0/5 - (0امتیاز)
04 آذر 1398 ساعت :18:14 1747

رستوران سابی کرنر پوکت( ساحل کاتا نوی)

رستوران سابی کرنر پوکت (Sabai Corner)یک رستوران مخفی تایلندی در پوکت در ساحل کاتا نوی پوکت (Kata Noi Beach) است.

رستوران سابی کرنر پوکت یک رستوران زیبا تایلندی در پوکت است که نه چندان دور از ساحل کاتا نوی پنهان شده است. فقط معدود مسافرینی آن را پیدا کرده و یا تلاش می کنند آن را پیدا کنند غذا رستوران سابی کرنر بدون استثنا خوب است ، وبا یافتن آن و کشف منظره پانورامای باشکوه در دریای مجاور رضایت زیادی را به دست خواهید آورد.

چگونه به رستوران سابی کرنر پوکت برسیم؟

اگر ماشین یا موتور اتومبیل خود را دارید ، پیدا کردن آن دشوار نیست زیرا جاده منتهی به آن دقیقاً در نزدیکی چشم انداز کارون پوکت(کارون ویو پوینت Karon Viewpoint) است.هنگام رانندگی در جنوب ، درست از نمای کارون به سمت راست بروید و تقریباً تمام راه را تا انتها طی کنید. در راه پایین ممکن است شما وسوسه شوید تا در رستوران پشت بام بهشت ​​متوقف شوید ، که بسیار خوب است ، اما امروز مقصد شما آن نیست. فقط پایین بروید شما همچنین در یک نوار سرگرمی رگی و یک بالکن پانوراما رانندگی خواهید کرد و مقصدی هم نیست. گذشته از آن نوار رگی ، خیابان کوچکی در سمت چپ جاده است که شما را به سمت رستوران مخفی Sabai Corner سوق می دهد.این رستوران دارای یک پارکینگ بزرگ ، یک فضای تحت پوشش و یک تراس بسیار بزرگ است.اگر می خواهید زمان لذت بردن از غروب خورشید را داشته باشید ، ساعت 5.30 بعد از ظهر بیائید.

چه چیزی سفارش دهم(تجربه یک مسافر تور پوکت)

ما مقداری غذای تایلندی سفارش دادیم و عالی بود. ما یک تام یوم گونگ قدیمی خوب داشتیم که کاملاً تند بود (250 بات) ، یک ماهی بخارپز با سس لیمو که خیلی خوب بود (490 بات) ، یک خرچنگ سرخ شده را با فلفل (480 بات). این منو طولانی و به خوبی نشان داده شده است بنابراین همه باید چیزی را برای لذت بردن از آنها پیدا کنند ، حتی غذای معروف رستوران به نام "سام تام" که 120 بات قیمت دارد.

آدرس: ساحل کاتا نوی پوکت جاده کوچک Karon View Point عبور کرده و تمام مسیر را به سمت پایین حرکت دهید

باز: 10 صبح - 10 شب

تلفن: 089 875 5525

منبع: تور ارزان تایلند

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران