0/5 - (0امتیاز)
05 فروردین 1400 ساعت :09:44 1258

کوه لانتا تایلند کجاست؟(قسمت 3)

بهترین سواحل کوه لانتا،ترجیح می دهید ابتدا به کدام یک سر بزنید؟

سواحل کوه لانتا چقدر عالی هستند.به طور کلی ایده این است که ، هرچه جنوب در امتداد ساحل غربی بروید ، سواحل زیبا تر و کم شلوغ تر هستند. اشتباه نکنید ، همه آنها زیبا هستند اما بیشتر به سمت جنوب بروید.

نکته ای که باید هنگام بازدید از کوه لانتا و همچنین بسیاری از مکانهای دیگر تور تایلند به خاطر داشته باشید ، جلوگیری از جزر و مد است. کف دریا در اطراف ساحل بسیار مسطح است و هنگامی که جزر و مد کم است ، این بدان معنی است که آب زیادی برای شنا کردن ، مرجان ها و صخره های در معرض و آب های بسیار کم عمق وجود دارد. زمان جزر و مد روزانه تغییر می کند بنابراین قبل از رفتن به ساحل باید جداول جزر و مد را به صورت آنلاین بررسی کنید. با توجه به این موضوع ، بهترین سواحل کوه لانتا در اینجا قرار دارد:

  • ساحل Nui Bay ساحلی بسیار کوچک است که در انتهای آن ماسه نرم و میله ای کوچک قرار دارد. مکانی مناسب برای وانمود کردن اینکه شما تنها انسانی در این جزیره هستید. معمولاً اینجا جایی است که برای جشن عروسی پاکت در کوه لانتا انتخاب می شود.
  • خلیج کانتیانگ در جنوب جزیره کمی ساحل بزرگتر است ، به ندرت شلوغ است ، دارای انواع رستوران ها و بارهای کنار ساحل است. این مکان بسیار خیره کننده و دیدنی است. کوکتل را در Why Not Bar سفارش دهید که بسیار خنک است و موسیقی زنده دارد ، نمی توانید از این کار اشتباه کنید.
  • ساحل Klong Nin دقیقاً زیر ساحل Long است ، در مرکز ساحل غربی کوه لانتا است. مکانی مناسب برای غروب آفتاب و شنای شگفت انگیز. شن و ماسه بسیار خوبی است و تعداد زیادی از سنگها وجود ندارد. به موهیتو علاقه دارید؟ سعی کنید Majestic Bar را امتحان کنید. نه تنها مکان عالی برای لذت بردن از ساحل و غروب خورشید ، بلکه محل اقامت خود را در کوه لانتا انتخاب کنید .
  • لانگ بیچ بزرگترین و سرزنده ترین ساحل کوه لانتا است. همچنین مکانی عالی برای تماشای غروب خورشید است. این ساحل بسیار زیبا و دلپذیری است.
  • ساحل بامبو خیره کننده است. شن و ماسه آن کاملاً سفید و آب کاملاً آبی است ، ترکیبی مناسب برای عکس های شگفت انگیز ، بدون ذکر منظره صخره ای اطراف آن. در آنجا ممکن است در نهایت خودتان باشید. نمی توانید شکایت کنید این خلیج از جاده نیز زیباست ، درست قبل از رسیدن به آنجا ، از شمال می آیید ، در نهایت مایل به توقف و گرفتن عکس از آن خواهید بود. سفارش نوشیدنی یا صرف غذا در رستوران های آنجا بسیار خوب است.
  • ساحل Klong Dao بسیار شبیه لانگ بیچ است ، گزینه های  زیادی برای اقامت در آنجا وجود دارد ، بنابراین اگر به دنبال نسخه خنک تر لانگ بیچ هستید ، این نیز گزینه خوبی است.
  • ساحل Klong Kong دارای شن و ماسه طولانی است ، این ساحل زیبا و آرامش بخشی است. این نیز جایی است که بیشتر مهمانی ها در جزیره اتفاق می افتد. برای دیدن زندگی شبانه کوه لانتا به آنجا بروید.
  • ساحل Twin Bay در ساحل شمال غربی جزیره است و همه به خصوص این را دوست دارند که در مورد ساحل زیاد صحبت نمی شود. من فکر می کنم این ساحل بسیار زیبا ، با کشش بسیار گسترده و ماسه سفید است. شماعاشق تماشای مردم در حال بالا رفتن و پایین رفتن ، ورزش کردن در آنجا می شوید و همچنین دوست دارید بسیاری از مردم محلی را که در زیر سایه درختان کاج زیبا در انتهای شمالی آن قرار می گیرند ، ببینید.

همچنین از پارک ملی کوه لانتا دیدن کنید

اگر به طبیعت ، پیاده روی ، سرسبزی ، حیات وحش ، میمون و دوز اضافی ساحل علاقه دارید ، جایی است که می خواهید بروید. در جنوبی ترین انتهای کوه لانتا ، پارک ملی قرار دارد و شما باید هزینه ورودی 200 THB را به علاوه 20 THB برای پارکینگ اسکوتر خود پرداخت کنید. خود را برای یک مسیر طبیعت زیبا ، کاملاً طولانی ، درختان ، چشم انداز شگفت انگیز ، فانوس دریایی زیبا ، میمون های کوچک [لطفا به آنها غذا ندهید ، از داشتن غذا در دستان خود جلوگیری کنید و کیف خود را بسته نگه دارید] ، سواحل خالی و درختان نارگیل آماده کنید. بازدید از پارک ملی کاری است که باید در کوه لانتا در تور پوکت انجام شود

کوه لانتا تایلند کجاست؟(قسمت 3)

سفر با کشتی یا کایاک ؟

به دنبال استراحت از ساحل هستید؟ یک سفر دریایی یا کایاک سواری در حرا کوه کوه لانتا در قسمت شرقی جزیره چگونه است؟ تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به اسکله Tung Yee Peng بروید. افراد محلی با قایق های طویل و کایاک وجود خواهد داشت ، شما می توانید یکی را انتخاب کنید یا. اگر پارو کایاک را انتخاب کنید باید یک راهنما نیز استخدام کنید و همچنین می توانید در جنگل گم شوید. این قطعاً فعالیت متفاوتی در جزیره است و شما نمی بینید بسیاری از افراد در مورد تجربه حرا با لیست خود در مورد کارهایی که در کوه لانتا انجام می دهند صحبت کنند.

گذر از میان جریان های آرام و احاطه شده توسط برخی از ریشه های درختان حرا به ظاهر دیوانه وار ، بسیار عجیب و غریب ، مشاهده پرندگان مختلف ، زندگی دریایی ، میمون ها و موارد دیگر بسیار زیبا است. این یک روش عالی برای حمایت از جامعه محلی است. دوست دارید یک سفر با قایق حرا به دنبال بازدید از مزرعه نارگیل و یک وعده غذایی سنتی تایلندی داشته باشید؟ قسمت دیگری از جزیره را کشف کنید.اما اگر به هر دلیلی نمی خواهید پول خود را خرج کنید ، می توانید در اطراف راهروی چوبی قدم بزنید و تا حدی به جنگل بروید ، این یک روش خوب برای دیدن آن است.

مرتبط: 

کوه لانتا تایلند کجاست؟(قسمت 1) 

کوه لانتا تایلند کجاست؟(قسمت 2)

کوه لانتا تایلند کجاست؟(قسمت 4)

 

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران