0/5 - (0امتیاز)
02 فروردین 1400 ساعت :23:21 1506

کوه لانتا تایلند کجاست؟(قسمت 1)

برای یک سفر باورنکردنی در کوه لانتا چه کاری باید انجام دهید [هتل ها و نکات سفر]

همه آرزو دارند که به تور تایلند سفر کنند و همه فرهنگ غنی ، غذاهای خوشمزه ، معابد شگفت انگیز خود را کشف کنند ، اما خیلی ها جزایر تایلند دوست دارند. این نوع جزایر را که فقط در فیلم ها یا کارت پستال ها می بینیم. خوب ، من خبرهای خوبی برای شما دارم ، جزیره کوه لانتا یکی از آنهاست.

کوه لانتا بسیار آرام است ، مردم محلی بسیار صمیمی هستند و با این وجود به جز مهمانی های دیوانه ، چیزهای زیادی برای شما ارائه می دهد ، زیرا در زندگی شبانه کوه لانتا واقعاً آنها را نخواهید دید. اگرچه این جزیره در حال رشد و بازدید بیشتر و بیشتر گردشگران است ، اما هنوز هم زیبا و ساکت باقی مانده است ، شاید به دلیل بزرگی آن که به گسترش مردم در اطراف کمک می کند.پس از ورود به این جزیره ، با بهترین غروب خورشید ، گزینه های زیادی برای اقامت ، سواحل زیبا و خالی ، یک فضای عالی ، کوه های سرسبز و رستوران های جالب برخورد خواهید کرد. تبدیل آن به مقصدی مناسب برای تعطیلات جزیره برای شما. خوب بیایید از تور پوکت اینبار شروع نکنیم؟

کوه لانتا تایلند کجاست؟(قسمت 1)

چه مدت اقامت در کوه لانتا ، تایلند

اطمینان حاصل کنید که 3 روز از برنامه سفر خود را صرف کنید تا از لیست عالی کارهایی که در کوه لانتا برای شما آماده کرده ام ، استفاده کنید. اگر می توانید بیشتر بمانید ، حتی بهتر ، بنابراین می توانید در تمام گوشه و کنار جزیره گشت و گذار کنید و بهترین چیزهای ارائه شده را ببینید.به یاد داشته باشید که سفر از یک جزیره به جزیره دیگر در تایلند به زمان و کمی صبر نیاز دارد و با این کار معمولاً حداقل نیمی از روز خود را از دست می دهید.

بهترین زمان برای بازدید از کوه لانتا ، تایلند

کوه لانتا در ساحل جنوب غربی تایلند و در کنار دریای آندامان واقع شده است. این استان به استان کرابی تعلق دارد و درست مانند کوه فی فی ، آئو نانگ ، ساحل رایلی یا حتی کوه لیپه ، تقریباً 2 فصل در طول سال دارد.

هوای کوه لانتا یا گرم و خشک است یا گرم و بارانی. فصل خشک ، فصل شلوغ در نظر گرفته می شود و فصل بارانی ، فصل کم تردد است. بیشترین بارندگی ها معمولاً از ژوئن تا اکتبر است ، گاهی اوقات ممکن است از آوریل تا دسامبر بارندگی رخ دهد. در این فصل بسیاری از مغازه ها در این جزیره بسته هستند و راه دشواری برای حمل و نقل سخت تر خواهد بود.

بنابراین پاسخی که به دنبال آن هستید این است که ، از دسامبر تا آوریل بهترین زمان برای بازدید از کوه لانتا و تعطیلات فراموش نشدنی ساحل است. دما در هوا و آب در حدود 30 درجه سانتیگراد خواهد بود.

برای یک سفر باورنکردنی در کوه لانتا چه کاری باید انجام دهید [هتل ها و نکات سفر]

چگونه به کوه لانتا برویم؟

راه های زیادی برای رسیدن به کوه لانتا وجود دارد ، همه اینها به مکانی که از آنجا سفر می کنید بستگی دارد ، بنابراین برای اینکه این کار را برای شما آسان تر کنیم ، یک راهنمای سریع در مورد نحوه سفر به کوه لانتا آماده کرده ایم. اولین چیزی که باید بدانید این است که لانتا به دو جزیره کوه لانتا کوچک (Koh Lanta Noi Koh Lanta) و کوه لانتا بزرگ (Koh Lanta Yai) تقسیم شده است که همه سواحل و هتل ها در آن هستند.

رسیدن به کوه لانتا با ماشین یا کشتی امکان پذیر است ، بنابراین بسته به نقطه عزیمت می توانید از طریق جاده یا دریا سفر کنید. کشتی ها و قایق های تندرو به کوه لانتا در اسکله سالادان توقف می کنند و از آنجا می توانید با تاکسی یا توک توک به محل اقامت خود بروید. اگر با جاده (اتومبیل یا وانت) سفر می کنید ، با یک کشتی اتومبیل از سرزمین اصلی تایلند خارج می شوید ، از طریق Lanta Noi رانندگی می کنید ، سپس از پلی به Lanta Yai عبور می کنید و به اسکله کوه لانتا می رسید.

در هنگام برنامه ریزی سفر خود به کوه لانتا به خاطر داشته باشید که کرابی مرکز خوبی برای مسافرانی است که از مناطق مختلف تایلند می آیند. می توانید از بانکوک ، چیانگ مای و حتی کوه سامویی به فرودگاه کرابی پرواز کنید و از آنجا یک ون یا کشتی به کوه لانتا برسانید.

مسافرت از فرودگاه کرابی به کوه لانتا آسان است ، می توانید این کار را با وانت انجام دهید یا با گرفتن تاکسی از فرودگاه به اسکله و پس از آن کشتی. اگر تصمیم دارید با وانت از کرابی به کوه لانتا سفر کنید ، 2 ساعت طول می کشد و قیمت آن در حدود 400 بات است. گزینه دیگر تهیه تاکسی از فرودگاه به اسکله Klong Jirad و از آنجا با کشتی به کوه لانتا است. سفر با کشتی تنها 1 ساعت طول می کشد و هزینه آن تا 1000 بات است.

کوه لانتا تایلند کجاست؟(قسمت 1)

اگر از تور پوکت ، کوه فی فی یا کوه لیپه سفر می کنید ، یک قایق تندرو یا کشتی به کوه لانتا بهترین گزینه است. در طول فصل پرشکوه ، هر روز چند خروج انجام می شود ، حتی اگر توصیه می شود حداقل یک روز قبل کشتی خود را به کوه لانتا رزرو کنید. اگر از کوه فنگان ، کوه سامویی یا کوه تائو سفر می کنید ، باید کشتی + ون را ترکیب کنید. خبر خوب این است که می توانید همه بلیط ها را بصورت آنلاین خریداری کنید یا اگر ترجیح می دهید از پذیرش هتل خود سوال کنید. همیشه مقایسه قیمت ها ، مسیرها و زمان سفر خوب است.

مرتبط: 

کوه لانتا تایلند کجاست؟(قسمت 2) 

کوه لانتا تایلند کجاست؟(قسمت 3) 

کوه لانتا تایلند کجاست؟(قسمت 4)

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران