0/5 - (0امتیاز)
12 آبان 1398 ساعت :15:57 1979

ویک بوردینگ پوکت(Wakeboarding)

ویک بوردینگ پوکت یا اسکی کابلی پوکت (Phuket Cable Ski) دریاچه ای در کاتو است مجهز به کابل 700 متر طول خلاف جهت عقربه های ساعت که با سرعت 30 کیلومتر در ساعت حرکت میکند.

مدتهاست که در کاتو(Kathu) است ، اما ما این ورزش هیجان انگیز را فقط در سالهای اخیر شروع کردیم. لذت بردن از Wakeboard بسیار ساده تر از تصور آن است! شما تعجب خواهید کرد که چقدر سریع می توانید موفق شوید و چقدر لذت از هر مرحله کوچک خواهید برد.

Wakeboarding گران است ، از 750 بات در ساعت شروع می شود ، اما گزینه های ارزانتری دارند  اما اگر این اولین بار باشد ، شما با یک ساعت ورزش شدید دوام نخواهید آورد ، حتی زانو زدن هم خسته کننده است و شما را از شر  فشاری که وارد میشود رها نمیکند ، اما با این وجود لذت بخش است بهتر است بعد از آبگرم یا حداقل یک ماساژ ساحلی برنامه ریزی کنید: ما به شما قول می دهیم که روز بعد عضلات شمادردناک خواهند بود!

پارک ویک بوردینگ پوکت همچنین دارای یک فروشگاه و یک نوار بام با فضای باز و یک رستوران است ، بنابراین می توانید به راحتی کل روز را بمانید و ببینید چه کسی بهتر از شما عمل می کند ، اما از قبل با لبخندی تسخیر کننده به افراد سقوط کرده در اولین تلاش خود نگاه کنید.تا لذت تور پوکت شما چند برابر شود.

تقریباً هر کسی می تواند فوراً روی تخته زانو زده و موفق شود ، ساده ، هیجان انگیز و سرگرم کننده است. اگر اولین بار باشد ، وقتی به آب نزدیک می شوید ، آدرنالین با سرعت زیادی به دست می آورید.

تخته و زانو زدن به شما امکان موفقیت دو لحظه دشوار برای مبتدیان اسکی کابلی را می دهد: اولین منحنی خود را بردارید و مدیریت کنید. شما بدون شک در این مورد سقوط خواهید کرد ، اما صدمه ای به شما نمی رسد.کابل بطور دائمی در حوالی دریاچه شکل O با یک جزیره در وسط با سرعت متوسط ​​26 کیلومتر در ساعت می چرخد. یک سری قلاب شماره دار به آن وصل شده است. افراد در ایستگاه شروع روی سکوی صف می نشینند و کارمندان قبل از نزدیک شدن قلاب ، طناب را به آنها می دهند ، بنابراین فرصت دارند که آماده شوند.قلاب سپس طناب را می گیرد ، و شما می روید. بدون عجله ، بدون استرس. کارکنان نیز برای آموزش اصلی هر گزینه وجود دارند و تجهیزات مبتدی رایگان است. به این ترتیب ، می توانید فقط با لباس شنا (و البته پول خود) سوار شوید.هنگامی که چند دور خود را روی زانوبند نگاه داشتید شروع به حرکات نمایشی خواهید کرد. بنابراین زمان آن فرا رسیده است که شما به سطح بعدی بروید. کارمندان چند دور بعدی اسکی دوبل را توصیه می کنند تا از وضعیت ایستادن برخوردار شوید ، اما خسته کننده و دست و پا گیر است ، به علاوه تلاش برای منحنی با دو اسکی کابوس زانو است.

بنابراین شما اکنون آماده هستید ، همه عصبی و بی تاب هستید. خدمه پارک ویک بوردینگ پوکت به شما این امکان را می دهند که یکی از واکرهای قدیمی خود را با یک جفت کفش عظیم اما سبک که به آن وصل شده است عوض کنید. نگران نباشید این واکرهای قدیمی به اندازه کافی برای کاری که می خواهید انجام دهید خوب هستند: سوار شوید و تصادف کنید. یک بار دیگر ، صدمه ای نخواهد دید ، مگر اینکه فراموش کنید کابل را رها کنید.

ابتدا ، روی یک سطح شیب دار شروع خواهید کرد که کم و بیش روی واکر خود بنشینید. اگر هنگامی که کابل شما را بیرون می کشد ، سقوط نکنید ، چالش بعدی شما ایستادن است. و هنگامی که شما انجام دهید ، موفقیت شما کوتاه خواهد بود ، منحنی دور نیست ، و بسیاری از آنها موفقیت هر دو چالش را پشت سر هم ندارند!پرش رمپ سرگرم کننده است و خیلی سخت نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که خود را به خوبی هماهنگ کنید (در سطح مبتدی) و هنگام ورود به رمپ زانوهای خود را خم کنید. فرود نیز مشکل است ، اما من در اینجا برای درس کامل نمی روم ، باید شنا زیادی انجام دهید.

  • باز: 7 صبح - 9 شب
  • قیمت بزرگسالان: 1 ساعت 750 بات ، 2 ساعت 950 بات ، 4 ساعت 1400 بات
  • Location: 86/3 Moo 6 Vichitsongkram Road, Kathu, Phuket, 83120 (on the way to Kathu Waterfalls)

آگاهی از قیمت تور پوکت در سایت توریاب

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران