0/5 - (0امتیاز)
06 اردیبهشت 1399 ساعت :22:33 1395

موزه و قلعه های مارماریس

امروزه قلمرو مارماریس دارای بخش کوچکی از شهر باستانی Physkos است که در بالای تپه حفظ شده است. این منطقه قدیمی ترین ، منطقه شهر مدرن به حساب می آید

شهر باستانی Physkos  و تپه بالای آن سالها توسط باستان شناسان مورد کاوش قرار گرفته است.مهمترین نقطه عطف شهر مارماریس قلعه‌ای باستانی محسوب می شود که در دوره امپراتوری عثمانی بنا شده است. ساخت و سازها و غنی سازی برج با سنگ ها تا امروز کاملاً حفظ شده است.

در حال حاضر این قلعه میزبان دو موزه است:

یکی باستان شناسی و دیگری تاریخ

بنایی تاریخی که در مرتفع‌ترین نقطه محله قدیمی مارماریس بنا شده که می‌توانید از آنجا منظره‌ای بی نظیر و چشم‌نواز از دریا و شهر را ببینید. بالا رفتن از تپه چندان سخت نیست و اقامتگاه‌های کوچک و ظریف بین راه برایتان جالب خواهند بود. امروزه همه بازدید کنندگان تور مارماریس از شهر ممکن است به بالای تپه بروند و آثار تاریخی عتیقه ای غیرقابل ارزیابی را کشف کنند و همچنین از یک منظره پانوراما از شهر لذت ببرند.این مجموعه شامل مصنوعات کشف شده در Knidos باستانی، در ارتفاعات غرب شبه جزیره رشادیه، مجموعه‌ سکه‌های هلنی، رومی، مهرها و چراغ‌های نفتی و سفالینه‌های کشف شده در گورهای عثمانی می‌شود.اتاق کیندوس با مناظر زیبا از زندگی در این بندر مهم، جایی است که مجسمه آفرودیت اثر مجسمه‌ساز شهیر یونانی پراکسیتلز کشف شد و جهان را در حیرت فرو برد، و جای پای سنت پائول در آخرین سفرش به روم، وقتی که به انتظار باد موافق ایستاده بود، جذاب‌ترین نقاط موزه در تور ارزان مارماریس باشند.

ساعت بازدید موزه

در ماه‌های آپریل تا اکتبر موزه هر روز از ساعت 9:00 صبح تا 19:00 عصر و در طول ماه مارچ با ورودی 8 لیر ترکیه از ساعت 8:00 تا 17:00 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

بنای تاریخی دیگر از فرهنگ باستانی در مجاورت شهربه نام آموس (یا به اصطلاح خرابه های آن) وجود دارد. جاده این شهر ، گرچه بسیار دیدنی است ، اما هنوز هم بسیار رفت و آمد دشوار است ، که بسیاری از گردشگران را از آن باز می دارد. با این وجود ، این مکان برای کسانی مناسب است که می خواهند به تنهایی وقت بگذارند و از آثار تاریخی مهم لذت ببرند. این بنای تاریخی توسط بومیان ردوس در حدود قرن هفتم قبل از میلاد ساخته شده است. در داخل استحکامات شهر ، بقایای تئاتر ، محراب دیونیسوس ، معبد آپولو را می بینید و اگر در دامنه شمالی قدم بزنید ، می توانید ویرانه های نپروپولیس را هم ببینید.

-یکی دیگر از دیدنی های برجسته معماری دوره امپراتوری عثمانی ، کاروانسرا است ساختمانی چشمگیرکه با طاقهای برازنده احاطه شده است. که در اواسط قرن شانزدهم برای رزمندگان عثمانی ساخته شده است.

-مسجد ابراهیم نقطه عطف دوره بعدی است. ساخت آن در سال 1789 به پایان رسید. این مسجد در نزدیکی بازار قرار گرفته است و گردشگران بدون شک باید از این بنای باشکوه بازدید کنند تور لحظه آخری مارماریس و دکوراسیون داخلی این مکان دیدنی بی نظیر را کشف کنند.یکی از عرفانی ترین نقاط مارماریس ، آرامگاه پیامبر ساریانا است. او در قرن 17 زندگی کرد و به دلیل پیشگویی هایش مشهور بود. که سوژه اصلی بسیاری از داستان ها و افسانه ها بوده است.

شایان ذکر است که چیزهای زیادی به کمال آتاتورک در مارماریس اختصاص داده شده است - خیابان ها و راه ها به افتخار او نامگذاری شده اند.یک چشمه طبیعی ، نه چندان دور از بنای یادبود اولین رئیس جمهور ترکیه ، که به زیبایی در شب روشن می شود و در حال حرکت است ، که چرخش های خیره کننده ای ایجاد می کند. همه اینها با موسیقی همراه است و این احساس را ایجاد می کند که فواره نیز آواز می خواند. چنین منظره ای رنگارنگ مطمئناً برای همه میهمانان شهر جذاب خواهد بود.

نمایشگاه های جالبی در مارماریس نیز یافت می شود. یکی از آنها موزه پرورش زنبورعسل "مارماریس بال اوی" است. در این نمایشگاه ابزارهایی که در زنبورداری به کار رفته اند ارائه شده است. فروشگاهی برای خرید عسل ، لانه زنبور و لوازم زنبور داری موجود است.موزه Kapurcuk Kultur ve Gastronomi Evi بهترین مکان برای آشنایی با روش سنتی زندگی ساکنان محلی است. مجموعه آن شامل لباس ، وسایل خانگی ، منسوجات ، مبلمان و جواهرات است. در مارماریس مکان های به هنر اختصاص داده شده است که افراد خبره در آن با مجموعه ای زیبا از نقاشی های جمع آوری شده و کارهای دست ساز فعال هستند.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران