0/5 - (0امتیاز)
07 فروردین 1399 ساعت :19:17 3216

برترین بازارهای پاریس برای خرید ارزان!

در بازارهای پاریس، افراد محلی و فروشندگان همه چیز را از ماهی تازه گرفته تا نان و شیرینی خوشمزه و به ویژه لوازم هنری و هدایا را به فروش می رسانند.

اگر قصد شرکت در تور پاریس را دارید، بازدید از بازارهای این شهر یک ضرورت است! بازارهای پاریس به دلیل فرهنگ دیرینه و پر جنب و جوش آن ها مشهور هستند. این راهنمای توریاب می تواند به شما کمک کند در برخی از بهترین بازارهای پاریس خرید کنید، همچنین می توانید تصمیم بگیرید که در کدام بازارها می خواهید بیشتر اکتشاف کنید!

  1. بازار Marché aux Puces de Montreuil

اگر طرفدار بازارهای شلوغ هستید، یا فقط به دنبال گشت و گذار در یک بازار پاریسی هستید که تقریباً همه چیز را در آنجا می توان یافت، بازار Marché aux Puces de Montreuil گزینه ای مناسب برای اکتشاف است. از فروشگاه های لباس مجلل گرفته تا لوازم آرایشی، جواهرات، عتیقه فروشی ها و موارد دیگر، Les Puces de Montreuil یک بازار دیدنی در پاریس است که نباید بازدید از آن را از دست داد. نکته دیگری که باید در طول سفر خود به پاریس مورد توجه قرار دهید این است که می توانید به جای خرید از خرده فروشی ها و مغازه های سطح شهر، به بازارهایی جامع مانند Marché aux Puces de Montreuil بروید و سوغات و هدایای خود را در آنجا به قیمت هایی مناسب تر خریداری کنید. به هنگام خرید از این بازار حتما از مهارت های چانه زنی خود استفاده کنید! این بازار در فاصله کمی از ایستگاه مترو Porte de Montreuil در پاریس قرار دارد.

  1. بازار Marché aux Puces de St-Ouen

Marché aux Puces de St-Ouen بزرگترین بازار لوازم دست دوم و عتیقه فروشی جهان و یکی از پر بازدید ترین جاذبه های پاریس در تور اروپا است، بنابراین انتظار داشته باشید که بسیار شلوغ باشد. این بازار دارای 14 منطقه مجزا و بسیار گسترده است و بیشتر از هر بازار مشابه از فروشگاه های زنجیره ای و حراجی ها تشکیل شده است. در این بازار که در یک فضای عظیم در پاریس پخش شده، همه چیز را می توانید به قیمت هایی مناسب و ارزان تهیه نمایید! برای خرید در این بازار یکی از 14 منطقه مشخص آن را انتخاب کنید و بر اساس نیاز خود کاوش کنید. مثلا اگر می خواهید وسایل شیشه ای یا اسباب بازی های نفیس را کاوش کنید، به مارس ورنیسون بتزتر بروید. اگر دوستدار کتاب و هنر هستید، در Marché Dauphine توقف کرده و اکتشاف کنید. مهم نیست که به دنبال چه هستید، زیرا در بازار  Marché aux Puces de St-Ouen دقیقاً آنچه را که لازم دارید داشته باشید را به قیمتی مناسب خواهید یافت.

از ایستگاه های مترو Porte de Clignancourt و Garibaldi در پاریس می توانید به راحتی به این بازار برسید.

  1. بازار Marché Bastille

Marché Bastille در نزدیکی ناحیه تاریخی باستیل واقع شده است و یکی از بزرگترین بازارهای پاریس است و انواع میوه های تازه، سبزیجات، گوشت، پنیر و غذاهای فصلی را ارائه می دهد. Marché Bastille همچنین مجموعه ای از کالاهای چرمی (کیف دستی، کیف پول)، لباس و برخی از غرفه های عتیقه فروشی را دارد. اگر به دنبال بازاری هستید که ترکیبی عالی از غذا، مد و هر چیز دیگری باشد، Marché Bastille یک بازار عالی برای افزودن به لیست شما در تور ارزان اروپا است. اگر در نزدیکی برخی از مکان های دیدنی پاریس واقع شده اید، Marché Bastille مکان مناسبی برای توقف برای خوردن صبحانه به همراه خریدی لذت بخش است.

با پیاده شدن در ایستگاه های مترو Saint-Ambroise و Chemin Vert می توانید به این بازار برسید.

  1. بازار Marché d’Aligre

در این بازار دیدنی در پاریس کالاها و خوراکی های بسیاری ازظروف آشپزخانه و لوازم خانگی، البسه، نقاشی ها و تابلوها، گوشت تازه، دسر، میوه و سبزیجات، ماهی و غیره موجود هستند. این بازار دارای یک بخش سر پوشیده و بخشی دیگر در فضای باز می باشد. اگر می خواهید قسمت خارجی بازار را ببینید، حتماً در اوایل روز بدانجا بروید. اگر بعد از ظهر به این بازار سفر کنید تنها بازدید از بخش سرپوشیده بازار برای شما امکان پذیر خواهید بود.

برای رسیدن به این بازار می توانید از ایستگاه مترو Ledru-Rollin و ایستگاه اتوبوس Ledru Rollin – Faubourg Saint-Antoine استفاده نمایید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    مهرداد تصمیم قطعی
    ما باتوجه به نظر کاربران و همچنین نوساز بودن هتل به مد ت چهار شب برج ۱۴۰۰.۹ در این هتل اقامت داشت ه ایم نقات قوت 1. نما ولابی و دیزاین رستوران ها خوب و زیبا هستش 2.نظافت اتاق وخدمات خانه داری قابل قبول نه خیلی خوب نقاط قوت چیز دیگری رو نمی تونن اشاره کنم البته مورد بعد هم برای هتل نقطه قوت هستش ۳.روابط عمومی خوب که تمام تلاش خود را انجام دادند که با دلجوی ودادن حق به ماجلو انعکاس کاستی‌ها رو بگیرند. نقاط ضعف 1.درسته هتل 4ستاره عنوان شده ولی واقعا در این حد نیست ۲.منو رستوران با توجه به کیفیت قیمت ها بالاست ۳.منو صبحانه معمولی هستش ،بیشتر برای ایجاد حس تنوع تعدادی غذا ی سرد وگرم (بسیار کیفیت پخت پایین)مثلاً روز اول شله زرد در غذاهای گرم سرو میشد ولی از روز دوم در منو غذاهای سرد.بخشی از منو نمایشی هستش مثلاً هندوانه در منو صبحانه اونم در زمستان درحالی که میوه این فصل چیز دیگری هستش.منو صبحانه یک روز ثابت نیست بعضی ازغذاها پس از تمام شدن یا با غذاهای دیگه جایگزین میشد یا خالی میمونه یعنی اگر شما تو دونوبت در یک روز برای صرف صبحانه مراجعه کنید احتمالا تعدادی غذاهاحذف ویا یکسری منو دیگه مواجه می شوید.و.. ۴.امکانات اتاق درحد هتل 4ستاره که قبلاً استفاده کردم نیست و برخلاف ظاهر هتل ولابی زیبا دیزاین و متریال استفاده شده در اتاق هابسیار معمولی و درحد هتل یک ویا نهایتا دو ستاره هستش ۵.عایق صوتی بین اتاقها و راه رو ها بسیار ضعیف وازاردهنده هستش چرا که صدای حرف زدن به راحتی به اتاقها انتقال پیدا می‌کند .به صدا بایستی دود سیگار هم در صورتی که اتاقها ی بغل سیگاری باشند هم اضافه کنید ۶.فضای حمام و سرویس بهداشتی تفکیک نیست حتی با این شرایط حداقل دو جفت دمپایی پیش بینی نشده که وقتی از حمام استفاده میشود یک دمپایی خشک برای توالت موجود باشه ۷.اتاق دونفره هستش ولی یک صندلی پذیرایی داخل اتاق هستش ۸.سرویس های پیش بینی شده برای رفت و آمد حرم کم(دوسرویس صبح و عصر رفت از هتل ویک سرویس صبح و عصر برگشت از حرم) وخیلی تعهدی برای اون نیست چراکه یک روز یک سرویس برگشت پس از کلی معطلی و ونیامدن و پیگیری و تماس با هتل، وبعد با راننده از طرف راننده گفته شد تاکسی بگیرد برگردید هتل فردا بیاد خودم هزینه رو پرداخت میکنم که البته پرداختی انجام نشد.(البته چون بعداز پیگری روابط عمومی با این موضوع نهایتا این راننده خاطی ظاهر اجریمه شدند و راننده هم مارو جریمه کردندن و پرداخت انجام نشد) ۹.مینی بار خالی ... ۱۰.کرایه آژانس هتل که بجزء سرویس حرم که ۱۵۰۰۰تومان دریافت میکنند ما دوسرویس داشتیم که حدوداً ۲.۵برابرکرایه معمول از ما دریافت شد و وقتی علت را جویا شدیم راننده گفت که قیمت هامصوبه هتل هستش البته اگر با انتظار امکانات هتل ۱ویا ۲ستاره این هتل انتخاب میشد احتمالا شاید رضایت مندی بیشتری اتفاق می‌افتاد