0/5 - (0امتیاز)
15 دی 1397 ساعت :19:30 2590

ساحل آو سینی بیچ پوکت تایلند Ao Sane Beach phuket

ساحل آو سینی بیچ پوکت تایلند Ao Sane Beach phuket ساحل کمتر توسعه یافته در جزیره پوکت است.

ساحل آو سینی بیچ پوکت تایلند Ao Sane  یک ساحل سنگی در جنوب غربی پوکت، یکی از زیباترین و اسرارآمیز ترین سواحل جزیره پوکت است. غواصی و snorkeling در این ساحل نمونه ای از ورزشهای آبی این ساحل میباشد و شخصیت ساحل به بهترین وجه توسط کلمه  Ao Sane که در زبان تایلندی به معنی "آرام" است توصیف شده است. این ساحل شن و ماسه ای با پوشش فراوان درختان گرمسیری به اندازه کافی محیط را برای در آمان ماندن از خورشید در همه زمان ها  مهیا میکنند. طول ساحل آو سینی 200 متر میباشد و در فصل بهار به طور منظم توریستهای تور پوکت از این ساحل بازدید میکنند.همچنین یک سری خانه های ییلاقی و یک رستوران در ساحل وجود دارد. برای رفتن به Ao Sane، به ساحل نای هارن بروید و از جاده زیر نای هارن، یک هتل پنج ستاره در شمال ساحل را دنبال کنید. پس از رانندگی از طریق زمین اطراف هتل به بالای تپه بروید همچنین یک پارکینگ کوچک برای پارک ماشین وجود دارد.

ساحل آو سانه

امکانات در ساحل Ao Sane برای بسیاری از توریستهای تور تایلند بسیار کم و فاقد جذابیت است ولی بیشترجذابیت طبیعی آن باعث جذب توریست میشوددر ساحل هیچ تختخواب و صندلی های آفتاب وجود ندارد ولی در عوض هیچ جت اسکی یا کایاک و هیچ harbor ambulant مزاحم آرامش شما نخواهد شد .دوش و توالت در وسط کنار ساحل وجود دارد. Ao Sane هرگز شلوغ نیست.رستوران های Ao Sane پنج دقیقه با ساحل فاصله دارد و باید برای صرف غذا به ساحل نای هارن که محلی شاد با غذاهای خوب، ارزان و فضای بینظیر است با پای پیاده بروید در ساحلی Ao Sane به دلیل سنگهای ساحلی، بافت خشن شن و ماسه ای آن و شیب قابل توجه به سمت دریا مناسب ورزش های زیادی مانند والیبال ساحلی و فوتبال نیست.نزدیکترین هتل به Ao Sane، جزیره کوچک ومجتمع سبانان و Mangosteen Resort & Spa است، اما نزدیکترین هتل سه ستاره به Ao Sane، هتل Resort Baan Krating است که حدود 500 متر به سمت غرب ساحل و در طول مسیر "جنگل" قرار دارد.

هتل های نزدیک ساحل آو سانه

برای دریافت جدیترین تورهای تایلند و تور پوکت با توریاب در ارتباط باشید

بهترین هتل ساحل Resort Baan Krating Phuket Resort  دارای یک مکان منحصر به فرد در ساحل زیبای جنوب پوکت است و تنها 15 دقیقه پیاده روی از ساحل نای هارن و یا در فاصله 15 دقیقه از شهر پوکت است این مجتمع دارای یک محل تعطیلات عجیب و غریب است. ، مشرف به اقیانوس پر زرق و برق و دریای آندامان و همچنین یک نقطه عالی برای اسکی روی زمین است (در بین ماه نوامبر تا مارس) استراحتگاه محل اقامت خوبی است و دارای 65 ویلا جداگانه و نیمه جدا شده در یک تپه میباشد امکانات عبارتند از استخر شنا freeform با یک استخر کودکان، یک باشگاه با یک کافی نت و منظره دریا پانوراما که لذت سفر به پوکت را تا سالیان سال برای شما در خاطرتان باقی خواهد گذاشت

در رابطه با تور تایلند و راهنمای سفر به پوکت و جاذبه های گردشگری پوکت و همچنین انتخاب هتل های پوکت میتوانید از مطالب توریاب استفاده کنید و یا سفرنامه پوکت را خوانده و نظرات خود را پس از سفر از تور پوکت به ما بگوئید.

حتما بخوانید:👇

بهترین ساحل های پوکت تایلند کدام است؟

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران