0/5 - (0امتیاز)
26 مرداد 1398 ساعت :07:40 2248

ساحل گونیو باتومی(مروارید کوچکی در سواحل گرجستان)

آب تمیز، شفاف،رنگ فیروزه ای دریای سیاه، دامنه های سرازیری به ساحل و پوشیده از جنگل، مزایای ساحل گونیو برای یک تعطیلات خانوادگی دلپذیر و آرامش بخش طراحی شده است.

حتی مردم محلی باتومی و تفلیس در آخر هفته به سواحل گونیو و روستاهای مجاور می روند و آنها را بهترین می دانند!مرواریدی در میان دریای سیاه! این نام جایگزین باتومی، یکی از بزرگترین مراکز توریستی در گرجستان است. باتومی یک شهر بندری است اما در عین حال میلیون ها گشت و گذار را نیز به خود جلب می کند. محبوبیت آن به ویژه در تابستان به اوج می رسد که دریا به رنگ نیلگون و صاف، با آبی گرم و مطبوع است. باتومی به بازدید کنندگان خود تجربه ای به یاد ماندنی از اقامتی دلنشین می بخشد. سواحل سنگی شما را با نیروی طبیعی خود انرژی می بخشد و از زیبایی صدف های دریایی که به راحتی در سنگ ها به خصوص پس از طوفان ها یافت می شود حیرت زده خواهید شد!به هر حال، باتومی تنها شهر گرجستان است که می توانید مسیرهای دوچرخه را در طول محدوده شهر پیدا کنید. در نزدیکی دریا یک بلوار جدید با بوتیک ها و کافه های زیادی پیدا خواهید کرد در حالی که در بلوار قدیمی می توانید با آرامش در سایه درختان غول پیکر استراحت کنید. همیشه در معرض انواع رویدادهای موسیقی هستید و همیشه می توانید از اقامت دلنشین خود در این منطقه، که از طریق تور باتومی میسر است، لذت ببرید.

آب و هوا

آب و هوای نیمه گرمسیری سواحل آدجارا، از جمله ساحل گونیو، با زمستان های مطلوب و تابستان های گرم، گردشگران را به این مکان زیبا می­کشاند. عطر شفابخش بیشه گیاه های اکالیپتوس واقع در کنار جاده بالاتر از ساحل گونیو، به ترکیبی از هوای دریایی و کوهستانی جلوه ای شفا­بخش و فوق العاده می دهد که برای  درمان بسیاری از بیماری های دستگاه های تنفسی، قلبی عروقی و عصبی موثر می­باشددر طول فصل گرم (از نیمه ژوئن تا اواسط سپتامبر) دمای آب در نزدیکی ساحل مطلوب و در حدود 25 درجه است. نسیم دریا می تواند گرما را به خوبی متعادل نماید.

چگونه به ساحل گونیو برویم؟

در میدان تفلیس در باتومی با فاصله کمی، اتوبوس هایی وجود دارند که به سارپی می­روند. از باتومی تا گونیو در حدود 15 کیلومتر فاصله است، این سفر در طی 15-20 دقیقه در طول بزرگراه عالی E70 طی خواهد شد. می توانید از تاکسی نیز برای رسیدن به این منطقه زیبا و حیرت انگیز با قیمت حدود 20 ژل استفاده کنید.

مسکن

برای یافتن مسکن در این منطقه مشکلی پیدا نخواهید کرد: یک هتل چهار ستاره، چند هتل سه ستاره و یک مهمانخانه در این منطقه وجود دارد. البته بهتر است محل اقامت مورد علاقه خود از طریق سایت از قبل رزرو نمایید. هزینه اقامت هتل از شبی 40 دلار و هزینه اقامت در  مهمانخانه ها  از شبی 6 دلار برای هر نفر شروع می­شود.در این منطقه مسکن را می توان در نزدیکی ساحل گونیو نیز اجاره کرد. شما منظره های زیبا، طلوع خورشید فراموش نشدنی و غروب خورشید را به زیبایی مشاهده خواهید نمود. برای سفر به این ساحل زیبا با امکانات کامل و قیمتی مناسب از طریق تور ارزان باتومی اقدام نمایید.

بهترین زمان سال برای سفر به سواحل باتومی

باتومی به دلیل قرار گرفتن در جنوب شرقی دریا در دریای سیاه، از آب و هوای نیمه گرمسیری بهره می برد. در مقایسه با بقیه گرجستان، آب و هوای باتومی حتی در زمستان بسیار گرمتر است.باتومی در زمستان می تواند سرد و بارانی باشد، اما شما دمای زیرصفر تفلیس یا جاده های پوشیده از برف شمال گرجستان را به ندرت خواهید دید. باتومی، اگر در زمستان در این کشور به مسافرت بپردازید، مکانی عالی را برای فرار از سرما ایجاد می کند. در حالی که در تابستان، که فصل تعطیلات است و مردم شهر و گردشگران نیز بیشتر در کنار سواحل به سر می­برند، فضایی پرانرژی و مهیج در این مناطق از جمله ساحل زیبای گونیو ایجاد می شود که می­توانید از آن لذت ببرید!محبوبیت باتومی به عنوان یک مقصد محبوب به هنگام تعطیلات ناشی از این واقعیت است که خط ساحلی در اینجا با سواحل پوشیده شده است. اگرچه سواحل باتومی غالبا دارای سنگریزه و سنگی هستند، اما هنوز هم  به خصوص در تابستان از بودن در آن ها لذت خواهید برد. فصل شنا در اغلب سواحل گرجستان ماه ژوئن آغاز می شود و تا پایان ماه سپتامبر ادامه می یابد، اگرچه برخی شناگران جسور حتی از ماه مه تا اکتبر که آب بسیار سرد است، از شنا کردن در این مناطق لذت می­برند!برای سفر به شهر زیبای باتومی با بهترین امکانات و بازدید از سواحل بی­نظیر آن از طریق تور لحظه آخری باتومی با ما همراه باشید!

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران