0/5 - (0امتیاز)
25 آذر 1398 ساعت :10:44 1383

دیدگاه سنگ سیاه در پوکت جنوبی(Black Rock)

دیدگاه بلک راک (Black Rock) پوکت در کجاست؟

دیدگاه Black Rock ، در جنوب پوکت ، مدتی است برای مسافران تور پوکت شناخته شده است اما اگر با منطقه آشنایی نداشته باشید ، یکی از چالش برانگیزترین آنهاست. برای رسیدن به آنجا نیز نیاز به یک ماشین یا حتی بهتر موتورسیکلت دارید. شما باید در وضعیت جسمی مناسبی قرار داشته باشید زیرا این امر شامل پیاده روی شدید است.

چگونه به Black Rock برویم؟

برای پیدا کردن ورودی جاده خاکی منتهی به Black Rock Viewpoint ، ابتدا باید از کنار معروف " چشم انداز کارون پوکت(کارون ویو پوینت Karon Viewpoint) " در جنوب جزیره عبور کنید ، که آسان است زیرا همه حداقل یکبار به آنجا می روند. از منظر Karon ، رانندگی خود را به سمت ساحل نای هارن پوکت Nai Harn ادامه دهید و جاده دوم را در سمت راست خود و در جایی که گریزگاه Nui Beach us قرار دارد ، طی کنید. آن جاده خاکی را برای یک کیلومتر طی کنید تا وقتی به آن سنگ بزرگ سیاه با "Pa Hin Dum" که روی آن نوشته شده است برسید (Pa Hin Dum به معنی جنگل سنگ سیاه).

دوچرخه خود را در آنجا پارک کنید و شروع به کوهنوردی از مسیر تپه کوچک کنید که توسط یک علامت کوچک چوبی ضعیف نشان داده شده است (این علامت می تواند در هر زمان از بین برود ، توسط موریانه ها خورده شود). این صعود به طول 300 متر طول ، کمی شیب دار است اما پیگیری نسبتاً آسان است زیرا مسیر روز به روز گسترده تر می شود.از آنجا می توانید یک عکس دیدنی عالی در ساحل معروف Nai Harn و Promthep Cape و بسیاری از جزایر فراتر از آن را مشاهده کنید. شما ممکن است تنها نباشید زیرا اغلب عکاسان وجود دارند ، به خصوص در غروب آفتاب و هنگام طلوع آفتاب. اگر ظهر می روید مطمئن شوید که آب آورده اید ، اگر آسمان روشن باشد ، واقعا گرم و مرطوب است.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران