0/5 - (0امتیاز)
25 فروردین 1399 ساعت :12:55 994

پارک ملی پنانگ (یادگار انسان های اولیه!)

پارک ملی پنانگ (penang national park) یکی از مکان های دیدنی مالزی و یکی از پارک های زیبا در کشور است.

پارک ملی پنانگ کوچکترین پارک ملی مالزی است و گردشگران می توانند روز خود را با انواع فعالیت ها از جمله پیاده روی در جنگل، ماهیگیری و آفتاب گرفتن در سواحل آرام و استراحت در ماسه های طلایی ساحل پر کنند. جدا از این موارد، جاذبه های دیگری نیز در این پارک وجود دارد که همه گردشگرانی که به این پارک می آیند می توانند از آن استفاده کنند. این پارک بسیار کوچکتر از منطقه توریستی Tanen Negara، یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی مالزی است. پارک ملی در گوشه شمال غربی جزیره پنانگ واقع شده است. همراه با تور لحظه آخری مالزی می توانید به این پارک زیبا سفر کنید. برای آگاهی از امکانات این پارک زیبا و دیدنی با توریاب همراه باشید...

شواهد باستان شناسی حاکی از آن است که قدمت پنانگ به دوران انسان های اولیه می رسد و بقایای انسان در این منطقه یافت شده است. آثار باستانی نشان می دهند که این منطقه در گذشته های دور مسکونی بوده است. در سال 1845، کتیبه ای در منطقه یافت شد و توسط باستان شناسان و محققان مورد بررسی قرار گرفت. به گفته مورخان جزیره پنانگ، اصطلاح جزیره پنانگ برای اولین بار توسط دریانوردان چینی سلسله مینگ در قرن 15 استفاده شده است. محققان بر این باورند که مردی به نام کاپیتان فرانسیس نور اولین بار در سال 1786 در جزیره پنانگ پیاده شد. بنابراین تاریخ مدرن پنانگ در سال 1786 آغاز شد، هنگامی که کاپیتان فرانسیس نور، بازرگان انگلیس، با مأموریتی از شرکت انگلیسی بریتانیا هند در جزیره پنانگ فرود آمد.

پارکی زیبا و منحصر به فرد!

وقتی وارد پنانگ می شوید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند سواحل زیبا و غروب آفتاب دیدنی در این منطقه است. قدم زدن در جنگل های پارک ملی پنانگ و گشت و گذار در طبیعت کم نظیر این پارک، مردم را متحیر می کند! از ویژگی های مهم پارک این است که مسیرهای پیاده روی به خوبی مشخص شده اند، اما بهتر است گردشگران در این مسیرها بدون هماهنگی با راهنمای تور قدم نزنند. پارک ملی پنانگ واقعاً مکانی عالی برای گشت و گذار و دیدار از طبیعت است. تفرجگاه ساحلی در مسیری جنگلی با زیبایی های بسیار و مثال زدنی به پایان می رسد. در این قسمت از پنانگ امکان اجاره  ساختمان ها و کلبه های کوچک جنگلی وجود دارد. در پارک ملی پنانگ همچنین می توانید از یک طرف ساحل به طرف دیگر قایق سواری کنید. در حقیقت  این پارک مانند اردوگاهی در یک مکان زیبا است.

افراد محلی در ساحل مکان هایی را برای فروش مواد غذایی به گردشگران ایجاد کرده اند و غذاهای خوشمزه مالزیایی را به فروش می رسانند.  پارک ملی Penang یکی از بهترین پارک هایی است که حمل و نقل عمومی بسیار مناسب و در دسترس است. در واقع با ایستگاه اتوبوس تا ورودی پارک فاصله کمی دارید. بازدید از قسمت های مختلف پارک ملی پنانگ همه روزه از ساعت 9 صبح تا 4 عصر امکان پذیر است.

همچنین، اگر گردشگران پس از پیاده روی و هنوز 30 دقیقه دیگر انرژی کافی داشته باشند، می توانند به قدیمی ترین فانوس دریایی مالزی، دومین فانوس دریایی بزرگ مالزی، که یک راه پله مارپیچ به فراز آن صعود می کند، برسند. بازدید از این فانوس دریایی زیبا این امکان را به مسافرین تور ارزان مالزی می دهد تا از بالا به یک منظره منحصر به فرد از اطراف دست یابند. پارک ملی پنانگ اولین منطقه محافظت شده در مالزی است که با قوانین پارک ملی مالزی اداره می شود و در سال 1980 در لیست مناطق حفاظت شده قرار گرفت. پارک ملی پنانگ برای حفظ و محافظت از گیاهان و حیوانات و همچنین زمین شناسی و باستان شناسی، تاریخ، جمعیت شناسی، علم و طبیعت استفاده می شود.

رسیدن به پارک ملی پنانگ

مالزی در جنوب شرقی آسیا واقع شده و با کشور ما بسیار فاصله دارد، بنابراین ساده ترین راه برای رسیدن به مالزی استفاده از مسیر هوایی و سفر با هواپیما است. گردشگران همچنین می توانند در تور مالزی یا خصوصی به پایتخت آن کوالالامپور همراه با تور کوالالامپور سفر کنند، از آنجا می توانید یک اتوبوس یا ون به پارک ملی پنانگ برسید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران