0/5 - (0امتیاز)
17 آذر 1398 ساعت :13:17 1557

بازار شناور پوکت(Phuket Floating Market)

بازار شناور پوکت تلاش پوکت برای بازآفرینی موفقیت بزرگی شبیه بازارهای شناور در پاتایا است ، اما پس از چند ماه به نظر می رسد که موفقیت بدست نیاورده است.

به نظر می رسید که ایده اولیه ساخت بازار شناور پوکت(Phuket Floating Market) درست است زیرا کلمات "بازار شناور" برای مسافران و افراد محلی آشنا است ، حتی اگر در بیشتر موارد ، بخش "شناور" از این بازارها به دوازده قایق کاهش یابد.

بازار شناور پوکت در Kathu ، نه چندان دور از ساحل پاتونگ(Patong)واقع شده است. این بازار بزرگ است و با طراحی و شلوغی و موفقیت در ذهن شما طراحی شده است و پارکینگ جلوی ایده آل از انتظارات به شما می دهد. متأسفانه این اتفاق نیفتاد ... هنوز صدها مغازه خالی مانده است (ظاهرا 288 مغازه) و مکان به نظر می رسد یک انبار بزرگ متروکه ، که تعجب آور است از آنجا که بسیار نزدیک به ساحل پاتونگ است انتخاب خوبی از مکان بود. شاید موفقیت بازار جدید شبانه چیلوا پوکت ارتباطی با آن داشته باشد و این واقعیت است که شما حتی نمی توانید بازار شناور پوکت را پیدا کنید ، زیرا هیچ علامتی وجود ندارد که به آن در جاده اشاره کند.تا مسافران تور پوکت آنرا پیدا کنند.

معدود مغازه هایی که در واقع فعالیت می کنند بیشتر مغازه های کافی شاپ و غرفه های مواد غذایی ، برخی از مغازه های مد لباس ، لوازم جانبی و سوغات هستند که برخی پیراهن های غیرقابل اجتناب از "I Love Phuket" را می فروشند. برای گردش در بازار می توانید قایقهای کوچک را اجاره کنید که نوجوانان محلی به نظر می رسد از اینها لذت می برند.در کل ، بهتر است فعلاً این را از دست داده و به بازار شبانه چیلوا پوکت(محل فروشندگان نوجوان)در ورودی شهر پوکت بروید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران