0/5 - (0امتیاز)
09 آذر 1398 ساعت :18:40 1446

ساحل کارون نوی پوکت (Karon Noi)

بخشی از بهترین سواحل پوکت ساحل کارون نوی پوکت (Karon Noi) (آرامش خلیج) فقط برای میهمانان هتل لمردین پوکت تایلند (Le Meridien Phuket Beach Resort)است.

کارون نوی برای بیشتر توریست های حرفه ای پوکت به خوبی شناخته شده است ، زیبا ترین شن و ماسه و شگفت انگیزترین دریای آبی در این جزیره را در خود جای داده است ، و حتی ساحل پاتونگ نیز دور از دسترس نیست.

هتل لمردین پوکت تایلند از مدتها پیش این بهشت ​​کوچک را پیدا کرد و خودش در کنار آن ساخت. گرچه به طور قانونی هیچ سواحل خصوصی در پوکت وجود ندارد اما گویا این ساحل در قلمرو هتل است و می تواند زمین اطراف آن را در اختیار داشته و دسترسی به آنرا برای مسافرین تور پوکت محدود کند. بنابراین شما چاره ای جز مهمان بودن ندارید تا بتوانید از ساحل کارون نوی پوکت (Karon Noi)لذت ببرید.

هتل لمردین پوکت بسیار بزرگ است اما طراحی آن کمی تاریخی است ، بنابراین اگر از طرفداران هتل بوتیک هستید ، این ممکن است برای شما مناسب نباشد. اما دارای چندین ویژگی عالی است که می توان آنها را ذکر کرد ، مانند دو استخر بزرگ ، همه اتاق ها با منظره دریا و چندین رستوران برای انتخاب. در گذشته یکی از معدود فروشگاه های جیم تامپسون ابریشم که در این جزیره یافت می شد در هتل وجود داشت اما جیم تامپسون اکنون در همه جا است.

ورزش های آبی یکی از ویژگی های مهم Le Meridien Phuket است که هابی گربه ها ، کایاک ها و ماساژهای بادی در تمام طول روز در دسترس است. برخی از جت اسکی های آزار دهنده برای مهمانان هتل نیز ایستاده اند ، اما ساحل وسیع است ، بنابراین شما را زیاد اذیت نمی کند. اگر فعال هستید اما فعالیتهای زمینی را ترجیح می دهید ، تیراندازی با کمان ، حتی برای مبتدیان نیز سرگرم کننده است. تناسب اندام آنها یکی از بزرگترین و بهترین تجهیزات مجهز در پوکت است. من در زمین های اسکواش آنها بازی کردم ، یکی از معدود مواردی که در این جزیره یافت شد ، اما با وجود هوای آزاد ، واقعا داغ بود  شما همیشه می توانید تنیس را در چهار زمین در فضای باز آنها امتحان کنید.

هتل لمردین پوکت دارای اسپا بسیار بزرگی است ، اما کدام هتل در پوکت امروزه یکی از آن ها را ندارد. Le Meridien Phuket Beach Resort همچنین یک تفریحگاه خوب برای خانواده ها و بسیار مناسب برای کنوانسیون ها و برنامه های ویژه است. موقعیت مکانی آن در نزدیکی پاتونگ باعث می شود اگر می خواهید شب ها سرگرم کننده ای از زندگی شبانه داشته باشید ، سپس از بهترین ساحل در جزیره در طول روز لذت ببرید!

سخن نهایی:

برای توصیف ساحل کارون نوی پوکت (Karon Noi) که گویی مستعمره غیر رسمی هتل لمردین پوکت تایلند (Le Meridien Phuket Beach Resort) بهتر است با این هتل 5 ستاره و گران پوکت آشنا شوید:

مطالب مرتبط:

هتل لمردین پوکت تایلند (Le Meridien Phuket Beach Resort)

حتما بخوانید:👇

بهترین ساحل های پوکت تایلند کدام است؟

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    ايراني
    به نظر مي‌رسد كه يك ساختمان معمولي در يك محله مسكوني بوده كه به هتل تغيير كاربري داده شده است. البته مطلقاً در حد هتل 4 ستاره نيست. اتاق‌ها تميز و به نسبت خوب هستند. اما لابي ندارد. به محض ورود از در هتل حدود 15 پله بلند را بايد بالا برويد تا به محدوده اتاقها برسيد. كل كارهاي هتل توسط دو نفر خانم اداره مي‌شد. برخوردشان خوب بود. صبحانه شامل چيزي شبيه مربا، پنير، تخم‌مرغ آب‌پز يا املت بود كه از ساعت 9 صبح به بعد در اختيار بود. در كل اگر اسمش 3 ستاره بود بهتر و قابل پذيرش‌تر بود.