0/5 - (0امتیاز)
22 مرداد 1398 ساعت :07:58 2449

ساحل کواریاتی باتومی (معجزه طبیعت)

ساحل کواریتی در 15 کیلومتری دهکده باتومی قرار دارد و این دهکده خود بر روی تپه های نزدیک دریا واقع شده است.

ساحل کواریاتی باتومی Kvariati در 15 کیلومتری باتومی در دهکده کواریاتی بین گونیو و سرپی در میان کوهها واقع شده است. به همین دلیل است که می توانید یک کوکتل فوق العاده از هوای کوه و دریا احساس کنید. طول ساحل 1 کیلومتر است که با سنگریزه پوشانده شده است. سرگرمی ها و کافه های زیادی وجود دارد ، اما این مکان با دنیای زیر آب بسیار زیبا و بسیار زیبا که به دلیل آنچه مردم آنجا به غواصی مشغول هستند ، مشهور است. این تنها مکان در گرجستان است که یک مرکز غواصی در آن قرار دارد.دهکده باتومی محل مناسبی برای سپری کردن تعطیلات خانوادگی است. این ساحل زیبا و حیرت انگیز هتل های کوچک و مهمان پذیرهایی دارد که هر ساله پذیرای مهمانان و گردشگران بسیاری می­باشد.

هتل ها و محل های خصوصی

ساختمان هایی با قدمتی بیش از 5 الی 6 سال در این دهکده ساخته شده اند اما امروزه می­توان از هتل های کوچک و مهمان پذیرها استفاده کرد. این هتل ها بر روی کوه ها واقع شده اند که از پیش رزرو می شوند. مسافت آنها تا سطح دریا 100 متر است. برای اینکه مشکلی پیش نیاید، توصیه می کنیم هتل را رزور کنید. مسئولین هتل ها مسافران خود را به ساحل دریا می برند و برنامه های دیگری هم برای آنها دارند.  قیمت این هتل ها ارزان است اما با این وجود می توانید بسته به محلی که سکنی گزیدید، 3 تا 20 دقیقه پیاده روی کنید.قیمت مهمان پذیرها به ازای هر نفر، 15 دلار است، اما قیمت رزرو اتاق هتل 50 تا 60 دلار است و طبق دستور، تمام امکانات لازم را در اختیار مسافران قرار می دهد، از جمله این خدمات می توان به سرو صبحانه اشاره کرد. هرکسی در اتاق خود، آشپزخانه مخصوص دارد و پنجره اتاق آنها به سمت منظره زیبایی باز می شود و یا می توانند روی بالکن بروند و منظره را تماشا کنند. برای بازدید از این منطقه زیبا با امکانات کامل و قیمت مناسب، تور ارزان باتومی را ببینید.

آب و هوا و طبیعت این منطقه

ساحل کواریاتی باتومی، که سفر به آن از طریق تور باتومی امکان پذیر است، آب و هوای نیمه گرمسیری و طبیعتی بکر دارد. در تابستان دمای این ساحل 27 درجه سانتیگراد است و دمای آب به 25 درجه می رسد. مقدار رطوبت هوا بالاست. با وجود این رطوبت هوای دریا خیلی محسوس نیست. ساحل سنگ ریزه ای چندان طولانی نیست و نزدیک کوه هایی قرار دارد که پوشیده از گیاهان سرسبز است. سفر به این ساحل زیبا برای درمان بیماری های عروقی، عصبی و ژنتیکی توصیه می شود.این ساحل به دلیل جذابیت های طبیعی زیر آب مشهور است و یکی از زیباترین مناطق برای غواصی است. شنا در این منطقه بسیار دلپذیر است.

رستوران ها و کافه های  ساحل کواریاتی باتومی

کافه راکوشکبی (Rakushkebi) در این ساحل قرار دارد و مردم علاقه زیادی به آن دارند.  15 سال پیش، هنرمندی به نام نایتا آکا فریدا این کافه را ساخت که غذاهایی خوشمزه با قیمتی مقرون به صرفه دارد.

ساحل کواریاتی باتومی Kvariati

تفریحات ساحل  کواریاتی

-کواریاتی به دلیل قرار گرفتن در مجاورت قسمت های عمیق و جذاب دریا، در بین علاقه مندان به غواصی محبوب است. در قسمت جنوبی این ساحل، تنها مرکز غواصی در گرجستان، درست در کنار صخره ها قرار دارد. در اینجا می توانید در یک جلسه توجیهی شرکت کرده و سپس با دریافت تجهیزات و امکانات لازم، همچنین لباس غواصی مناسب، خود را در زیبایی های دریای سیاه غوطه ور کنید.

-در این ساحل می توانید ویرانه های قلعه باستانی گونیو را مشاهده کنید که از نظر گردشگران نیز محبوب است. اهمیت تاریخی و باستان شناسی آن به حدی است که حفاری ها در حال حاضر در این قسمت ممنوع است.حکایت بر این است که یکی از حواریون مسیح در آنجا دفن شده است، آنها می گویند که او پس از مرگ معلم خود به اینجا آمد و در اینجا بود که مدتها پیش تعالیم خود را موعظه کرد.

-در یک روز گرم، می توانید سفری به آبشار موهونستی داشته باشید، آب همیشه در آنجا بسیار خنک و سرد است. می توانید در رستوران محلی از غذاهای خوشمزه ای لذت ببرید، جایی که کالماچ به شما پیشنهاد می شود (ترجمه شده از زبان گرجی، کالماچ به معنای ماهی قزل آلا رودخانه است) یا یک غذای مخصوص سرآشپز را برای گردشگران تهیه کنید. سفر به این آبشار زیبا و شگفت انگیز تقریباً 40-50 دقیقه طول خواهد کشید.

-امکان خرید از ترکیه در این مکان فراهم است! فاصله این مکان تا مرز ترکیه در حدود ده دقیقه است (عبور از مرز را نیز در نظر بگیرید که حدود یک ساعت طول خواهد کشید). اگر هنوز می خواهید به نزدیکترین شهر ترکیه ترابزون بروید، مطمئناً انتخاب های خرید شما از نظر کیفیت و قیمت گسترده تر خواهند بود.

-اگر به طور ناگهانی بی حوصله شوید، باتومی تقریباً در گوشه و کنار است و تنها 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد، که در آن بسیاری از رستوران ها، کافه ها، یک پارک آبی و بسیاری از جاذبه های دیگر وجود دارد. تاکسی به مرکز شهر حدود 10 دلار هزینه دارد. اتوبوس ها و مینی بوس هایی نیز در این مکان مستقر هستند که می­توانند شما را به مرکز شهر برسانند.

برای بازدید از این ساحل زیبا و سایر جاذبه های باتومی گرجستان با تور لحظه آخری باتومی با ما همسفر شوید!

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران