0/5 - (0امتیاز)
12 آبان 1398 ساعت :13:25 2071

موزه سه بعدی پوکت(Trickeye)

موزه تریکی پوکت (Trickeye) زمین بازی عکس تعاملی در شهر پوکت

موزه پوکت Trickeye یک مکان عالی برای بچه ها یا دوستانتان برای چند ساعت سرگرم کننده احمقانه است. اگر با مفهوم موزه Trickeye که به آن موزه سه بعدی نیز گفته می شود آشنایی ندارید ، مکانی است که با برخی از جلسات جالب عکس شما درگیر نقاشی های غول پیکر می شوید. این جاذبه مشابه ابتدا در پاتایا ، سپس در چیانگ مای و سرانجام در بانکوک بسیار محبوب بوده است. موزه سه بعدی در شهر پوکت با آن سه مورد ذکر شده در بالا ارتباطی ندارد.

داخل موزه پوکت Trickeye

این ساختمان قبلاً سینمای معروف مروارید اما عجیب و غریب ، سپس باشگاه سرگرمی Fantasia بود. موزه پوکت Trickeye در حال حاضر یک مکان بزرگ است که دارای 100 نقاشی بزرگ مختلف است که انواع صحنه های سرگرم کننده را به نمایش می گذارد که بازدید کنندگان باید با آنها تعامل داشته باشند.

پیاده روی یک پل صاف بر فراز ابرها ، سوار یک فرش پرنده ، در یک مسابقه تلویزیونی با مایک تایسون بجنگید یا از یک تمساح غول پیکر فرار کنید. سرگرم کننده و احمقانه است. هیچ محدودیتی در خلاقیت سلفی شما وجود ندارد. بازدید کنندگان اغلب در ابتدا خجالتی عمل می کنند ، اما وقتی صحنه های بعدی را در بسیاری از اتاقها کشف می کنند ، همیشه گریزان می شوند.

موزه پوکت Trickeye

اگر نمی دانید که در مقابل هر نقاشی قرار است چه کاری انجام دهید ، در هر دیوار عکسهایی وجود دارد که توصیف می کنند برای به حداکثر رساندن اثر چه باید بکنید. اگر به تنهایی می آمدید ، کارکنان خوشحال می شوند که با دوربین خود عکس های احمقانه ای را به شما نشان دهند. از طرف دیگر ، شما می توانید سه پایه خود را مانند من بیاورید ، بسیار سرگرم کننده است.به طور کلی ، کیفیت و اجرای نقاشی های موزه پوکت Trickeye به اندازه تصویر موزه بانکوک یا بانکوکیان موزه (Bangkokian Museum) چندان واقع بینانه نیست. در سمت راست ، آنها اشتباه نكردند كه صحنه ها را لاك كنند ، و از بازتابي براق كه معمولاً اثر را خراب مي كند ، مرتكب شدند. بازدید کنندگان موظف هستند کفش های خود را بردارند تا به نقاشی های کف آسیب نرسانند. آگاه باشید که برخی از پله ها به همین دلیل بسیار لغزنده هستند.

  • قیمت موزه پوکت Trickeye
  • مکان: شهر پوکت
  • آدرس: 130/1 Phang Nga Road، Soi Phang Nga 1، Talad Yai، Phuket 83000
  • باز: 9 صبح - 9 شب (آخرین پذیرش 8 عصر)
  • تلفن: 076 212 806
  • قیمت: 500 بات برای بزرگسالان ، 250 بات برای کودکان

قیمت کمی بالاست ، اما در یک روز بارانی بسیار عالی است ، به خصوص اگر بچه داشته باشید و در حال سپری کردن تور ارزان پوکت باشید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران