0/5 - (0امتیاز)
01 مهر 1398 ساعت :13:43 1795

معبد وات چالونگ(مشهورترین معبد تایلند)

بنا به گفته برخی منابع وات چالونگ ، بزرگترین ، مشهورترین و پر بازدیدترین معبد بودایی در پوکت در ابتدای قرن 19 ، 1837 ساخته شده است.بودای بزرگ پوکت در آن نزدیکی قرار دارد.

معابد در تایلند دوز فرهنگی و روز پرستش بسیاری از بودایی است.مهمترین و خیره کننده ترین معبد بودایی در این جزیره قطعاً وات چالونگ است. در این مجموعه عظیم چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد که برجسته ترین آن گرند پاگودا (Grand Pagoda)است. وات چالونگ در فاصله 8 کیلومتری شهر پوکت واقع شده است هر روز از ساعت 7 صبح 5 صبح باز می شود. بلندترین ساختمان وات چالونگ ، یک گنبد 60 متری (chedi) است دیوارها و سقف های معبد با نقاشی زیبایی تزئین شده است که مهمترین مراحل زندگی بودا را نشان می دهد. هر طبقه نیز مملو از مجسمه های بزرگ طلایی اهدا شده است. وات چالونگ در سه طبقه ساخته شده است ، در تراس طبقه بالا منظره پاناروما زیبا را در تمام زمین های معبد بدست آورید. معبد مرکزی جایی است که بیشتر مردم تایلند با ارائه گلهای نیلوفر آبی و اضافه کردن یک قطعه کوچک از کاغذ طلا به مجسمه راهب در داخل شایستگی خود را می بخشند.

آیا در وات چالونگ نوع لباس وجود دارد؟

از نظر تئوری ، شما باید شلوارهای بلند و بدون پیراهن بدون آستین روی زمین معبد بپوشید ، اما به نظر می رسد این نیاز متعلق به یک دوره گذشته است. نیازی به گفتن نیست که قبل از وارد شدن به هر ساختمان ، کفش خود را جدا کنید ، امیدوارم قبلاً این موضوع را بدانید دریایی از کفش که به طور تصادفی جلوی معبد رها می شود ، به هر حال آن را به شما یادآوری می کند.

در حالی که یک بار ، شما انفجارهای بلند ترقه را می شنوید که از ساخت و ساز شبیه به اجاق آجر می آیند. این راه دیگری برای کسب شایستگی است ، ظاهراً وقتی یکی از آرزوهای شما به حقیقت پیوست ، قدردانی خود را نشان می دهید. یک نفر ایستاده است تا ترقه های آتش را برای شما روشن کند ، بزرگترها بسیار ترسناک هستند اما عکس های سرگرم کننده می سازند در کنار معبد ، ده ها مغازه کوچک انواع سوغات و چیزهای توریستی را می فروشند. به طرز عجیبی ، مغازه هایی که اقدام به فروش اقلام مذهبی در خارج از زمین معبد می کنند ، در کنار دروازه ، شکل می گیرند.برای تور تایلند و تور پوکت کلیک نمائید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران