0/5 - (0امتیاز)
06 شهریور 1398 ساعت :07:47 2349

 فروشگاه آنتیک باتومی(خرید،گردش،سوغاتی)

گرجستان از جمله کشورهای دارای فرهنگ غنی و سنتی است که علاوه بر تمام جاهای دیدنی خود، مراکز خرید سنتی ای دارد و درآن اجناس سنتی و عتیقه عرضه می شود. فروشگاه آنتیک باتومی از جمله این مراکز است که سوغاتی های بسیاری را از آن می توان تهیه کرد.

گرجستان از جمله کشورهای دارای فرهنگ غنی است، در موزه ملی طیف بسیار متنوعی از آثار نقاشی، اشیا باستانی و عتیقه، شواهدی از انسان های اولیه ساکن در منطقه اوراسیا، آثار مربوط به قرون وسطی، طلا و جواهرات دست ساز برجای مانده از دوران باستان، آثار مربوط به دوره قاجار و هخامنشی، آثار مربوط به دوران حکومت شوروی، هنرهای اسلامی، قطعات برجای مانده از جنگ جهانی دوم، آثار گرانبهایی از هنرمندان اروپای غربی، شرقی و روسیه، کتابهای نفیس قدیمی، ابزار آلات جنگی، فسیل انسانهای اولیه و بسیاری آثار هنری دیگر نگهداری می شود.اما علاوه بر دیدن چنین آثاری در موزه ملی گرجستان می توان آثار عتیقه را از بازارهای این شهر تهیه کرد.پس باید سری به باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان زد که مرکز خریدهای متعددی دارد.از جمله آنها می توان به مرکز خرید باتومی پلازا، باتومی مال، هوپا بازار، فروشگاه آرت گالری اشاره کرد.در سفر به گرجستان بسته به اینکه چه نوع خریدی می خواهید انجام شود، می توان از مراکز مختلفی دیدن کرد. مثلا مرکز خرید ایست پوینت، از آن پاساژهایی است که همه برندهای پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش، عطر و ادکلن در آن عرضه می شود. تفلیس مال هم از جمله این مراکز است که در آن انواع برندها عرضه می شود. بازار محلی پل خشک مثل جمعه بازار تهران است که وسایل تزئینی، قدیمی، دست دوم عرضه می شود. از این نظر تا حدی شبیه فروشگاه آنتیک باتومی است. تفلیس مال انتخاب اکثرا مسافران تور گرجستان در قفقاز جنوبی می باشدهمانند تمام پروژه های گروه راکن RAKEEN ، تفلیس مال دارای معماری نوآورانه( ترکیب محیط زیست سبز  با زیستگاه انسانی)می باشد مرکز خرید گالریا تفلیس دارای فروشگاه های زیادی است و این باعث تنوع و جذابیت این مرکز خرید شده است. همچنین از نظر جغرافیایی موقعیت خوبی در مرکز شهر دارد.برای اطلاع از مراکز خرید باتومی لینک زیر را دنبال کنید:

مراکز خرید ارزان در گرجستان

در بوتیک صنایع دستی اِستیا، سوغاتی‌های اصیل گرجی عرضه می شود. هوپا بازار یکی از مراکز خرید باتومی است و از بازار های سنتی است که شبیه به بازار تهران در آن همه چیز یافت می شود و لباس ها، لوازم آرایشی، کیف و کفش و مانند اینها عرضه می شود. اما در کنار تمام این مراکز خرید سنتی و مدرن علاوه بر بوتیک صنایع دستی اِستیا، می توان سری به فروشگاه آنتیک باتومی زد و سوغاتی‌های سنتی گرجستان را تهیه کرد. این فروشگاه بعد از کلیسای نیکلاس در خیابان پرناواز مپ واقع شده است.

 فروشگاه آنتیک باتومی:

یکی از فروشگاه هایی است که در آن بسیاری از آثار هنری و اشیاء قیمتی کشورهای گرجستان و روسیه با قیمت های مناسب در آن فروخته می شود. بسیاری از توریست هایی که با تور ارزان گرجستان به این منطقه سفر کرده اند از این مجموعه هم دیدن می کنند. انواع سکه ها، مدال ها، ظروف مختلف نقره ای، مجسمه ها و تندیس ها در این فروشگاه فروخته می شود. برخی از اشیاء قدیمی روسی که در این فروشگاه برای فروش گذاشته شده اند، قیمتی ارزان تر و نسبتا مناسب دارند. حتی کارت پستال هایی در اینجا پیدا می شود که متعلق به سال 1883می باشد.طلا، نقره، سنگ های قیمتی و جواهرات آنتیک را می توان از این بازار تهیه کرد، چون کیفیت فوق العاده و قیمت ارزانی دارند؛ تعداد زیادی از توریست ها از همه جای دنیا با تور گرجستان برای خرید نقره، طلا و جواهرات آنتیک به گرجستان می آیند. عتیقه جات و سوغاتی های دیگر را هم می توانید در اینجا پیداکنید. فرش های سنتی یکی دیگر اجناسی است که از این بازارهای سنتی می توانید پیدا کنید. آثار عتیقه  کشورهای اروپایی، مدیترانه و خاورمیانه هم در این مرکز عرضه می شود.انواع مجسمه های فلزی و چوبی، انواع ظروف سفالی، قاشق های تزئینی از جنس نقره، بشقاب های رنگارنگ با نقوشی از شهر تفلیس و کشور گرجستان، انواع خنجر و شمشیرهای تزئینی و عتیقه جات، زیور آلات دست ساز برنجی مثل  انگشتر،دستبند،دکمه و سنجاق سینه ، از جمله مواردی است که در چنین بازار سنتی ای یافت می شود و سوغات گرجستان محسوب می شود.

ساعات کاری و فعالیت فروشگاه آنتیک باتومی

 ساعت های کاری: 11 صبح الی 7 شب

نشانی و مشخصات محل فروشگاه

آدرس: گرجستان، باتومی 6010 ،خیابان پرناواز مپ 18

بسیاری از گردشگران ایرانی می توانند با تور لحظه آخری باتومی به باتومی سفر کرده و اگر به دنبال آثار عتیقه و سوغات سنتی گرجستان هستند از فروشگاه آنتیک باتومی خرید کنند.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران