0/5 - (0امتیاز)
12 دی 1397 ساعت :16:11 2212

ساحل یو نویی پوکت Ya Nui Beach phuket

ساحل یو نویی پوکت Ya Nui Beach phuket

ساحل یو نویی پوکت در جنوب غربی تایلند توسط چند سنگ به 2 ساحل کوچک تقسیم شده است ساحل نهفته در بین دو تپه دوست داشتنی پوکت به اسم Phrom Thep و ویو پوینت میباشد.این ساحل ماسه ای در همسایگی ساحل نای هارن پوکت است و کودکان برای جمع آوری صدف های دریایی و دیدن مرجانهای دریائی این ساحل کوچک 300 متری را دوست دارند. ساحل یو نوی ایده آل برای خانواده ها، بچه های کوچک، زوج ها و مجردین است که ساحل آرام تری را جستجو میکنند. این خلیج قطعا یکی از زیبا ترین و آرام ترین ساحلها در پوکت است داخل ساحل برای قایقرانی و ماهیگیری مناسب است و یک جزیره به نام Koh Keyao Noi در ارتفاع 700 متر در دریا در نزدیکی ساحل قرار دارد. 2رستوران ها برای  غذا خوردن در ساحل Ya Nui Beach  وجود دارد.در طرف دیگر جاده ساحلی فروشندگان با میوه و تنقلات عبور می کند. مغازه ها و رستوران ها 500 متر پایین تر از جاده به سمت راوایی میباشند.انتهای شمالی ساحل مناسب برای کایاک سواری میباشند. برای کسانی که عاشق snorkeling در آبهای عمیق هستند، در پشت سنگ های ساحل محل مناسبی وجود دارد دریا عمدتا در ساحل یو نویی آرام است، بدون امواج قوی و همچنین  آب تمیز و روشن، خنک از ویژگیهای این ساحل است.

 Ya Nui Beach

راه های رسیدن به ساحل یا نوی بیچ پوکت:

اول:ازجنوب ساحل نوی و از طریق رانندگی از ساحل مجاور یعنی ساحل نای هارن

دوم: از سمت شمال تپه Phrom Thep

سوم: از سمت جاده رواوی

توضیح: جاده بسیار کوهستانی، گیج کننده و پیچید است و بهتر است با لیدرهای تور پوکت بروید. در هنگام ورود به ساحل، می توانید به راحتی فضاهای پارکینگ متعددی را مشاهده نمائید.

هتل ها و اقامتگاههای ساحل یو نویی پوکت:

برای اقامت در نزدیکی ساحل در آن طرف جاده ساحلی دو مجتمع اقامتی به نام  Yanui Bungalows و Nai Ya Bungalow وجود دارد. در ادامه راه به سوی رواوی یک مهمانخانه ارزان با نام Last Paradise وجود دارد. که دارای جای پارکینگ و اتوبوس های 24 ساعت برای رفت و آمد به ساحل است.اگر سلیقه شما به سمت هتل های مجلل است باید قید این ساحل را بزنید و به سمت ساحل همسایه به نام ساحل نای هارن بروید و در هتل  Sunsuri Phuket و Mangosteen Resort & Spa  اقامت گزنید.

Ya Nui Beach

 برای رزرو تور تایلند و تور پوکت با توریاب در ارتباط باشید. ودر صفحات تورهای پوکت تور خود را رزرو نمائید

در رابطه با تور تایلند و راهنمای سفر به پوکت و جاذبه های گردشگری پوکت و همچنین انتخاب هتل های پوکت میتوانید از مطالب توریاب استفاده کنید و یا سفرنامه پوکت را خوانده و نظرات خود را پس از سفر از تور پوکت به ما بگوئید.

حتما بخوانید:👇

بهترین ساحل های پوکت تایلند کدام است؟

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران