0/5 - (0امتیاز)
11 بهمن 1398 ساعت :13:02 1806

تفرجگاه ساحلی دس انگلیز (سواحل سنگریزه ای زیبا)

تفرجگاه ساحلی دس انگلیز (Promenade des Anglais) در شهر نیس فرانسه قرار داشته و با امکانات متنوع خود یکی از بهترین تفریحگاه های ساحلی فرانسه محسوب می گردد.

تفرجگاه ساحلی بلند و سنگریزه ای دس انگلیز حدود هفت کیلومتر امتداد دارد و ترکیبی از بخش های خصوصی و عمومی است. بخش های خصوصی به کلوپ های ساحلی و رستوران هایی اجاره داده می شوند که در آنجا و همچنین با خرید غذا و نوشیدنی می توانید سالن های مخصوص حمام آفتاب و چترهای کوچکی را برای آفتاب گرفتن های حرفه ای اجاره کنید. حدود نیمی از ساحل عمومی و رایگان است و خواهید دید که بیشتر بخش ها مجهز به توالت و دوش هستند. همچنین چند اتاق ذخیره زیرزمینی نیز وجود دارد (این اتاق ها از Promenade در دسترس است) که می توانید یک صندوق امن را برای به امانت سپردن لوازم خود اجاره کنید.  Plage Carrasدر قسمت انتهایی تفرجگاه، نزدیک به فرودگاه Nice Cote d'Azur، برای شناگران بسیار مجهز است. یک منطقه معین وجود دارد که غریق نجات ها با استفاده از تیوب های مخصوص شناگران تازه کاری را که دچار مشکل می شوند همراهی می کنند. به نظر می رسد انتهای غربی ساحل (نزدیکترین ه به فرودگاه) خلوت تر و در بین کودکان و افراد محلی محبوب تر است، در حالی که هرچه به مرکز شهر نزدیکتر شوید، تفرجگاه ساحلی دس انگلیز در تور فرانسه سرزنده تر و توریستی تر خواهد شد.

منطقه Promenade des Anglais lässt را می توان به راحتی به چهار بخش تقسیم کرد: ضلع شهری توسط برخی از هتل های بزرگ با رستوران ها احاطه شده است. پس از آن، جاده ای گسترده با پوشش گیاهی سبز نمایان است. در کنار دریا، تفرجگاه عابر پیاده گسترده ای وجود داشته و در مجاورت آن که با یک دیوار جدا شده است، ساحلی گسترده به چشم می خورد.

ساحل سنگریزه ای منحصر به فرد

در حقیقت، یک ساحل مداوم در بلوار Promenade des Anglais وجود دارد که فقط چند بار قطع می شود، به عنوان مثال در محلی که پائیلون به دریا می رود. در همین حال، نزدیک به 20 ساحل خصوصی در Promenade des Anglais وجود دارد. بیشتر اوقات، یک رستوران با توالت به هریک از این سواحل خصوصی اختصاص می یابد. برای مبلغ بیش از 10 یورو در روز می توان یک عرشه دارای  صندلی را با یک چتر چوبی اجاره کرد. متأسفانه فرد باید این عرشه ها را به مدت یک روز کامل اجاره کند و اجاره ساعتی امکان پذیر نیست. به همین دلیل است که بیشتر اوقات، فقط افراد مسن در آن سواحل خصوصی حضور دارند، در حالی که جوانان عموما در سواحل عمومی شلوغ مستقر می شوند.

کل سواحل این تفرجگاه شامل سنگریزه هایی با اندازه متوسط می باشند، اگر کسی فقط روی یک حوله دراز بکشد، سنگریزه ها را در تمام بدن احساس می کند. بنابراین، بهتر است از تشک اضافی استفاده کنید. اما سنگریزه ها یک مزیت ویژه دارند: اگر باد شدید شود هیچ ماسه ای در محیط پخش نمی شود و ساحل کیفیت خود را حفظ می کند.

موقعیت مکانی دس انگلیز

با شکل دادن خلیج زیبا و خیره کننده Baie des Anges (خلیج فرشتگان) ساحل سنگریزه ای دس انگلیز در تور ارزان اروپا مسیر Promenade des Anglais را در اطراف خلیج از فرودگاه زیبای Cote d'Azur در غرب به Pointe de Rauba-Capeau در شرق دنبال می کند و در جلوی هتل سوئیس (Hotel Suisse) پایان می یابد.

ایمنی و وضوح آب

دریای آبی روشن و منطقه امن شنا به وضوح با شناورهای زردرنگ مشخص شده است تا شناگران و قایق ها را با خیال راحت از هم جدا نگه داشته شوند. آب قسمت هایی که با پرچم های آبی مشخص شده است بهترین مناطق را نشان می دهد، بسیار تمیز است. پرچم های زرد محدوده شنا را توصیه می کنند، در حالی که پرچم های نارنجی از جریان های خطرناک یا حمله چتر دریایی هشدار می دهند! برخی از سواحل در طول فصل تابستان دارای غریق نجات هستند، برای یافتن غریق نجات ها به دنبال پرچم های سبز باشید.

کیفیت خدمات ساحل

این ساحل سنگریزه ای زیباترین ساحل نیس محسوب می شود. با توجه به سنگریزه های بزرگ حتماً توصیه می کنیم کفش های لاستیکی ساحلی را همراه داشته باشید و بپوشید. این دمپایی ها ممکن است شیک به نظر نرسند اما قدم زدن در دریا با آن هابسیار ساده تر خواهد شد.

کافه ها و کلوپ های ساحلی در نیس

بسیاری از کلوپ های ساحلی که سواحل Promenade des Anglais را پوشش می دهند در این منطقه پیدا خواهید کرد. Places Ruhl و Beau Rivage شیک ها و نوشیدنی های فرانسوی خوشمزه ای را ارائه می دهند در حالی که نپتون بهترین کافه ساحلی در دس انگلیز برای خانواده هایی است که دارای منطقه بازی کودکان است.

ورزش های آبی

شما می توانید انواع ورزش ها و تفریحات آبی را امتحان کنید، از اسکی جت گرفته تا قایق های بادبانی و موج سواری. بسیاری از سواحل خصوصی دس انگلیز اجاره تختخواب و تخته paddle برای موج سواری دارند.

برای اطلاع از آخرین هزینه سفر به اروپا، قیمت تور اروپا را ببینید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران