0/5 - (0امتیاز)
21 دی 1398 ساعت :12:10 2051

موزه رودین پاریس (زیباترین مجسمه های فرانسوی!)

موزه رودین (Rodin Museum) در سال 1919 در عمارت خصوصی پاریس که مجسمه ساز فرانسوی آگوست رودین بزرگترین آثار خود را در گنجاند، افتتاح شد.

موزه رودین به زندگی و آثار هنری یکی از مشهورترین هنرمندان فرانسه به نام رودین اختصاص دارد. این مجموعه دائمی در محل اصلی پاریس شامل چندین شاهکار است - از جمله "متفکر" و آثاری که کمتر شناخته شده از خود رودین. موزه رودین همچنین به خاطر باغ مجسمه های وسیع و خیره‌کننده خود در تور ارزان اروپا شناخته شده است.

مجسمه ساز، نقاش، طراح، متخصص حکاکی و گردآورنده آثار هنری آگوست رودین در سال 1908 کل مجموعه خود را به این موزه فرانسه اهدا کرد تا میزبانی بر آثار هنری ارزشمند وی باشد و نام او را بر خود گیرد. موزه رودین پاریس علاوه بر آثار هنری زیبا و ارزشمند در داخل خود دارای باغی زیبا و دیدنی در اطراف ساختمان می باشد که چشم هر بیننده ای را محسور زیبایی های خود می کند. این باغ از گل های رنگارنگی پوشیده شده است که آرامش مطلق را در سفر با تور پاریس به شما هدیه خواهد نمود. توصیه می کنیم قبل بازدید از موزه رودین پاریس بلیط خود را بصورت آنلاین خریداری کنید تا از صف انتظار دوری جویید.

آثار ارزشمند موزه رودین پاریس

مجموعه دائمی این موزه شامل بیش از 6000 مجسمه (برخی از این مجسمه ها در محل ثانویه موزه در میدون در خارج از پاریس قرار دارند) ساخته شده از برنز، سنگ مرمر، گچ، موم و سایر مواد است. گچبری های منحصر به فرد موزه میدون نیز جالب و دیدنی هستند. مجموعه مجسمه ها در موزه رودین پاریس برخی از گرانبهاترین آثار رودین از جمله The Kiss، The Thinker، Fugit Amor، Thought و مجموعه ای از مجسمه ها را به نمایش می گذارد که نویسنده مشهور فرانسوی هونوره د بالزاک را به تصویر می کشد. همچنین پانزده اثر مهم از کامیله کلودل، شاگرد با استعداد رودین و معشوقه وی در این موزه وجود دارند. این مجموعه در علاوه بر یک بایگانی ارزشمند آثار هنری، دارای طرح ها، نقاشی ها و عکس هایی است که توسط رودین برای مدل سازی در مراحل اولیه کار خود به کار رفته است.

از آثار مشهور مجسمه ای این موزه "دروازه های جهنم" است که 180 تصویر از صحنه ای پیچیده از دوزخ دانته، شاعر و نویسنده فقید ایتالیایی را به نمایش می گذارد.  بازسازی های عمده این موزه بین سال های 2012 تا 2015 (اولین بار پس از مرگ رودین در سال 1917) رخ داده است. در طبقه اول موزه در اتاق 12، نقاشی های ون گوگ و آثار مونه که متعلق به رودین است را مشاهده خواهید نمود که بسیار دیدنی هستند. در طبقه همکف در اتاق Hôtel Biron، مجموعه ای از مجسمه ها و آثار هنری بدست آمده توسط رودین را شامل می شود و در اتاقی که در سال 1908 در آن کار می کرد قرار داده شده است.

باغ مجسمه سازی در موزه

ورود به باغ سرسبز مجسمه سازی واقع در پشت موزه اصلی هزینه اضافی را برای شما به همراه خواهد داشت، اما در یک روز آفتابی و گرم، بازدید از آن بسیار مناسب است. این باغ مجسمه با وسعت بیش از سه هکتار، علاوه بر چندین غرفه و تندیس های مرمر، که دارای آثار باستانی رومی است و چندین اثر سنگی و برنزی را نیز از رودین به نمایش می گذارد. این باغ همچنین دارای طیف گسترده ای از گیاهان و گل ها، تفرجگاه های پوشیده از درختان لیندن، رستوران و یک کافه است.

آثار مهم رودین در موزه

  • مجسمه متفکر یا The Thinker (در مقیاس بزرگ، برنزی)
  • The Burghers of Calais (برنز)
  • اورفئوس (Orpheus)
  • دروازه های جهنم (The Gates of Hell)

آدرس موزه و اطلاعات تماس

آدرس: 79، rue de Varenne، arrondissement 7

تلفن: +33(0)1 44 18 61 10

ایستگاه های مترو پاریس در مجاورت موزه: Varenne (خط 13)، Invalides (خط 8 یا 13)؛ RER: Invalides (خط C)؛

ایستگاه های اتوبوس در مجاورت موزه: 69، 82، 87، 92

مناظر و جاذبه های نزدیک موزه

ساعات کار:

موزه، باغ و فروشگاه 10 صبح تا 6:30 بعد از ظهر باز است. (سه شنبه تا یکشنبه. دوشنبه تعطیل است.

تعطیلات رسمی: 1 ژانویه، 1 مه و 25 دسامبر.

بلیط و پذیرش

اولین یکشنبه هر ماه از اکتبر تا مارس رایگان برای همه بازدید کنندگان رایگان است.

رایگان برای بازدید کنندگان زیر 18 سال.

رایگان برای بازدید کنندگان 18-25 ساله ساکن اروپا.

رایگان برای معلمان فرانسوی، دانش آموزان، هنرمندان، روزنامه نگاران و منتقدان هنری.

برای اطلاع از آخرین هزینه سفر به اروپا، قیمت تور اروپا را ببینید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران