0/5 - (0امتیاز)
15 بهمن 1398 ساعت :11:45 943

 جذابیت ها و دیدنی های ساحل آناواتونا

ساحل آناواتونا( Unawatuna ) در سریلانکا یکی از مناطق معروف این کشور محسوب می شود طوری که گردشگران در تعطیلات دوست دارند وقت خود را در قسمت جنوبی سریلانکا بگذرانند.

سواحل افسانه ای و زیبای سریلانکا در این قسمت واقع شده است.  با حدود یک ساعت پیاده روی از  مرکز شهر کلمبو، می توانید به این ساحل زیبا برسید که منطقه ای عالی و خوش آب و هوا برای چند روز اقامت و استراحت برای گذراندن تعطیلات خانوادگی است. خود این شهر کوچک است، مراکز خرید بسیاری دارد. همچنین  می توانید سری هم به مهمانخانه ها، رستوران هایی سنتی و مدرن بزنید.

این شهر دارای مراکز مختلفی است که به راحتی می توانید به گشت و گذار بپردازید. برای آشنایی بیشتر و دانستن امکانات و فعالیت های سرگرم کننده این ساحل می توانید این مقاله را بخوانید که قطعا برای گردشگران تور ارزان سریلانکا راهنمای خوبی خواهد بود

 ساحل اونواتونا

 ساحل اونواتونا از محبوب ترین مناطق گردشگری برای گردشگران و افراد محلی است. این سواحل زیبا که دامن خود را در امتداد دریا کشیده اند، فرصت مغتنمی را برای شنا فراهم می کند و سایه بان ها و آفتاب گیرهایی در پهنای این سواحل به چشم می خورد که به گردشگران اجاره داده می شود. در انتهای غربی ساحل،  صخره ها و پله هایی وجود دارد که  به یک تپه کوچک منتهی می شوند وبا کمی پیاده روی می توانید به  مجسمه پاگودا  برسید که مشرف به دریاست. این یک پیاده روی خوبی است و لحظاتی زیبا را خلق می کند همچنان که   منظره ای زیبا از ساحل را پیش چشم دارید.

 ساحل اونواتونا یکی از بزرگترین مکانهای توریستی در سریلانکا است و ساحلی دوست داشتنی به شکل موز است که با شن و ماسه طلایی فرش شده و در کناردریای فیروزه ای  خودنمایی می کند که توسط نخلستان های سبز احاطه شده است! این ساحل در بین گردشگران  بسیار محبوب  است و دربخشی از ساحل   آفتابگیرها جای خوش کرده اند. بعد از ظهرها، خانواده های سریلانکایی برای لذت بردن از   شنا  آنهم زیر نور آفتاب به ساحل می آیند. به شما گردشگران تور سریلانکا پیشنهاد می کنیم، حتما تنی به آب بزنید. ساحل اونواتونا بهشت پنهان است و  در سال 2004 توسط سونامی ویران شد، اما فورا بازسازی شد و بسیاری از ملاکان، هتل ها و رستوران های خود را با ماسه واقعی بازسازی کردند.  به همین دلیل نیمی از ساحل از بین رفته است  و در حقیقت ماسه زیادی برای بازی کردن وجود ندارد. در پشت ساحل، در میان درختان نخل، مرکز اونواتونا  واقع شده است. در اصل خیابانی پر از رستوران ها و مغازه های کوچک خوب است که سوغاتی،  لباس، آب، جواهرات و غیره می فروشند. این سوغاتی های سنتی چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

در کجا اقامت گزینیم؟

در اونواتونا، گزینه های بسیاری برای اقامت وجود دارد که متناسب با شرایط هر کسی، قابل انتخاب است و هزینه های مختلفی دارد. در ادامه مقاله چند گزینه را برای اقامت در اطراف این ساحل زیبا در تور لحظه آخری سریلانکا معرفی می کنیم:        

  مهمانخانه های کوچک و لوکسی در این منطقه به سبک دوره استمعاری ساخته شده است اما  اتاق های آن به  سبک مدرن تزئین شده  و در آن استخر زیبایی در نظر گرفته شده  و محوطه باغ آن بسیار دوست داشتنی است. در این مهمانخانه ها ترکیبی جالب از غذاهای تایلندی،  سریلانکایی و غذاهای غربی سرو می شود.  ساحل اونواتونا، رستوران های متعددی دارد و سرشار از سکوت و آرامش است و فقط با کمی پیاده روی می توانید بدانجا برسید

هتل گلوریا گراند اونواتونا      

این هتل با نام تجاری جدید نزدیک به ساحل اونواتونا  ساخته شده است  اما هنوز کمی از خیابان اصلی شهر شلوغ فاصله دارد. بنابراین می توانید  شبی آرام و دور از هیاهوی شهر را سپری کنید و همچنان در نزدیکی ساحل باشید.

هتل کینگ فیشر

اگر می خواهید در ساحل  اقامت کنید ظاهرا این هتل  با خدمات و موقعیت عالی بسیار مناسب است. استخر ندارد اما دریا درست در خارج از اتاق هتل شما است. هر اتاق دارای بالکن با چشم اندازی بسیار عالی است. توصیه می کنیم فرصت را از دست ندهید.   

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    رزا
    هتل با کیفیتی هست البته به نسبت هتل های دیگه تو تو کشور های دیگه کیفیتش پایینتره جون من دبی هم همین هتل رفتم اما به طور مورد تایید هست
  • avatar
    پژمان
    من پارسال از آژانس شهرفرنگ تور استانبول گرفتم به من هتل مرکور رو معرفی کردن قیمت هتل مناسب هست . هتل فوق العاده خوبی هست و به همه پیشنهاد میکنم