی و هشت دقیقه طول می کشد که میتوانید در تور فرانسه و تور پاریس از آن استفاده کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران