0/5 - (0امتیاز)
21 بهمن 1398 ساعت :12:44 1087

ایمنی بهداشت و قوانین محلی تایلند

در سفر به تایلند در مناطق کمتر توریستی این اطلاعات بدرد شما میخورد.

ایمنی

مناطق توریستی مشهور در تایلند ممکن است هدف حملات تروریستی باشد. مقامات تایلند در مورد بمب گذاری های احتمالی در تاریخ یا تعطیلات نمادین هشدار داده اند. نسبت به تهدیدات احتمالی هوشیار باشید. هشدارهای رسمی را جدی بگیرید و توصیه های مقامات محلی را دنبال کنید.وضعیت امنیتی در تایلند می تواند غیرقابل پیش بینی باشد. اعتراضات به خشونت تبدیل شده و باعث کشته و زخمی شدن است. از تجمعات عمومی خودداری کنید. هشدارهای رسمی را جدی بگیرید و توصیه های مقامات محلی را دنبال کنید.مناطق مرزی در نزدیکی کامبوج ، میانمار و مالزی به دلیل خشونت ، درگیری مسلحانه و مین های زمینی خطرناک هستند. توجه زیادی به امنیت شخصی خود داشته باشید.به 4 استان جنوبی جنوبی مرز تایلند و مالزی سفر نکنید: یلا ، پاتانی ، ناراتیوات و سونگخلا. این مناطق خشونت و بمب گذاری های مکرر را تجربه می کنند. اگر آنجا هستید ، فکر برای ترک کنید. ، تعرض ، سرقت و نوشیدن نوشیدنی مسموم می تواند برای گردشگران تور تایلند اتفاق بیفتد. هرگز نوشیدنی خود را بدون مراقبت نگذارید. با مهمانی ، در بارها ، کلوپ های شبانه و تاکسی ها به افرادی اعتماد نکنید.

سلامتی

تایلند مواردی از تاج ویروس را تأیید کرده است. انتظار افزایش غربالگری سلامت در نقاط ورودی ، از جمله مرزهای زمینی و فرودگاهها را دارید. اگر علائم تب دارید قرنطینه می شوید. اگر علائم بیماری تنفسی دارید ، قبل از سفر با پزشک خود تماس بگیرید.مسافران به دلیل حمل داروی خریداری شده در داروخانه تایلندی و بدون نسخه دستگیر شده اند. قبل از خرید دارو مشاوره پزشکی دریافت کنید.بیماری های ناشی از حشرات شامل مالاریا ، ویروس زیکا ، دنگ ، چیکونگونیا ، آنسفالیت ژاپنی و فیلاریازیس است. از دافع حشرات استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که محل اقامت شما تا حد امکان ضد حشره است. حیوانات در مناطقی از تایلند می توانند هاری را حمل کنند. هرگز به میمون ها غذا ندهید ، پت یا اذیت نکنید. اگر توسط یک سگ ، میمون یا حیوان دیگر گزدیده یا خراشیده اید ، سریعاً معالجه کنید.تایلند از آلودگی هوا بسیار زیاد است. آلودگی هوا می تواند شرایط برونشی ، سینوس یا آسم را بدتر کند. سطح کیفیت هوا را در فهرست کیفیت جهانی هوا بررسی کنید.گردشگری پزشکی رایج است. از تخفیف و تأسیسات پزشکی قطعی خودداری کنید. استانداردهای آنها می تواند ضعیف باشد. ارائه دهندگان خدمات پزشکی تحقیق کنید و با احتیاط انتخاب کنید.

قوانین محلی

مجازات جرایم مواد مخدر شدید است. آنها شامل مجازات اعدام هستند.جادوگری تجاری غیرقانونی است. سیگارهای الکترونیکی ، باراکو ، بخارسازها و پر کردن مجدد غیرقانونی است. استعمال سیگار در بعضی از سواحل غیرقانونی است. سفر بدون داشتن شناسنامه غیرقانونی است.مجازاتهای نقض قانون می تواند برای هر کس زیر 18 سال اعمال شود. مجازات برای کودکان می تواند شامل بازداشت در زندان نوجوان یا بزرگسال باشد.تایلند مجازات اعدام را به دلیل جرایم جدی از جمله قتل ، اقدام به قتل و تجاوز به عنف مجازات كرده است. جنایات علیه دولت و جرائم علیه سلطنت نیز می تواند مجازات اعدام را به خود جلب کند. مواظب باشید که باعث ایجاد تخلف در مورد سلطنت نشوید ، از جمله در رسانه های اجتماعی.

مسافرت رفتن

گردشگران استرالیا می توانند تا 30 روز معافیت ویزا دریافت کنند. در شرایط دیگر ، قبل از سفر باید درخواست ویزا دهید.اگر ویزای خود را بیش از حد اضافه کنید ، قبل از عزیمت باید جریمه بپردازید. همچنین ممکن است شما دستگیر ، محاکمه ، زندانی و تبعید شوید.استانداردهای ایمنی برای فعالیتهای ماجراجویی ممکن است کافی نباشد. مطمئن شوید که از بیمه سفر کافی برخوردار هستید. همیشه بر تجهیزات ایمنی و اصرار خود استفاده کنید.تایلند یکی از بالاترین نرخ مرگ و میر مربوط به ترافیک در جهان است. در طول تعطیلات مراقب باشید. نوشیدنی و رانندگی نکنید.موتورسواران بیشتر در معرض خطر هستند. در صورت تصادف ، پلیس ممکن است شما را بازداشت کند. اگر موتور سیکلت استخدام می کنید ، حتماً دارای مجوز معتبر و بیمه موتور سیکلت باشید. همیشه کلاه ایمنی بپوشید.

سخن نهایی:

بهترین مکانها برای سفر به کشور تایلند که دارای امکانات توریستی و امنیت بالا است شامل تور پوکت و تور پاتایا و پایتخت آن تور بانکوک است.البته اخیر کرابی و جزیره فی فی و جزیره سامویی نیز استاندار بالایی دریافت نموده است و حتما از این مکانها بازدید کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران