0/5 - (0امتیاز)
21 مهر 1398 ساعت :16:37 3665

بازار واکینگ استریت پوکت(جاده تالانگ)

بازار آخر هفته واکینگ استریت پوکت (Phuket Walking Street)توسط افراد محلی "لارد یای"(Lard Yai)نامیده می شود و اکنون محبوب ترین جاذبه در شهر پوکت است.

بازار خیابانی واکینگ استریت در آخر هفته یک موفقیت سریع بود و یک رویداد بسیار مورد نیاز را به بخش تاریخی شهر اضافه کرد. هر یکشنبه از ساعت 4 عصر تا 9 شب (و اغلب فراتر از آن) جاده Thalang آرام خود را به یک خیابان شلوغ تبدیل می کند.

Phuket Walking Street یکشنبه بازار

بازارهای شبانه برای شهر پوکت تازه نیست. بازار اصلی آخر هفته پوکت (Talad Tai Rod) که در حومه شهر نزدیک جشنواره مرکزی واقع شده است همیشه یک مقصد آخر هفته مرسوم بوده است. اما آنچه در آنجا وجود دارد ، به اندازه خیابان Walking Street Phuket سرگرم کننده و خلاق نیست (بازار آخر هفته بسیاری از پیراهن های کپی و شلوار جین ارزان را به فروش می رساند).همچنین در مرکز شهر پوکت ، Market Indy Market have ، مجاور مرکز خرید قرار دارد. ایندی بازار راه را برای این بازار خیابانی بسیار بزرگتر واقع در قلب خیابان تاریخی شهر پوکت هموار کرد: یک تجمع نوجوان با اجراهای خیابانی ، جایی که جوانان خلاق تایلندی می توانستند طرح های خود را ، انواع کالاهای شخصی و شیرینی های کوچک بفروشند.اما بازار آخر هفته واکینگ استریت پوکت Phuket Street Market مفهوم ایندی بازار را در یک سطح کاملاً جدید در جاده Thalang به ارمغان می آورد. این خیابان زیبا و قدیمی بسیار مفتخر است که اولین جاده در تمام جزیره عاری از هرکدام از کابل های برقی زشت است که معمولاً مانند یک کابل غول پیکر غیرقابل توصیف آویزان است.

چه چیزی را در بازار بخوریم؟

با شروع از جاده Thepkasattri و امتداد مسیر جاده پوکت ، کلیه خانه های Sino-Portugal در امتداد جاده Thalang با رنگ های در حال تغییر روشن می شوند که به خلق و خوی جشن می افزاید. از هر طرف و وسط این خیابان پر مشغله ، غذاها ، بستنی ها ، نوشیدنی هایی پیدا خواهید کرد. بازار فرصتی برای شماست که بتوانید یکی از غذاهای پوکت را امتحان کنید. تعداد زیادی وجود دارد؛ ممکن است کمی غریب باشد ، بنابراین اگر مطمئن نیستید غریزه خود را دنبال کنید. شما یک ترکیب خوب از شیرینی ها و میان وعده ها را پیدا خواهید کرد و به نظر می رسد که هر کس پیاده می رود ، چیزی برای دیدن آن پیدا کند. محلی ها نیز برای تهیه منزل مقداری غذا خریداری می کنند ، این کاری است که مردم در اینجا انجام می دهند. عجیب ترین چیز سالاد خرچنگ نعل اسب بود ، چیزی که برای شجاعان بود. خوب است اما می تواند طعم جدیدی از ماهی داشته باشد.

چه چیزی بخریم؟

میزان کالاهای موجود در بازار در تور ارزان پوکت بسیار حیرت انگیز است و بیشتر مغازه های کنار خیابان تجارت روزانه خود را روز یکشنبه ادامه می دهند و از تجدید محبوبیت در یک خیابان که معمولاً در آخر هفته خاموش است ، لذت می برند. پیراهن های سه تایی پیدا خواهید کرد که بیشتر در مورد پوکت ، حیوانات پر شده و پارچه و لوازم جانبی چاپ شده در حال حاضر بسیار محبوب است.

خرید در شهر پوکت

از برخی از اجراهای خیابانی ، موسیقی یا رقص لذت ببرید اما فراموش نکنید که برای زنده نگه داشتن مکان ، چیزی کمی بدهید. ما دیدیم که بسیاری از مردم از برخی از تفریح ​​ها لذت می برند یا حتی از خود عکس می گیرند و راه می روند ، بنابراین سخاوتمند باشید: برای شما پول کم است اما ممکن است برای هنرمندان جوان خیلی معنی داشته باشد

بازار خیابان پوکت هر یکشنبه از ساعت 4 عصر تا 10 شب در جاده Thalang ، درست در وسط شهر باز است. در تور تایلند خوش بگذره!

• مکان: جاده Thalang ، شهر پوکت

نظرات کاربران

• avatar
    مصطفی تبریزی کارآزموده فرد
    با درود به هموطنان و همزمان ،بهداشت هتل زیر صفر است ما از کرونا جان سالم بدر بردیم ولی گرفتار ساس و شپش شدیم از هتل خواستیم ملافه. و پتو را لااقل عوض کنن گفتن هر 5 روز عوض میشه.ما بالاخره برگشتیم ایران من و همسرم و دختر 3 ساله ام درگیر دکتر و سم پاشی خونه شدیم.من 10 بار استانبول رفته ام تا بحال همچین هتل ضعیفی ندیده بودم.
    ahmad
    من با کمی تحقیق و خواندن نظرات کاربران سایتهای ایرانی در ذهنم با کمی تعجب رفتم که امکان داشته باشه هتل خوبی نباشه ولی وقتی به هتل رسیدم کاملا باز تعجب کردم کارمند هتل یک ایرانی بود که ما رو کاملا راهنمایی میکرد اتاق ها هم تمیز و کاملا با عکسهایی که در سایت ها بود مطابقت میکرد آدرس سر راستی داشت و نزدیک مکان های دیدنی بوود سه شب اقامت در این هتل لذت سفر رو بیشتر کرد صبحانه هتل هم واقعا خوب و متنوع بود تست pcr رو در هتل دادیم با 150 لیر در حالی که لیدر میگفت 250 لیر در موقع اقامت کلید هتل شکست و کارمند هتل با تمام احترام کلید رو بدون حتی یک ابر جریمه عوض کرد این هتل برای افرادی که دنبال یک هتل با کیفیت و ارزان قیمت هستن واقعا عالیه
  • avatar
    فرهاد

این هتل بسیار بسیار بد هست آسانسور نداره ،چهارطبقه باید بارتو کول کنی بری بالا خیلی اتاقهاش کوچیکه

لیلا
    این هتل یکی از بدترین هتل هایی بود که توی عمرم رفتم .هتل 3ستاره رفتن توی استانبول اشتباه محضه