0/5 - (0امتیاز)
06 اردیبهشت 1399 ساعت :13:57 1812

مراکز خرید و بازار بزرگ مارماریس(کارسی بازار)

از بازار مارماریس می توان به عنوان نمونه ای کوچک از بازار بزرگ استانبول یاد کرد.

بزرگترین مرکز خرید عمومی در مارماریس، بازار بزرگ مارماریس که با عنوان بازار کارسی شناخته می شود محبوب ترین منطقه خرید در تور مارماریس مارماریس است که کنار ساحل واقع شده است.در این مکان تنوع قیمتی بسیار است و میتوانید با کمی گفتگو از تخفیف های خوبی بهره مند شوید.شما می توانید نمونه های گسترده ای از وسایل سنتی ترک از قبیل گلدان های اونیکس ، کاسه و زیرانداز ، فانوس های معرق ، لباس های ترکی ، کالاهای فلزی ، چرم ، فرش ، کفش ، کیف و جواهرات به عنوان سوغاتی بیابید.

ساعات خرید در مارماریس از 9 صبح تا 10 شب است. و در طول فصل تابستان ، بسیاری از مغازه ها بعد از ساعت 10 شب باز هستند.

آدرس بازار بزرگ یا کارسی مارکت : Hill, 38. Suk, 48700 Marmaris / Mosul, Turkey

بازارهای خیابانی مارماریس:

بازارهای خیابانی در مارماریس میوه و سبزیجات تازه و ارزان تری را که توسط شهرها و روستاهای همسایه تهیه می شود و همچنین محصولات نساجی ، پوشاک و صنایع دستی را با کیفیت مطلوبی ارائه می دهد.

پنجشنبه بازار (بازار روستا) ،که در مرکز شهر مارماریس و چهارشنبه بازار درایچملر (Icmeler) که یکی از خیابانهای محبوب در مارماریس است برگزار میشود.

مرکز خرید پوینت Karacan Point Center

یکی از بروزترین مراکز خرید محبوب مارماریس است که حدود 40 فروشگاه دارد.در پوینت سنتر می توانید لباس های مارک ، برخی از رستوران ها انواع فست فود ها سوپر مارکت و سایر مغازه ها را پیدا کنید. به علت اورجینال بودن پوشاک و محصولات این مرکز خرید نسبتا از قیمت بالایی برخوردار هستند.

آدرس: Sitler, Kamal Seftetin Algin Boulevard. Issue: 54, 48700 Marmaris / Mosul, Turkey

تلفن: + 90 0248412252

مرکز خرید نتسل مارینا Netsel Marina

نتسل مارینا در اصل یکی از بهترین مراکز خرید ساحلی است که در محله‌ ی بورلی هیلز قرار دارد که دارای یک منطقه خرید بزرگ که در آن کالاهای درجه یک با برندهای مد روز با انواع مغازه ها (ساعت، جواهرات، الماس ) از جمله فروشگاه های تجهیزات قایق بادبانی ، فروشگاه های پوشاک برند، همچنین رستوران ها و کافه های لوکس در این منطقه با نمایی از لنگر گاه چشم نوازی میکند.

آدرس: Sarıana Mah. M.Münir Elgin Bulvarı No: 38/2 Netsel Marmaris Marina، Marmaris / Muğla

تلفن: + 90 08 27412252

مرکز خرید تانساش Tansaş shopping center

تانساش یکی از بهترین و کامل ترین مراکز خرید در شرق مارماریس ترکیه است.این مرکز خرید دارای طبقات مختلفی است که در طبقه اول می توان دریایی از غذاهای محلی و خارجی را تجربه کرد.در طبقه دوم نیز اجناسی همچون لوازم خانگی، پوشاک و کفش زنانه و مردانه، لوازم الکترونیک و لوازم آرایشی عرضه می گردد.مشتریان می توانند بهترین پارچه های ترک را از این مرکز خریداری کنند.به دلیل وجود مکان های تفریحی و سرگرمی های شادو متنوع دراین مرکز خرید باعث شده که مشتریان وبازدیدکنندگان تور ارزان مارماریس تا پاسی از شب بخشی از زمان خود را برای گذراندن اوقات فراغت در این مرکز خرید صرف نمایند.

آدرس: Bozburun, Kordon Cd. No:35/A, 48710 Marmaris/Muğla, Turkey

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران